92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 lutego 2020 11:46
Salon - samochody nowe
Obsługa średnio zainteresowana klientem.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 07:47
Salon - samochody nowe
Polecam dział części zamiennych.starają się
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 16:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 stycznia 2020 20:27
Salon - samochody nowe
Miła obsługa klienta... ...
... Niezbyt jednak skłonna do negocjacji 😉
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 07:53
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa. Wielka pomoc że strony p.Sergiusza
Użytkownik sieci
1 stycznia 2020 01:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 grudnia 2019 16:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 18:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2019 21:53
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 września 2019 18:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2019 15:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 21:10
Salon - samochody nowe
Miałam kłopot z ...
... klapą bagażnika - czasami nie otwierała się po przyciśnięciu pilota centralnego zamka. Podejrzewając kłopoty z elektroniką pojechałam do serwisu, w którym, jako stała klientka pojawiająca się regularnie na przeglądach, wymianach oleju, filtrów, itp., wpłaciłam już sporo do jego kasy. Okazało się, że klamka klapy była od wewnątrz zabłocona - czego nie było widać "gołym okiem" - i stąd kłopoty. Koszt naprawy, czyli oczyszczenie kieszonki - 5 minut pracy, wyceniono na 132,50 zł.!!!! Powtórzę za hr. Fredrą "znaj proporcjum, mocium panie". Nieuzasadniona pazerność to doskonały sposób, aby stracić klienta. Z bonu na "darmową" kawę serwowaną na czas wykonywania usługi, w ramach ocieplania stosunków z klientem, nie skorzystałam. Ciąg dalszy po kilku tygodniach: ponieważ nadal pojawiały się kłopoty, pojechałam jeszcze raz i poprosiłam o sprawdzenie BATERII w pilocie. Bingo! Wymieniono baterię - koszt 20 zł (11 zł za śrubkę). Złożyłam reklamację na usługę czyszczenia klapki, informując, że w razie nieuznania napiszę do japońskiej siedziby. Po dwóch tygodniach zastanawiania się, uprzejmie reklamację uznano i zwrócono mi 132 zł.
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 14:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2019 07:44
Salon - samochody nowe
Dramatyczna obsługa klienta, ...
... na pytania odnośnie wyposażenia i wersji samochodów odpowiedź iż nie jest to salon BMW to sięgnięcie dna. Jazda próbna praktycznie nieosiągalna, mili przez telefon, na miejscu dramat. Nie polecam.
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 12:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 09:05
Salon - samochody nowe
Bardzo miłe zaskoczenie, ...
... interesowałem się jakimś samochodem klasy B, skierowałem się po wielu wizytach do Suzuki - mili, pomocni sprzedawcy, dostępność jazdy próbnej natychmiastowa, możliwość negocjacji ceny i cierpliwego dobrania odpowiadającej wersji. Polecam niezdecydowanym :)
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 13:55
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i mila ...
... obsługa, bardzo dobre podejście do klienta! :)
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 13:26
Salon - samochody nowe
Bardzo doceniam profesjonalną ...
... obsługę całego procesu sprzedaży przez pana Sergiusza. Był nie tyle kierownikiem salonu, doradcą czy sprzedawcą, ale znakomitym opiekunem klienta i zamówienia. Służył doświadczeniem i radą, nawet w obszarach, o które nie wiedziałam, że trzeba zapytać. A zaznaczam, że weszłam do salonu tylko dla porównania, bo praktycznie miałam już podjętą decyzję zakupu auta zupełnie innej marki. Wczoraj wyjechałam nowiutkim S-Crossem :-) Polecam salon i auto!
Użytkownik sieci
9 stycznia 2019 16:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2018 07:46
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki