89%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
6 października 2022 21:07
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Podczas podróży po Polsce dostałem znak wymiany oleju silnikowego. Przybył wcześnie rano bez wcześniejszego powiadomienia i poprosił o pomoc. Chłopaki zadbali o wszystko w sposób profesjonalny. Ponadto, ponieważ mieliśmy psa, bez pytania personel zasugerował, że możemy zebrać się w poczekalni. To był taki miły akcent ze strony personelu. Dziękuję! (Wersja oryginalna) While travelling through Poland got Change engine oil sign. Arrived at early morning without any notice in advance and asked for a help. Guys took care of everything in a professional manner. Morover, as we had a dog, without asking it was suggested by the staff that we can bring together in a waiting area. That was such a nice touch from a personnel. Thank you!
Użytkownik sieci
5 października 2022 20:53
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo przyjacielski! Zapomnieliśmy o naszej przynależności do samochodu, ale był na tyle uprzejmy, że go przekazał (Wersja oryginalna) Very friendly! We forgot our belonging in the car but he was very kind enough to hand it over
Użytkownik sieci
20 września 2022 17:59
Salon - samochody nowe
Super profeajonalna obsługa.
Użytkownik sieci
10 września 2022 07:22
Salon - samochody nowe
Jest ok.
Użytkownik sieci
3 września 2022 12:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2022 13:50
Salon - samochody nowe
Super obsługa polecam
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2022 21:28
Salon - samochody nowe
Korzystam zawsze z ...
... przeglądu auta obsługa bardzo miła samochód zawsze jest na czas gotowy nigdy nie mam tam problemu z załatwienie sprawy jeśli chodzi o samochód. Polecam
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2022 14:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 22:49
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... salonie około maja/czerwca 2021, bardzo chciałem obejrzeć i pewnie kupić Suzuki Sx4 S-cross albo Vitarę z napędem 4x4 i automatem. Niestety, obsługujący człowiek nie był zainteresowany ani nami (byłem tam z żoną) ani sprzedażą samochodów mimo, że byliśmy tam jedynymi klientami. Na sugestię o jazdę testową stwierdził, że skoro nie kupimy akurat jednego z dwóch samochodów, które stały w salonie (a które nam nie odpowiadały ani wyposażeniem ani kolorem), to po co nam jazda... Na szczęście w salonie Hyundaia, nie było ani problemów z jazdą ani z fachową obsługą i wydaliśmy tam grubo ponad 100 tys. zł, którymi salon Germaz najwidoczniej nie był zainteresowany...
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2022 12:44
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 11:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 10:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2022 17:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 13:40
Salon - samochody nowe
Piękne auta niestety ...
... brak kasy. Korzystałem z obsługi serwisowej. Wyjechałem zadowolony.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 15:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2022 16:33
Salon - samochody nowe
Wszystko tak jak ...
... być powinno, dbałość o klienta, wszystko jasne i czytelne.
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 22:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 20:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 17:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 czerwca 2022 21:25
Salon - samochody nowe
Gorąco nie polecam. ...
... Około 3 mcy temu zakupiłem samochód w tym salonie. Od tego czasu 4 razy auto było w serwisie w związku z awariamii zestawu multimedialnego. Ale od początku... Obsługa sprzedażowa super i tutaj 5 gwiazdek. Gorzej jednak z obsługą posprzedażową... Pierwsze usterki pojawiły się następnego dnia po odbiorze samochodu. Za każdym razem serwis twierdził, że nie ma żadnej usterki i tylko zdjęcia jakie im pokazywałem były dowodem. Przy jednej z wizyt wymontowano mi ekran i stwierdzono że zestaw multimedialny z nawigacją nie jest mi potrzebny i mogę na czas wysłania go do serwisu tj 2 tyg jezdzic bez niego. W końcu po zostawieniu auta na 2 tyg w Suzuki Germaz, stwierdzono że usterka jest naprawiona. Dzień później jednak znowu to samo. Oczywiście gdy zapytałem o auto zastępcze to wręcz wyśmiano mnie i nigdy też nie otrzymałem żadnej rekompensaty moich ciągłych dojazdów, nerwów, kłótni i straconego czasu. Suzuki Germaz do zobaczenia w poniedziałek! PS WYMIENIE SUZUKI NA INNE AUTO (OBOJĘTNIE JAKIE)