91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 11:36
Salon - samochody nowe
Niepoważne podejście do ...
... klienta. Byłem umówiony na jazdę próbną, przyjeżdżam o wyznaczonym terminie i dostaje informacje na miejscu, że auta nie ma i odezwą się jak tylko będzie dostępne. Pół roku minęło i wciąż 0 odzewu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2022 12:21
Salon - samochody nowe
niestety zostałam oszukana ...
... w dniu wczorajszym 20 06 2022 przy błahej naprawie oświetlenia auta czas naprawy pojazdu to 20 minut natomiast ponad godzinne parkowanie słono mnie kosztowała auta
Użytkownik sieci
19 września 2021 20:48
Salon - samochody nowe
Nie odbierają telefonu ,brak personelu
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 15:47
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz korzystam ...
... z tego serwisu i obecnie już wiem że ustalenia telefoniczne co do ceny usługi bardzo się różniła. Niestety nie polecam. Proszę szukać profesjonalistów.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2021 06:55
Salon - samochody nowe
Salon Suzuki w ...
... Radomiu zatrudnia kłamcę i oszusta, z którym się zetknąłem. Mój pobyt w serwisie związany był z koniecznością wymiany konkretnej i określonej części pojazdu. W czasie W czasie mojego pierwszego przyjazdu do Salonu stwierdzono konieczność wymiany wskazanej części i obsługujący mnie pracownik zainkasował ode mnie 150 zł /zapewne bez ewidencji/, umawiając się na póżniejszy termin, kiedy wymagana część zostanie sprowadzona. w czasie mojego drugiego pobytu w Radomiu okazało się, że brak jest wciąż wymienionej części, wbrew wcześniejszemu zapewnieniu telefonicznemu. Zostałem umówiony na następny termin. W czasie mojego trzeciego pobytu w Salonie wymieniono zupełnie nie to co było potrzebne inkasując kwotę ok. 265 zł /potwierdzoną fakturą/. W rezultacie straciłem również dużo czasu a przyczyna wadliwości pojazdu nie została usunięta. Nadmieniam, że pracownik Serwisu przed drugim i trzecim przyjazdem do Radomia przypominał mi telefonicznie o terminie spotkania i zapewniając o posiadaniu sprowadzonej części pojazdu. Jerzy F.
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 14:27
Salon - samochody nowe
Wystawiam jedna gwiazdke ...
... za podejście do klienta przez serwis.
Użytkownik sieci
13 listopada 2019 21:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 listopada 2019 15:12
Salon - samochody nowe
Flegmatycy bez entuzjazmu. ...
... Chciałem zamówić części... Czekałem 40 min.nim niemrawy dziadek mnie obsłuży.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 15:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 11:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam zostaliśmy ...
... przez ten salon bardzo oszukani i źle potraktowani pracownik zarezerwowal nam samochód A po przyjeździe na miejsce gdzie jechaliśmy 200 km okazalo się że auto zostało sprzedane 20 minut wcześniej .pracownicy bardzo nie rzetelni i szefostwo również .czujemy się bardzo oszukani przez ten salon i napewno nie powinni się nazywać autoryzowanym salonem A oszustami firmy krzak
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 17:40
Salon - samochody nowe
Niestety lipa! Za ...
... czasów starego kierownika serwisu wszystko grało i było dobrze, nawet skomplikowane naprawy. Być może zmienili się również mechanicy, już nie wiem, ale jest lipa. Wymiany prostych podzespołów stają się zbyt trudne. Niby auto jeździ, lecz to nie to samo co przed serwisem. Dotkną jednej rzeczy, a tu nagle psuje się coś kolejnego. Może nie dosłownie psuje, ale zaczyna źle pracować, np. wibracje, nierówna praca, dziwne odgłosy. Kto od nowości jeździ nowym autem, które serwisuje to wie o czym mówię i każda anomalia w pracy silnika w zachowaniu się samochodu jest odczuwalna. Ponowna wizyta w serwisie i zgłoszenie usterek ale wg mechaników nic się nie dzieje i ten typ tak ma przy przebiegu 100 tys. - masakra jakaś. Klucza dynamometrycznego używają chyba tylko w wyobraźni. Widać po śrubach, że coś nie dokręcili albo przywalili za mocno. Nikomu nie odradzam serwisu samochodu u tego dealera, ale warto zwrócić uwagę na to co robią. Niestety, jeden z lepszych serwisów a schodzi na psy jak cała reszta ASO w Polsce.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2017 17:57
Salon - samochody nowe
Proszę uważać podczas ...
... zakupu samochodu wraz z ubezpieczeniem. Przy wyborze opcji płatności za polisę ubezpieczeniową należy wybrać opcję płatność gotówką za polisę albo w przypadku wybrania płatności przelewem, nie wolno płacić pieniędzy w salonie tylko należy samodzielnie wykonać przelew na konto ubezpieczyciela, gdyż salon płaci pieniądze za polisy ubezpieczeniowe z trzymiesięcznym opóźnieniem. Skutkuje to otrzymaniem przedsądowego wezwania do zapłaty z odsetkami i masą nerwów.