84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 października 2020 08:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2020 20:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 października 2020 18:27
Salon - samochody nowe
Wysokie ceny. Fachowość. ...
... Słabo wyposażony warsztat brak (termoskórczek rurek ochronnych do montażu alarmu), który był montowany w cx5 w zeszłym roku. Po roku przestał funktionować jeden z włączników, szybko otrzymałem nowy termin. Ciekawe jak to rozegrają? Poprawiono to co trzeba, pojazd zaraz wzięto na warsztat. Naprawa w ramach gwarancji. Tak jak wcześniej opisałem miła i kompetentna obsługa. Odwiedziłem tą firmę wrzesień 2020 miałem drobny problem z alarmem zamontowanym w moim samochodzie bez terminu przyjęto mnie bardzo miło od razu Poproszono technika od alarmów okazała się drobnostka ale trwało to wszystko z 20 minut musiałem zapłacić tylko za dwie baterie do Pilotów bardzo mi się to spodobało dziękuję serdecznie.
Użytkownik sieci
30 września 2020 13:24
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa
Użytkownik sieci
10 września 2020 17:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 września 2020 15:21
Salon - samochody nowe
Jestem ukontentowana.
Użytkownik sieci
3 września 2020 15:13
Salon - samochody nowe
W dniu 02.09.2020 ...
... podczas wizyty w Salonie w poszukiwaniu nowego auta i przymierzając się do zakupu Subaru Outback umówiłem się z Panem Arturem Rostek na jazdę próbną na czwartek na 11.00. Zależało mi odbyć jazdę na trasie którą pokonuję najczęściej pomiędzy Gdynią a Gdańskiem aby rozwiać obawy dotyczące ewentualnego spalania. Nie było by ich gdyby nie znaczne rozbieżności pomiędzy podawanym przez producenta 8,9l w mieście a znajdowanymi na forach oraz w testach auta przeprowadzanych przez redakcje motoryzacyjne w granicach 10 l i więcej. Juz podczas umawiania Pan Artur dał odczuć że uważa to za ponadmiarowe oczekiwania z mojej strony. Ponadto raczył także nadmienić że dla nich jest to strata czasu i koszty....(sic!) pomimo to niezrażony tym podejściem stawiłem się o umówionej godzinie w Salonie. Niestety już w pierwszych słowach Pan Artur poinformował mnie że "zaszła mała zmiana planów bo szef jest umówiony na jakieś spotkanie / jazdę próbną" i nie są w stanie spełnić moich oczekiwań ponadto na jazdę będę mieć pół godziny, góra 40 min. Nie wiem być może "dla nich to mała zmiana" ale dla mnie to nie była "mała zmiana" tylko kluczowa! Na dojazd poświęciłem 40 min i 30 km. drogi tylko po to aby jak to pięknie ujął Pan Artur "pokręcić się po okolicy" Nikt mnie nie uprzedził o tej zmianie telefonicznie, pomimo pozostawienia swoich danych kontaktowych. Ponadto nie rozumiem dlaczego Klient "szefa" jest ważniejszy niż Klient umówiony 2 dni wcześniej u Pana Artura? Może mój błąd polegał na tym że rozmawiałem z Panem Arturem a nie "szefem"? Ja rozumiem że jest dwóch sprzedawców i muszą się wymieniać ale przy dzisiejszych technologiach to nie ma problemu z synchronizacją kalendarzy! Podczas oglądania samochodów w salonie także moją uwagę zwrócił fakt że trzeba wiedzieć do którego auta wsiąść żeby nie okazało się że jest to egzemplarz sprzedany innemu Klientowi lub nowy, zbyt nowy aby mógł Klient go dotykać. Dziwna polityka. Może należy te auta usunąć z salonu? Biednie to wygląda. A Pan Artur powinien zająć się sprzedażą aut w internecie bez jazd próbnych. Chyba żegnaj Subaru i przestaję się dziwić niskiej sprzedaży w Polsce jak ma takich bohaterów sprzedaży!
Użytkownik sieci
1 września 2020 20:05
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Miły! (Wersja oryginalna) Nice!
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 13:58
Salon - samochody nowe
Korzystam od ponad 10 lat. Polecam !
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2020 17:46
Salon - samochody nowe
Dealer marki Subaru
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 15:06
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Po awarii na wakacjach dealer zapewnił doskonałą obsługę. Absolutnie godny zaufania i profesjonalny. Samochód jeździ nawet po przyjeździe do domu. Jeszcze raz dziękuję za szybką utratę obrażeń! Tak trzymaj! (Wersja oryginalna) Nach einer Panne im Urlaub, hat der Händler exzellenten Service geleistet. Absolut vertrauenswürdig und professionell. Auto läuft auch nachdem wir zuhause angekommen sind. Danke nochmal für das schnelle abhanden des Schadens! Weiter so!
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 18:27
Salon - samochody nowe
Pozytywnie. Przede wszystkim ...
... profesjonalne podejście do klienta i sprawnie wykonana naprawa, koszt usługi rozsądny. Bez naciągania i opowiadania bajek! Opinia po kolejnej wizycie w serwisie Subaru.
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 10:55
Salon - samochody nowe
Pierwszy był zakup ...
... auta zakończony sukcesem a teraz już mija 3 rok serwisowania. Fachowe doradztwo, bez naciągania. I tak, czasem trzeba poczekać ale do dobrych miejsc zawsze są kolejki, i warto poświęcić 5 minut swojego czasu aby auto sprawnie jeździło 5 razy dłużej.
Użytkownik sieci
18 lipca 2020 13:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Okropne - konsultant upuszcza telefon. (Wersja oryginalna) Horrible - consultant drops the phone.
Użytkownik sieci
12 lipca 2020 15:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 17:55
Salon - samochody nowe
Korzystałem wcześniej z ...
... usług innych serwisów zajmujących się naprawą Subaru na terenie Gdańska, jednak były to wizyty jednorazowe - nie byłem zadowolony na tyle żeby wrócić. Przyjeżdżam już z drugim samochodem do Subaru Zdanowicz, co jest najlepszą rekomendacją. Panowie nie zawiedli nigdy, zawsze trafne diagnozy, dobry kontakt z klientem, skuteczne rozwiązywanie problemów.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 09:18
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 22:51
Salon - samochody nowe
Auto wybierałem długo, ...
... ale satysfakcja z udanej decyzji jest duża. Serwis jest prowadzony bardzo sprawnie, profesjonalnie i ze zrozumieniem klienta. Dobre słowo należy się panom Filipowi i Pawłowi za miłą i uprzejmą a przede wszystkim kompetentną obsługę. Warto wybrać Subaru i mieć pewność że serwis zawsze pomoże.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 13:59
Salon - samochody nowe
Źle oznaczony salon ...
... Mazda , pan z salonu Subaru mało sympatyczny.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 20:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Musiałem szybko wymienić zepsute łożysko koła przed moją długą drogą do domu na Łotwę. Serwisanci byli w stanie to zrobić w kilka godzin. Dziękuję Ci bardzo! Bezpiecznie w domu. (Wersja oryginalna) Needed to replace broken front wheel bearing fast before my long way home to Latvia. Service guys were able to do it just in few hours. Thank you very much! Got home safe.