90%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 08:22
Salon - samochody nowe
Porażka. Nigdy więcej
Użytkownik sieci
17 marca 2024 20:22
Salon - samochody nowe
Germaz’s incompetence put ...
... my 2 year old son in danger. It took Germaz’s service manager two weeks to even bother responding to a safety related issue which their mechanic was responsible for. One of their service personnel said “it was completely safe,” and the OWNER saying “it happens, we’re human.”
Użytkownik sieci
6 stycznia 2024 14:28
Salon - samochody nowe
Fatalnie.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 08:14
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 10:03
Salon - samochody nowe
11 months on ...
... and Germaz has NOT APOLOGIZED for putting my son and I in danger. The owner and his personnel DO NOT care about customers' safety.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2023 11:55
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu. Gorąco nie polecam.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2023 00:01
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis Suzuki ...
... (blacharstwo). Bardzo złe podejście do klienta. Suzuki Sx4 (sedan) rocznik 2008, samochód kupiony w salonie Suzuki i co roku serwisowany. Po stłuczce pan z warsztatu oświadczył że nie przyjmie zlecenia z PZU na naprawę ze względu na wiek auta poza tym według serwisu jest to samochód niszowy i będzie kłopot z częściami. Mam wrażenie że jest to warsztat typowo niszowy i radzę poszukać innego. ........................................................... Szkoda że dealer Suzuki w 2008 roku nie poinformował mnie przy zakupie że Sx4 to taki kłopotliwy samochód i autoryzowane serwisy nie będą w stanie ich obsługiwać za kilka lat. W 2020 roku dałem się namówić sprzedawcom Germazu na zakup Vitary. Obecnie mam wątpliwości czy dobrze zrobiłem, bo gdy Vitara przestanie być modna też okaże się że jest to samochód niszowy i odmówicie naprawy. Na szczęście we Wrocławiu są warsztaty które radzą sobie z pozyskaniem oryginalnych części. W dobie globalizacji w ciągu 48 godzin można ściągnąć części z drugiego końca świata. Ale po co się trudzić, łatwiej serwisować dwulatki. Konkurencyjny warsztat nie miał Państwa problemu i naprawił auto jeszcze przed świętami. Szkoda że serwis z 35 letnią tradycją ma w głębokim poważaniu klientów z 15 letnim autem i odmawia wykonania usługi. Nawet na samochód nie spojrzeliście. Odmówiliście obsługi na podstawie niewyraźnych zdjęć zrobionych nocą tuż po wypadku. Straciliście w ten sposób dwa auta bo moja Vitara też już do Was nie zawita.
Użytkownik sieci
25 grudnia 2023 12:21
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa. ...
... Jakość obsługi też nie zachęca. Szef niemiły.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 15:14
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup pojazdu ...
... marki Suzuki jak również korzystanie z autoryzowanyego serwisu Suzuki. Wyrobienie kluczyka do 12 letniego Suzuki sx4 kosztuje tutaj 4700 pln. (Skandaliczna cena usługi) Serwis męczył się z tym 3 tygodnie. Przez cały ten okres musieliśmy funkcjonować bez pojazdu.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 13:27
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Minęło prawie sześć miesięcy, a właściciel i kierownik serwisu Germaz NIE PRZEPRASZALI za narażenie mojego 2-letniego syna i mnie na wyraźne niebezpieczeństwo. Unikaj tego miejsca jak ognia! (Wersja oryginalna) It has been almost six months and the Germaz owner AND service manager have NOT APOLOGIZED for putting my 2 year old son and I in clear danger. Avoid this place like the plague!
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 23:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Unikaj tego miejsca jak zarazy. Kierownikowi serwisu Germaz zajęło dwa tygodnie, zanim nawet zadał sobie trud odpowiedzi na problem związany z bezpieczeństwem, za który odpowiedzialny był ich mechanik. Kierownik serwisu nazywa to „nagannym błędem”, ALE jeden z pracowników serwisu powiedział „to było całkowicie bezpieczne”, a właściciel powiedział „to się zdarza, jesteśmy ludźmi”. (Wersja oryginalna) Avoid this place like the PLAGUE. It took Germaz’s service manager two weeks to even bother responding to a safety related issue which their mechanic was responsible for. The service manager calls it a “reprehensible mistake” BUT one of their service personnel said “it was completely safe,” and the owner saying “it happens, we’re human.”
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 12:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam na ...
... przeglad, bezmyślna skrupulatność i całkowity konformizm. Do tego dlugo, przeglad 30 min to przeginka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 09:53
Salon - samochody nowe
Traktowanie klientów przez ...
... obsługę serwisu tragiczne. Panowie z obsługi serwisu psują całokształt całej firmy, delikatnie mówiąc są zwyczajnie nie mili i aroganccy, z wielką łaską i uszczypliwymi uwagami wobec klienta przyjmują zgłoszenia o usterkach w samochodzie. Po upływie 3 tygodni od wizyty serwisowej samochodu (olej+filtry) z przeglądem nadwozia zauważam w aucie wyciek oleju na silnik, dodatkowo znajduję w niespełna 3 letnim samochodzie rdzę na karoserii- serwis nie widział przy przeglądzie nadwozia? Pan na infolinii serwisu umywa ręce. Po kontakcie telefonicznym z serwisem czuję się jeszcze bardziej zażenowana ich sposobem traktowania klienta. Zdecydowanie NIE POLECAM
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 09:35
Salon - samochody nowe
Fatalne traktowanie klienta ...
... zgłaszającego problem po serwisie. Ponadto karygodne niedopełnienie obowiązku serwisowego, za który zapłacono.
Użytkownik sieci
31 marca 2023 14:22
Salon - samochody nowe
Doświadczenie z obsługą ...
... w Serwisie jest fatalne. Ludzie którzy tam pracują są najdelikatniej mówiąc niemili, mają zwyczaj wyśmiewania wszelkich pytań. Kupiliśmy Baleno 6 lat temu, sprzedawca super, dałabym 5 gwiazdek za jakość obsługi, jednak każda wizyta w tym serwisie to koszmar. Zawsze wychodzę zniesmaczona.Nawet umawianie mojej ostatniej wizyty wyglądało jakbym się wpraszała na siłę prosząc o dodatkowe sprawdzenie niedziałających elementów w aucie. Gdy mąż przyjechał i tak dostał kąśliwy komentarz, że zbyt mało czasu zostało zarezerwowane. Kąśliwe komentarze to specjalność tego serwisu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 lutego 2023 12:33
Salon - samochody nowe
unikaj tego miejsca ...
... jak zarazy! Miesiąc po tym, jak ich mechanik popełnił ogromny błąd, kierownik serwisu nadal nie zaproponował pełnego sprawdzenia. Oddałem samochód do sprawdzenia w innym ASO i stwierdzili, że pasek, który założył mechanik Germaz był za luźny.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 22:49
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... salonie około maja/czerwca 2021, bardzo chciałem obejrzeć i pewnie kupić Suzuki Sx4 S-cross albo Vitarę z napędem 4x4 i automatem. Niestety, obsługujący człowiek nie był zainteresowany ani nami (byłem tam z żoną) ani sprzedażą samochodów mimo, że byliśmy tam jedynymi klientami. Na sugestię o jazdę testową stwierdził, że skoro nie kupimy akurat jednego z dwóch samochodów, które stały w salonie (a które nam nie odpowiadały ani wyposażeniem ani kolorem), to po co nam jazda... Na szczęście w salonie Hyundaia, nie było ani problemów z jazdą ani z fachową obsługą i wydaliśmy tam grubo ponad 100 tys. zł, którymi salon Germaz najwidoczniej nie był zainteresowany...
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 22:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2022 21:25
Salon - samochody nowe
Gorąco nie polecam. ...
... Około 3 mcy temu zakupiłem samochód w tym salonie. Od tego czasu 4 razy auto było w serwisie w związku z awariamii zestawu multimedialnego. Ale od początku... Obsługa sprzedażowa super i tutaj 5 gwiazdek. Gorzej jednak z obsługą posprzedażową... Pierwsze usterki pojawiły się następnego dnia po odbiorze samochodu. Za każdym razem serwis twierdził, że nie ma żadnej usterki i tylko zdjęcia jakie im pokazywałem były dowodem. Przy jednej z wizyt wymontowano mi ekran i stwierdzono że zestaw multimedialny z nawigacją nie jest mi potrzebny i mogę na czas wysłania go do serwisu tj 2 tyg jezdzic bez niego. W końcu po zostawieniu auta na 2 tyg w Suzuki Germaz, stwierdzono że usterka jest naprawiona. Dzień później jednak znowu to samo. Oczywiście gdy zapytałem o auto zastępcze to wręcz wyśmiano mnie i nigdy też nie otrzymałem żadnej rekompensaty moich ciągłych dojazdów, nerwów, kłótni i straconego czasu. Suzuki Germaz do zobaczenia w poniedziałek! PS WYMIENIE SUZUKI NA INNE AUTO (OBOJĘTNIE JAKIE)
Użytkownik sieci
25 maja 2022 14:14
Salon - samochody nowe
Opinie pozostawiam dla siebie.