90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 23:48
Salon - samochody nowe
Byłem ze znajomym ...
... umówionym na jazdę testową jednym z modeli. Po przyjściu do salonu "przywitał" nas doradca, który sprawiał wrażenie jakby pracował za karę( nikogo oprócz nas nie było w salonie). Poinformował nas iż samochód jest od kilku dni niedostępny, mimo że kilka dni temu byliśmy zapewniani o dostępności auta. Reasumując straciliśmy czas oraz paliwo, a w zamian nawet nie została nam zaproponowana jazda innym samochodem czy też umówienie innego terminu. Na szczęście w niedalekiej odległości w innym salonie Suzuki potraktowali nas odpowiednio i załatwiliśmy sprawę od ręki.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2023 11:14
Salon - samochody nowe
Tragedia żeby się ...
... dodzwonić🤦♀️!!! Nikt nic niewie odsyłają od jednego działu do drugiego
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 10:39
Salon - samochody nowe
Drogie Panie (bo ...
... myślę, że Panom grozi mniejsze ryzyko spotkania się z taką sytuacją, z jaką ja się spotkałam, ale może warto, by i tak to przeczytali), przed wizytą w tym serwisie proszę dobrze sprawdzić cenę jaką przyjdzie Wam zapłacić za daną usługę (telefonicznie, na stronie www, i może w jeszcze jakimś serwisie) - w moim przypadku był to przegląd po 4 latach (dodam że od początku moje auto było serwisowanie właśnie tam). Cena jaką usłyszałam umawiając się na wizytę, to było ponad 900 złotych - ale cena jaką podał mi Pan z serwisu, gdy oddawałam auto do przeglądu, to było już ponad 1900 zł! Na moją uwagę, że na taką cenę się nie zgadzam, powiedział że system tak mu podpowiedział, przeliczył mi w komputerze jeszcze raz, i tym razem wyszło mu ponad 1300 zł. Gdy znowu zaprotestowałam, zapytał "to jaką cenę pani podano?", powiedziałam że ponad 900 złoty, czyli tyle ile widnieje w oficjalnym cenniku na stronie. Po ponownym przeliczeniu wyszło ponad 1100 zł (dobra, wzięłam też dezynfekcję klimatyzacji). Ale postawa Pana z obsługi nie była skruchą, że coś nie tak (- on "myślał że o inny przegląd chodzi"), przeciwnie, tysiąc więcej nie robił na nim większego wrażenia, i zdaje się, że spodziewał się że na mnie też nie zrobi. Cóż - zrobił!
Użytkownik sieci
2 lipca 2023 20:54
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem kilku dilerów ...
... w ostatnim czasie niestety w tym salonie sprzedawca Marcin albo jest w okresie wypowiedzenia albo pracuje tam za karę.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 18:30
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy tylko ...
... serwisu. Serwis nastawiony na bezmyślne stosowanie service manuala a nie realne rozwiązanie problemów. Koszty nieproporcjonalnie wysokie w stosunku do jakości pracy. Z autem przyjechałem dwukrotnie jednak zgłoszona usterka i wyświetlany błąd nie zostały naprawione (pomimo podania kodu błędu). Zgodnie z zaleceniami serwisu - należało wymienić czujnik ABS. Po wymianie komputer dalej sygnalizował usterkę i ten sam błąd. Serwis kompletnie nie czuł się odpowiedzialny za błędną diagnozę, niepotrzebną wymianę czujnika i poniesione koszty. Zlecił wymianę kolejnej części jednak nie dał gwarancji, że błąd zostanie przez to wyeliminowany. Uznałem, że moja przygoda z tym miejscem właśnie się zakończyła. Usterka została naprawiona w nieautoryzowanym (ale zdecydowanie bardziej profesjonalnym) warsztacie. Zatem ze strony ASO - porażka. Nie można obejrzeć ani otrzymać wydruku diagnostyki komputerowej. Jedna gwiazdka za rzetelne wyjaśnienia ze strony opiekuna klienta, dogodne dopasowanie terminu oraz za serwis elektryczny (chociaż serwisanci dwukrotnie nie zauważyli przepalonej jednej z żarówek (przy stale włączonych światłach)).
