79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 września 2020 14:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 września 2020 05:17
Salon - samochody nowe
Serwis na najwyższym ...
... poziomie. Usunięcie usterki od ręki. Polecam.
Użytkownik sieci
16 września 2020 17:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 września 2020 14:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 września 2020 11:53
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa, miły personel :)
Użytkownik sieci
6 września 2020 15:38
Salon - samochody nowe
Byłem tam wielokrotnie ...
... na serwisie Fiata obsługa klienta b.dobrze zorganizowa Umawiane terminy wizyt na dzień i godzinę profesjonalne podejście do konkretnego modelu. Polecam
Użytkownik sieci
5 września 2020 18:06
Salon - samochody nowe
Bardzo mila obsluga jestem zadowolona
Użytkownik sieci
4 września 2020 18:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 września 2020 20:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 września 2020 13:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 18:28
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 10:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 10:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 12:20
Salon - samochody nowe
NIGDY nie odbierajcie ...
... samochodu z serwisu po podpisaniu protokołu. Najpierw iść dokładnie obejrzeć samochód, sprawdzić czy jest w takim stanie w jakim go dostarczyliście do serwisu, mimo że obsługa usilnie najpierw Wam będzie wciskać protokół odbioru. Moja sytuacja: AR Giulia, nówka sztuka: zlecenie pierwszego przeglądu, wymiana oleju przy 15 tys. km, sprawdzenie zamknięcia schowka z cup holderami (blokował się). Umawiam się na wizytę przez telefon, pan z obsługi klienta poinformował mnie, że zaglądną do tego schowka - żebym się nie martwił. Oddałem samochód do serwisu z rana. Telefon wieczorem, że samochód jest gotowy do odebrania, olej jest wymieniony a schowek naprawiony. Pojechałem odebrać samochód, już od innego pracownika bo ten, z którym załatwiałem sprawę był po godzinach pracy (było koło 21 wieczorem). W biurze najpierw dostałem protokół do podpisania, później kluczyki i na końcu informacja gdzie stoi samochód. Samochód odebrałem z ciemnego miejsca obok salonu. Nie przyszło mi do głowy żeby zacząć sprawdzać czy plastiki w środku nie są porysowane. Do rzeczy: wymiana oleju oczywiście musiała się odbyć na 2 wizyty bo mechanicy nie pamiętali o ustawieniu komputera (kto by się tego spodziewał po nowym samochodzie w 2020 roku) i ten wyświetlał informację, że należy wymienić olej a schowek był nadal zepsuty(opornik został uszkodzony w serwisie bo klapka straciła płynność zamykania, pan z obsługi klienta stwierdził coś w stylu, że to pewnie dlatego, że to nie jest wyższa wersja samochodu - a w super i w veloce jest taki sam opornik w schowku). Przyczyną blokady schowka była karta, która się pod niego wsunęła, ale serwis postanowił ją wydobyć siłą. Co więcej plastiki dokoła niego porysowane jakby ktoś nieumiejętnie go próbował rozmontować. Umawiając się na wykasowanie błędu o oleju poinformowałem, że schowek nie jest naprawiony i trzeba to poprawić. Pan z serwisu powiedział, że nie ma problemu, zajmą się tym i żebym zarezerwował 2 godziny na tą akcję. Przyjechałem na poprawki, które miały trwać 2 godziny - w sumie: akcja serwisowa z wgraniem nowego softu, usunięcie błędu o oleju i poprawienie schowka. Postanowiłem czekać na miejscu, po 30 minutach dostałem chłodną informację, że samochód jest gotowy. Oczywiście w tym momencie serwis już umył ręce od schowka, dostałem tylko informację, że na takie naprawy to przynajmniej 5 godzin trzeba rezerwować i rozmowa już niestety była inna od tego momentu. Pan z biura zasłonił się uprzednio podpisanym protokołem. Zamiast naprawy w ramach gwarancji muszę się teraz liczyć z wymianą całego schowka oraz plastików dokoła z własnej kieszeni, co ten sam serwis wycenił mi już na ok 800 zł. Reasumując: wina jest oczywiście po mojej stronie bo wykazałem się naiwnością i podpisałem protokół najpierw - przed dokładnym sprawdzieniem samochodu - dlatego też przestrzegam innych przed takim podejściem. Najpierw zażyczcie sobie zobaczyć samochód w pełnym oświetleniu, sprawdźcie czy jest w takim stanie w jakim był przed wizytą i dopiero wtedy podpisujcie cokolwiek. Tym bardziej, że to rzecz totalnie losowa, spotkała mnie po wielu wizytach, które wcześniej przebiegały bezproblemowo, choć zawsze schemat odbioru był ten sam: 1. Informacja, że samochód jest gotowy i wszystko jest zrobione 2. Protokół odbioru 3. Kluczyki 4. Informacja gdzie stoi samochód Drogi Auto-Resie, to jest 3 samochód, który u Was serwisuję i nigdy nie spotkałem się z takim zawodem i taką obsługą. Do tej pory wszystko było na najwyższym poziomie, nie wiem co poszło nie tak. Dobrze by było, gdybyście odnotowali, że wyżej wspomnianego samochodu nie powinno się traktować w serwisie jak 15-letniej flotowej pandy, i nie powinni robić tego ci sami ludzie. Zmieńcie też procedury na takie, które są fair wobec klienta. Jeśli macie zamiar wrzucić tutaj tą generyczną odpowiedź co zawsze, to darujcie sobie.
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 11:08
Salon - samochody nowe
Brak pracownika Obsługi ...
... serwisowej fiat po raz kolejny, na warsztacie nie można o nic zapytać, a w biurze nie ma obugi, poprzednie wizyty brak osoby przede m od ną ponad 20 minut oczekiwania na pojawienie się kogokolwiek, tym razem znudziło mi się czekanie. Nie polecam, ignoractwo i brak poważnego traktowania
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 21:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 12:44
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 17:33
Salon - samochody nowe
Byłem pierwszy raz, ...
... powstało małe zamieszanie nie do końca z winy serwisu, natomiast potraktowano mnie BARDZO obojętnie. Mam wrażenie, ze zwykłą rozmowa z klientem to jakiś mega problem. Najlepiej aby odsunąć sprawę od siebie. Dramat w takich czasach zero zainteresowania i pomocy 🤷
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 20:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 20:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek