90%
użytkowników
rekomenduje
Mysz Em
29 września 2024 22:36
Serwis
Naciągacze
Nie polecam! Auto kupione 4 lata temu i serwisowane u nich. Wymienili mi klocki hamulcowe i tarcze. Od samego początku było coś z nimi nie tak o czym poinformowałam ich telefonicznie w dniu w którym odebrałam auto. Powiedzieli że klocki muszą się dotrzeć. Cały czas przy hamowaniu słychać było dziwny dźwięk. Przejechałam niecałe 2000 km i klocki zaczęły koszmarnie huczeć. Odwiozłam im auto. Poinformowali mnie że, spalil się układ hamulcowy bo według nich nieprawidłowo używałam hamulca. Fakt, używałam go do hamowania więc może tu jest błąd. Przejechałam autem 130 000 i potrafiłam hamowac. . Na nowych klockach i tarczach nie umiałam…Kazali zapłacić zapłacić za nowe tarcze i klocki. Naciągacze to mało powiedziane.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 08:22
Salon - samochody nowe
Porażka. Nigdy więcej
Użytkownik sieci
17 marca 2024 20:22
Salon - samochody nowe
Germaz’s incompetence put ...
... my 2 year old son in danger. It took Germaz’s service manager two weeks to even bother responding to a safety related issue which their mechanic was responsible for. One of their service personnel said “it was completely safe,” and the OWNER saying “it happens, we’re human.”
Użytkownik sieci
6 stycznia 2024 14:28
Salon - samochody nowe
Fatalnie.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 08:14
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 10:03
Salon - samochody nowe
11 months on ...
... and Germaz has NOT APOLOGIZED for putting my son and I in danger. The owner and his personnel DO NOT care about customers' safety.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2023 11:55
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu. Gorąco nie polecam.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2023 00:01
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis Suzuki ...
... (blacharstwo). Bardzo złe podejście do klienta. Suzuki Sx4 (sedan) rocznik 2008, samochód kupiony w salonie Suzuki i co roku serwisowany. Po stłuczce pan z warsztatu oświadczył że nie przyjmie zlecenia z PZU na naprawę ze względu na wiek auta poza tym według serwisu jest to samochód niszowy i będzie kłopot z częściami. Mam wrażenie że jest to warsztat typowo niszowy i radzę poszukać innego. ........................................................... Szkoda że dealer Suzuki w 2008 roku nie poinformował mnie przy zakupie że Sx4 to taki kłopotliwy samochód i autoryzowane serwisy nie będą w stanie ich obsługiwać za kilka lat. W 2020 roku dałem się namówić sprzedawcom Germazu na zakup Vitary. Obecnie mam wątpliwości czy dobrze zrobiłem, bo gdy Vitara przestanie być modna też okaże się że jest to samochód niszowy i odmówicie naprawy. Na szczęście we Wrocławiu są warsztaty które radzą sobie z pozyskaniem oryginalnych części. W dobie globalizacji w ciągu 48 godzin można ściągnąć części z drugiego końca świata. Ale po co się trudzić, łatwiej serwisować dwulatki. Konkurencyjny warsztat nie miał Państwa problemu i naprawił auto jeszcze przed świętami. Szkoda że serwis z 35 letnią tradycją ma w głębokim poważaniu klientów z 15 letnim autem i odmawia wykonania usługi. Nawet na samochód nie spojrzeliście. Odmówiliście obsługi na podstawie niewyraźnych zdjęć zrobionych nocą tuż po wypadku. Straciliście w ten sposób dwa auta bo moja Vitara też już do Was nie zawita.
Użytkownik sieci
25 grudnia 2023 12:21
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa. ...
... Jakość obsługi też nie zachęca. Szef niemiły.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 15:14
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup pojazdu ...
... marki Suzuki jak również korzystanie z autoryzowanyego serwisu Suzuki. Wyrobienie kluczyka do 12 letniego Suzuki sx4 kosztuje tutaj 4700 pln. (Skandaliczna cena usługi) Serwis męczył się z tym 3 tygodnie. Przez cały ten okres musieliśmy funkcjonować bez pojazdu.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 13:27
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Minęło prawie sześć miesięcy, a właściciel i kierownik serwisu Germaz NIE PRZEPRASZALI za narażenie mojego 2-letniego syna i mnie na wyraźne niebezpieczeństwo. Unikaj tego miejsca jak ognia! (Wersja oryginalna) It has been almost six months and the Germaz owner AND service manager have NOT APOLOGIZED for putting my 2 year old son and I in clear danger. Avoid this place like the plague!
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 23:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Unikaj tego miejsca jak zarazy. Kierownikowi serwisu Germaz zajęło dwa tygodnie, zanim nawet zadał sobie trud odpowiedzi na problem związany z bezpieczeństwem, za który odpowiedzialny był ich mechanik. Kierownik serwisu nazywa to „nagannym błędem”, ALE jeden z pracowników serwisu powiedział „to było całkowicie bezpieczne”, a właściciel powiedział „to się zdarza, jesteśmy ludźmi”. (Wersja oryginalna) Avoid this place like the PLAGUE. It took Germaz’s service manager two weeks to even bother responding to a safety related issue which their mechanic was responsible for. The service manager calls it a “reprehensible mistake” BUT one of their service personnel said “it was completely safe,” and the owner saying “it happens, we’re human.”
