92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 12:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2022 22:13
Salon - samochody nowe
5 miesięcy czekania ...
... na samochód, żeby 3 tygodnie przed odbiorem dowiedzieć się, że będzie dostępny miesiąc później. Dwa dni później zaś, że... nie wiadomo kiedy w ogóle będzie, bo tak naprawdę zamówienie nie zostało wprowadzone do produkcji. A to wszystko mimo kilkukrotnych zapewnień w tzw. międzyczasie, że nie są przewidywane żadne opóźnienia. W skrocie: podejście do klienta fatalne, do swojego opiekuna zgloszenia nie mogłem się nieraz dodzwonić przez kilka dni. Brak informowani i spójności w tym co mówią. Nie polecam nikomu tego salonu - radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
6 maja 2022 19:37
Salon - samochody nowe
Salon w porządku, ...
... Sprzedawca Pan Paweł bardzo profesionalne podejście do klienta, I na tym można by było skończyć. Niestety po wyjeździe z salonu mają w nosie klienta I jego problemy.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2021 14:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 09:54
Salon - samochody nowe
Zawitałem dzisiaj do ...
... Państwa salonu na Jasnogórskiej, chciałem bliżej przyjrzeć się nowej Vitarze. Wszedłem przed 9tą po odszukaniu pracownika usłyszałem że jeszcze nie rozpoczął pracy, odparłem że poczekam aż się przygotuje😂. Po 10 minutach wyszedłem nie zreflektował się. Na pewno kupię Vitarę, na pewno nie w Państwa salonie🙂
Użytkownik sieci
29 lutego 2020 11:46
Salon - samochody nowe
Obsługa średnio zainteresowana klientem.
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 21:10
Salon - samochody nowe
Miałam kłopot z ...
... klapą bagażnika - czasami nie otwierała się po przyciśnięciu pilota centralnego zamka. Podejrzewając kłopoty z elektroniką pojechałam do serwisu, w którym, jako stała klientka pojawiająca się regularnie na przeglądach, wymianach oleju, filtrów, itp., wpłaciłam już sporo do jego kasy. Okazało się, że klamka klapy była od wewnątrz zabłocona - czego nie było widać "gołym okiem" - i stąd kłopoty. Koszt naprawy, czyli oczyszczenie kieszonki - 5 minut pracy, wyceniono na 132,50 zł.!!!! Powtórzę za hr. Fredrą "znaj proporcjum, mocium panie". Nieuzasadniona pazerność to doskonały sposób, aby stracić klienta. Z bonu na "darmową" kawę serwowaną na czas wykonywania usługi, w ramach ocieplania stosunków z klientem, nie skorzystałam. Ciąg dalszy po kilku tygodniach: ponieważ nadal pojawiały się kłopoty, pojechałam jeszcze raz i poprosiłam o sprawdzenie BATERII w pilocie. Bingo! Wymieniono baterię - koszt 20 zł (11 zł za śrubkę). Złożyłam reklamację na usługę czyszczenia klapki, informując, że w razie nieuznania napiszę do japońskiej siedziby. Po dwóch tygodniach zastanawiania się, uprzejmie reklamację uznano i zwrócono mi 132 zł.
Użytkownik sieci
7 lipca 2019 07:44
Salon - samochody nowe
Dramatyczna obsługa klienta, ...
... na pytania odnośnie wyposażenia i wersji samochodów odpowiedź iż nie jest to salon BMW to sięgnięcie dna. Jazda próbna praktycznie nieosiągalna, mili przez telefon, na miejscu dramat. Nie polecam.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 08:56
Salon - samochody nowe
Całkiem normalna obsługa ...
... z wyjątkiem kierownika salonu, pana S.R., któremu pupa przyrosła do fotela i nie może jej dźwignąć podczas rozmowy z klientem. Pan kierownik wie lepiej, czego chce klient i łatwo wpada w gniew, jeśli klient ma swoje zdanie.