Użytkownik sieci
20 stycznia 2022 18:27
Salon - samochody nowe
Całkiem ok. Edycja ...
... opinii styczeń 2022. Sprzedaż i obsluga sprzedaży na 5 gwiazdek ale serwis z biedą zasluguje na jedną, radzę omijać i serwisować po zakupie gdzie indziej!
Użytkownik sieci
3 listopada 2021 15:51
Salon - samochody nowe
Sprzedaż w porządku. ...
... Trafiłam na kompetentnego, cierpliwego i kulturalnego sprzedawcę. I za to daję gwiazdki. Natomiast serwis radzę omijać z daleka. Obsługa znudzona, nie potrafią poradzić sobie z prostą rzeczą i za każdym razem wymyślają powody z kosmosu. Przy każdej wizycie jakieś wpadki, a to "zapomną" o czymś istotnym poinformować, a to wstępna wycena zawsze okazuje się nietrafiona, a to obiecanego kontaktu brak. Słuchając mimowolnie, w jaki sposób obsługiwane są osoby przy sąsiednich stanowskach, dochodzę do wniosku, że tam ogólnie panują takie standardy.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2021 17:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 10:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2020 14:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) później (Wersja oryginalna) Dupa
Użytkownik sieci
27 lipca 2019 15:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2019 00:51
Salon - samochody nowe
serwis słaby, przyjechałem ...
... ze swoim olejem na wymianę (bańka 4 l) w suzuki, wg książki serwisowej do wymiany jest potrzebne 3,9 l (napełnianie mokre) i tyle wchodzi (nie wymieniałem oleju 1 raz w aucie), doradca serwisowy upierał sie na siłe ze 4 litry to mało i chciał dofakturowac 0,3 l oleju bo wg nich wchodzi 4,3 l. Powiedziałem ze prosze wlac co jest w bańce i sprawdzic na bagnecie. Gość udawał zaskoczonego gdy zdawał auto, ze jest stan na full i nic nie trzeba dolewać. O czym to świadczy ? ze to naciąganie klienta na dodatkowe koszty gdy ten ma własny olej lub serwis przelewa stan maksymalny oleju w silnikach co świadczy o braku wiedzy.Za jedno lub drugie leci 1 gwiazdka.
Użytkownik sieci
8 marca 2019 18:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2018 13:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2018 17:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2017 11:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 października 2017 17:28
Salon - samochody nowe
Suzuki to dobra ...
... firma ale ten diler jest poniżej krytyki stanowczo odradzam! pozytywne wpisy z daleka rażą!
Użytkownik sieci
26 lipca 2017 09:55
Salon - samochody nowe
Salon fajny, obsługa ...
... w sumie też tylko mam zastrzeżenia do serwisu...po pierwsze jakiś czas temu źle zrobili badanie geometrii co (o zgrozo) groziło wymianą wachacza....następne pomiary ok...do tego po przeglądzie klimatyzacji nie czuć w ogóle aby cokolwiek było robione...(normalnie po nabiciu klimy czuć jeszcze przez jakiś czas zapach płynu),ale najgorsze jest to, że autoryzowany serwis nie potrafił przykleić prosto listew bocznych do mojego samochodu, przez co musiałem czekać nie 3, ale prawie 5 godzin....miałem też mieć wymieniony tylny emblemat suzuki ale rzekomo przyszedł uszkodzony w transporcie (wg mnie zapomnieli w ogóle o tej sprawie) i muszę kolejny raz jeździć tam na mój koszt by go wymienić....także salon ok ale nad działaniem serwisu bym się zastanowił bo coś tu jest nie tak....