96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 listopada 2019 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 października 2019 18:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 października 2019 22:43
Salon - samochody nowe
Miła i dobra obsługa. Bardzo dobra lokalizacja.
Użytkownik sieci
26 września 2019 22:01
Salon - samochody nowe
Suzuki Vitara - ...
... wcześniej jeździłem Grand Vitarą, teraz nowa Vitara. Super kontynuacja, bardzo wygodne i oszczędne auto.
Użytkownik sieci
26 września 2019 13:14
Salon - samochody nowe
Jako już 2-letnia ...
... właścicielka Suzuki Swift - oceniam na plus. Bardzo dobre prowadzenie mojego Swifta, ekonomiczność, stylistyka (kolor czerwony podkreśla charakter) , bezawaryjność, dynamika jazdy (po dobrym ułożeniu silnika). Bardzo fajnie jeździ po mieście i daje radę w dłuższej trasie. Salon i doradcy bardzo na plus.
Użytkownik sieci
25 września 2019 17:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 września 2019 09:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 września 2019 17:41
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 14:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 11:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 09:37
Salon - samochody nowe
Uczciwie podejście do klienta
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2019 22:14
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 14:11
Salon - samochody nowe
W porządku
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 19:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 19:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 09:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 17:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2019 13:54
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... Serwisu Suzuki Auto-Kras w Białymstoku. Po stłuczce niepowstałej z mojej winy zdecydowałam się na naprawdę bezgotówkową samochodu właśnie w tym serwisie. Uszkodzeniu uległ reflektor, zderzak przedni oraz listwa nadkola. Z ubezpieczycielem umówiłam się właśnie tam, serwis sporządził kosztorys, wypełniliśmy stosowne dokumenty. Na naprawdę czekałam przeszło miesiąc! Miało to być maksymalnie 1,5 tyg. W dniu odbioru było względnie w porządku-jak na babskie oko ;)Po jednym dniu okazało się ze listwy zamocowane do zderzaka od niego odeszły, ponieważ były przymocowane- UWAGA! Na KLEJ! Faktura za naprawę oscylowała w granicach 5000 złotych. Pojechałam tam ponownie na rozmowę. Kiedy zapytałam czy tak to powinno wyglądać usłyszałam jedynie „nie” a jedyną propozycją pani Kierownik i Pana, który samochód naprawiał było przymocowanie na inny klej. Pani Kierownik gubiła się w tym co mówi. Twierdziła, że te listwy nie są bezpośrednim wynikiem szkody ale na pytanie czy twiedzi, że ubezpieczyciel by tego nie uznał w kosztorysie usłyszałam „Pewnie by uznał”. Dla przypomnienia-kosztorys sporządzał Serwis. Pan twierdził tylko, że normalne jest pękanie listew przy demontażu i że się niejednokrotnie zdarza oraz że to jedyne co mógł zrobić. Mało tego! Sam przyznał, że gdyby sprawa dotyczyła jego auta w ASO nie byłby zadowolony. Na pytanie dlaczego nie umieścili tego w kosztorysie skoro są świadomi faktu, że tak się dzieje- odpowiedzi brak. Gdyby tego było mało nie brakowało też osobistych uwag samej pani Kierownik do mojej osoby, co moim zdaniem świadczy o kompletnym braku kompetencji i sensownych argumentów. Mówiłam jedynie o zastrzeżeniach jakie mam wobec wykonanej usługi a spotkałam się z ogromnym brakiem szacunku. Jako dobrą radę usłyszałam, że muszę się jeszcze nauczyć życia i gratulacje na moją odpowiedz, która brzmiała, że mimo iż jestem młoda życie znam. Nie usłyszałam słowa przepraszam, czego komentować chyba nie muszę... W tym momencie, po historii która mnie spotkała nie zgodziłabym się na jakiekolwiek prace naprawcze w tym miejscu. Błędne jest jak widać obdarzanie zaufaniem nawet tak-wydawałoby się- poważnego serwisu. Brak profesjonalizmu to najdelikatniejsze określenie jakim można skomentować sposób traktowania klienta.
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 18:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 14:12
Salon - samochody nowe
Szybko sprawnie i na temar