90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Ireneusz Górowski
5 lutego 2025 15:48
Serwis
Totalna ignorancja klienta
Naprawa powypadkowa Suzuki w Krakowie, informacja wstępna: muszą sprawdzić, czy samochód 10 letni (z polskiej sieci dealerskiej) są jeszcze w stanie naprawić!. Obiecują odzwonić, trzykrotny telefon z przypomnieniem się, za każdym razem obiecują, że oczywiście odzwonią, nigdy nie odzwonili... W innym serwisie w Krakowie sprawa załatwiona od ręki. Warto dobrze się zastanowić nad korzystaniem z usług tego dealera.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 13:16
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 19:39
Salon - samochody nowe
Byłem ostatnio w ...
... serwisie Suzuki. Bardzo miło i fachowo załatwiłem sprawę. Ceny może nie najniższe ale jestem zadowolony z obsługi.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 19:05
Salon - samochody nowe
Serwis godny polecenia
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 18:49
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 14:35
Salon - samochody nowe
Szybka i konkretna ...
... obsługa na serwisie, polecam każdemu ten serwis a szczególnie pana Łukasza.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 18:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2024 22:41
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka i ...
... to tylko za pozytywną obsługę sprzedawców z możliwością wypożyczenia auta na test weekendowy. Natomiast serwis to porażka. Omijać! Ale po kolei: samochód zakupiony gdzie indziej, jeszcze dwa lata gwarancji. Usterka: brak przesyłania ekranu smartfona do radiostacji. Termin za mniej więcej 3 tygodnie. Informacja od Pani że usługa będzie wykonana w ramach gwarancji ale diagnoza kosz 400 zł. Telefon do miejsca zakupu. Informacja że gwarant pokrywa wszystko, jakiekolwiek koszty są bezpodstawne. Udało się ze wyjaśnili sprawę. Krok drugi: przyjazd w wyznaczonym terminie. Próba diagnozy - informacja że trzeba zrobić aktualizacje ale samemu bo mają za słaby internet. (21 wiek przypominam - Kraków, obrzeża). Pobrane wg wytycznych, stacja USB nie widzi pendrive'a. Kontakt z salonem Pani na infolinii obiecuje że Pan który przyjął zgłoszenie odezwie się do godz 19. (wtorek). Na dzień pisania opinii - nd zero kontaktu... Telefon do innego ASO, termin za 2 dni, w między czasie zamówienie części (okazało się że kabel uszkodzony) i wymiana nawet w sobotę. Da się? Jak się chce to się da. Tu niestety zignorowanie klienta, mysle że z powodu iz samochodów kupiony gdzie indziej. Panowie w salonie nie są jednomyślni co do tego typu usterek. Omijać szerokim łukiem! Moja noga więcej tam nie stanie. Jedyny plus jak chodzi o serwis to poprawienie skręconego pasa - auto już tak kupione - roczne po jazdach testowych.
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 16:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 18:39
Salon - samochody nowe
To już drugie ...
... kupione autko w tym salonie. Kupiliśmy Swace w topowej wersji, a miała być Toyota... Niestety sprzedawca z Toyoty potraktował nas jak klienta, który nigdy u nich auta nie zakupi, więc jeszcze tego samego dnia udaliśmy się do pana Pawła Bik i co się okazało... Suzuki Swace ma bezprzewodowe Android auto, posiada najnowszy system multimedialny jak w topowych wersjach Toyoty. Posiada wszystko co najnowsza Toyota bez odrobiny ekoskóry na boczkach foteli oraz otwieranej przyciskiem lub czujnikiem tylnej klapy bagażnika, brakuje też świateł matrycowych, jednak poza tym wszystkim jest to identycznie to samo auto które jest tańsze od kilkanaście tysięcy, a jak się już posiada Suzuki to za lojalność marce dostaje się dodatkowy rabat. O tym wszystkim dowiedzieliśmy się od pana Pawła po krótkiej i jak zawsze szczerej rozmowie bez typowej dla sprzedawcy gadki. Samochód stoi już pod naszym domem jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi salonu. Nie tylko pan Paweł, ale również pani od ubezpieczeń i leasingu jak zawsze na najwyższym poziomie. Polecamy salon a przede wszystkim pana Pawła, który w odróżnieniu od większości sprzedawców, z którymi mieliśmy styczność, jest naprawdę szczery i uczciwy oraz dobrze doradzi. Bardzo polecamy i zachęcamy do odwiedzin tego salonu Suzuki przy ulicy Jasnogórskiej w Krakowie.
Użytkownik sieci
22 października 2024 20:23
Salon - samochody nowe
Miła i szybka obsługa
Użytkownik sieci
15 października 2024 13:38
Salon - samochody nowe
Niedawno kupiłam w ...
... tym salonie samochód Suzuki Vitara. Jako klientka zostałam niezwykle miło przyjęta, każde moje pytanie zyskało wyczerpującą odpowiedź. Zaproponowano mi jazdę próbną różnymi typami samochodów z pełnym objaśnieniem w tracie jazdy i po wyjściu z samochodu. Przedstawiono mi bardzo dobrą ofertę, którą przyjęłam i teraz jeżdżę moim wymarzonym Suzuki. Bardzo dziękuję Panu Sergiuszowi Rosenthal i Panu Łukaszowi Stejnborn za tak profesjonalną obsługę i świetne wyposażenie samochodu. Jesteście naprawdę godni polecenia. Z poważaniem Małgorzata Ziemba
Użytkownik sieci
10 października 2024 23:39
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa. Bardzo dziękuję Panu Łukaszowi za pełne zaangażowanie i pomoc w próbie usunięcia usterki (nie dający się wyłączyć alarm). Na pewno jeszcze wrócę :)
Użytkownik sieci
9 października 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Wymienialem sprężyny w ...
... Suzuki Sx4 policzono mi za zbieżność nie zrobiono jej . Zrobilem na Pasterniku na przeciw Ul. Katowickiej dostałem wydruk do wglądu . Na Jasnogórskiej nie dostalem .Mam nowe opnony zaraz by się sciely pomijając bezpieczeństwo, Super gratuluje więcej się tam nie pojawię .
Użytkownik sieci
11 września 2024 20:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... oddanie do naprawy niesprawnego auta. Tego dnia dzwoniłem do serwisu w sumie trzy razy - kazano mi przyjechać. Na miejscu pracownik serwisu był zdziwiony moim przyjazdem, bo mechanika będzie miał wolnego za prawie dwa tygodnie, a elektryka to jeszcze później... Gdyby nie kierowca lawety, który pomógł mi znaleźć inny serwis w okolicy, gdzie przyjęli mi auto od ręki, musiałbym zapłacić prawie tysiąc PLN za obwożenie auta po okolicy bez żadnego efektu. Chaos albo nonszalancja. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 15:38
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i pomocna ...
... obsługa, pan Paweł Bik i pan Sergiusz Rosenthal sprawili, że transakcja zakupu pojazdu z pozostawieniem w rozliczeniu poprzedniego samochodu przebiegła szybko i bezproblemowo. Fachowe doradztwo co do użytkowania. Polecam zainteresowanych zakupem , wymianą auta.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 14:30
Salon - samochody nowe
Wizyta w centrum ...
... serwisowym Suzuki była bardzo wygodna. Dziękuję panu Łukasz Grzegorczyk za profesjonalizm i dbałość o szczegóły w moim samochodzie.
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 11:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 07:49
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... kupiłem używane Suzuki s-cross. Sam zakup przebiegał bezproblemowo i na każdym jego etapie pełen profesjonalizm. Czułem się jak bym kupował samochód u dobrego znajomego. Po miesiącu miałem mały problem z samochodem ale po kontakcie z serwisem usterka została za darmo usunięta bez żadnego problemu i w krótkim czasie. W dodatku dostałem samochód zastępczy na czas naprawy. Moja sprawą zajmował się miły i kulturalny kierownik serwisu Suzuki p. Łukasz Grzegorczyk, któremu dziękuję za pełne profesjonalizmu podejście do sprawy. Polecam ten salon i oceniam 10/10.