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 12:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam na ...
... przeglad, bezmyślna skrupulatność i całkowity konformizm. Do tego dlugo, przeglad 30 min to przeginka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 09:53
Salon - samochody nowe
Traktowanie klientów przez ...
... obsługę serwisu tragiczne. Panowie z obsługi serwisu psują całokształt całej firmy, delikatnie mówiąc są zwyczajnie nie mili i aroganccy, z wielką łaską i uszczypliwymi uwagami wobec klienta przyjmują zgłoszenia o usterkach w samochodzie. Po upływie 3 tygodni od wizyty serwisowej samochodu (olej+filtry) z przeglądem nadwozia zauważam w aucie wyciek oleju na silnik, dodatkowo znajduję w niespełna 3 letnim samochodzie rdzę na karoserii- serwis nie widział przy przeglądzie nadwozia? Pan na infolinii serwisu umywa ręce. Po kontakcie telefonicznym z serwisem czuję się jeszcze bardziej zażenowana ich sposobem traktowania klienta. Zdecydowanie NIE POLECAM
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 09:35
Salon - samochody nowe
Fatalne traktowanie klienta ...
... zgłaszającego problem po serwisie. Ponadto karygodne niedopełnienie obowiązku serwisowego, za który zapłacono.
Użytkownik sieci
31 marca 2023 14:22
Salon - samochody nowe
Doświadczenie z obsługą ...
... w Serwisie jest fatalne. Ludzie którzy tam pracują są najdelikatniej mówiąc niemili, mają zwyczaj wyśmiewania wszelkich pytań. Kupiliśmy Baleno 6 lat temu, sprzedawca super, dałabym 5 gwiazdek za jakość obsługi, jednak każda wizyta w tym serwisie to koszmar. Zawsze wychodzę zniesmaczona.Nawet umawianie mojej ostatniej wizyty wyglądało jakbym się wpraszała na siłę prosząc o dodatkowe sprawdzenie niedziałających elementów w aucie. Gdy mąż przyjechał i tak dostał kąśliwy komentarz, że zbyt mało czasu zostało zarezerwowane. Kąśliwe komentarze to specjalność tego serwisu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 lutego 2023 12:33
Salon - samochody nowe
unikaj tego miejsca ...
... jak zarazy! Miesiąc po tym, jak ich mechanik popełnił ogromny błąd, kierownik serwisu nadal nie zaproponował pełnego sprawdzenia. Oddałem samochód do sprawdzenia w innym ASO i stwierdzili, że pasek, który założył mechanik Germaz był za luźny.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 22:49
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... salonie około maja/czerwca 2021, bardzo chciałem obejrzeć i pewnie kupić Suzuki Sx4 S-cross albo Vitarę z napędem 4x4 i automatem. Niestety, obsługujący człowiek nie był zainteresowany ani nami (byłem tam z żoną) ani sprzedażą samochodów mimo, że byliśmy tam jedynymi klientami. Na sugestię o jazdę testową stwierdził, że skoro nie kupimy akurat jednego z dwóch samochodów, które stały w salonie (a które nam nie odpowiadały ani wyposażeniem ani kolorem), to po co nam jazda... Na szczęście w salonie Hyundaia, nie było ani problemów z jazdą ani z fachową obsługą i wydaliśmy tam grubo ponad 100 tys. zł, którymi salon Germaz najwidoczniej nie był zainteresowany...
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 22:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2022 21:25
Salon - samochody nowe
Gorąco nie polecam. ...
... Około 3 mcy temu zakupiłem samochód w tym salonie. Od tego czasu 4 razy auto było w serwisie w związku z awariamii zestawu multimedialnego. Ale od początku... Obsługa sprzedażowa super i tutaj 5 gwiazdek. Gorzej jednak z obsługą posprzedażową... Pierwsze usterki pojawiły się następnego dnia po odbiorze samochodu. Za każdym razem serwis twierdził, że nie ma żadnej usterki i tylko zdjęcia jakie im pokazywałem były dowodem. Przy jednej z wizyt wymontowano mi ekran i stwierdzono że zestaw multimedialny z nawigacją nie jest mi potrzebny i mogę na czas wysłania go do serwisu tj 2 tyg jezdzic bez niego. W końcu po zostawieniu auta na 2 tyg w Suzuki Germaz, stwierdzono że usterka jest naprawiona. Dzień później jednak znowu to samo. Oczywiście gdy zapytałem o auto zastępcze to wręcz wyśmiano mnie i nigdy też nie otrzymałem żadnej rekompensaty moich ciągłych dojazdów, nerwów, kłótni i straconego czasu. Suzuki Germaz do zobaczenia w poniedziałek! PS WYMIENIE SUZUKI NA INNE AUTO (OBOJĘTNIE JAKIE)