Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 maja 2023 11:47
Salon - samochody nowe
Diagnoza usterki trwała ...
... dobre 3 miesiące. przedtem bezskutecznie próbowano ją usunąć standardowymi (najczęstszymi) sposobami. Okazało się, że jeden z czujników wymagał wymiany.
Użytkownik sieci
31 lipca 2022 18:14
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa jest naprawdę zła. W czerwcu 2022 przyjechałem z zamiarem zamówienia auta od ręki. Wynik? Wyszedłem w mniej niż 10 minut bez składania zamówienia. Kiedy przyjechaliśmy, nikt się do nas nie zbliżał. Samochód znaleźliśmy na własną rękę. Wtedy asystent krzyknął „Cześć” z drugiego końca pokoju. Po mniej więcej 5 minutach, po sprawdzeniu samochodu, asystent przyszedł z pytaniem „Więc czego chcesz?”. Żadnego uśmiechu na jego twarzy, jakbyśmy mu przeszkadzali. Powiedziałem, że szukam takiego auta, ale z automatem. Jego odpowiedź brzmiała: „Jeśli chcesz to zamówić, nie spodziewaj się, że dostaniesz to do przyszłego roku” (jest początek czerwca). Otóż to. Żadnego wyjaśnienia, żadnej zachęty. Nie pytał czy mamy jakieś pytania co do samochodu, nie zachęcał do złożenia zamówienia. Jego mina mówiła, jak bardzo nienawidzi nas tam przebywać. Tylko aroganckie spojrzenie mówiące „Nie próbuj, nie dostaniesz”. Ja mówiłem po polsku, więc nie było tak, że nie mógł wyrazić swoich słów. Po prostu nie chciał ze mną rozmawiać. Uznałem, że nie chcę mieć do czynienia z taką osobą i wyszedłem. Salon Suzuki na północy Krakowa ma fantastyczną obsługę. Więc wolałbym tam pojechać. Trafiłam do tego salonu tylko dlatego, że był bliżej mojego domu. Ale nigdy więcej! (Wersja oryginalna) The service is really bad. In June 2022 I came with the intention to order a car straight away. Result? I left in less than 10 minutes without placing the order. When we came, no one approached us. We found the car on our own. Then the assistant screamed "Hello" from the other side of the room. After 5 min or so, after we checked the car, the assistant came with "So what do you want?". No smile on his face, as if we were bothering him. I said that I'm looking for a car like that, but an automatic one. His response was "If you want to order it, don't expect to get it until next year" (It's the beginning of June). That's it. No explanation, no encouragement. He didn't ask if we had any questions about the car, didn't encourage us to place an order. His face was telling how much he hated us being there. Just an arrogant look telling "Don't try, you won't get it". I was speaking in Polish, so it wasn't the case that he couldn't express his words. He simply didn't want to talk to me. I decided that I don't want to deal with such a person and left. The Suzuki salon in the north of Krakow has fantastic service. So I would rather go there. I came to this salon only because it was closer to my house. But never again!
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 13:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2021 14:15
Salon - samochody nowe
Nikt się klientem nie interesuje
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 22:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 22:25
Salon - samochody nowe
Diagnoza problemu jak ...
... najbardziej poprawna, stukanie w silniku przez zużyty kompresor klimatyzacji. Po odebraniu samochodu z właśnie tego salonu, weryfikacja u mojego mechanika jak i moja, opaski układu dolotowego nieposkręcane, kable wokół niego nie na swoim miejscu tylko luzem, pokrywa zaworów miała być złożona na tej samej uszczelce ponieważ była już wymieniana, ale jest to nie do pomyślenia żeby serwis nie dał nowego silikonu wokół niej, jest to koszt kilku groszy, nałożyć punktowo silikon w newralgicznych miejscach, 300 zł za usługę i nie nałożyć świeżego silikonu, przykra sprawa, panowie złożyli wszystko na starym silikonie . Pan Mateusz Lelito Doradca serwisowy, może i wygadany ale nie słowny. Moim zdaniem panowie nadają się tylko i wyłącznie do wymiany oleju i filtrów na przeglądach gwarancyjnych, w nowych samochodach. Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
21 października 2020 15:49
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz spotkałem ...
... się z odpłatnym samochodem zastępczym dla klienta serwisu ASO, słabo! Taka informacja powinna się pojawić co najmniej przy umawianiu wizyty telefonicznie. Rozczarowanie tym większe że w każdym z serwisów ASO gdzie przyjeżdżam na przeglądy czy naprawy (Fiat, Kia, Mercedes, BMW.... nawet w Fordzie!) taki samochód był użyczany bezpłatnie. Przy przeglądzie i wymianie oleju za 1300 zł powinno być to standardem. Dodatkowo problem z obliczaniem rabatu przy posiadaniu karty stałego klienta...jakieś to wszystko nie takie jak być powinno. Dobrze że chociaż olej został wymieniony a samochód umyty - tylko za to dodatkowa gwiazdka. Gdybym został telefonicznie poinformowany o odpłatnym samochodzie zastępczym na pewno wybrałbym serwis na Jasnogórskiej gdzie standardy obsługi są wyraźnie wyższe. Duży niesmak.
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 14:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2019 21:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2019 19:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 marca 2019 14:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 22:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 09:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 września 2018 22:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 marca 2018 14:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 listopada 2017 09:06
Salon - samochody nowe
po ostatniej wizycie ...
... mam mieszane uczucia... infolinia nie ogarnia spraw klientów, zmiana opon zajęła mi cały dzień po tym jak zaraz po wyjeździe z serwisu podobno złapałem kamień na osłonę tarczy hamulca jakieś fatum czy co bo przejechałem tysiące kilometrów i nic a tu zaraz po serwisie.
Użytkownik sieci
30 października 2017 15:18
Salon - samochody nowe
Słaby serwis oraz obsługa.
Użytkownik sieci
4 października 2016 09:21
Salon - samochody nowe
NIGDY WIĘCEJ SUZUKI!!! ...
... Fatalny serwis. Tak złego jeszcze nie przerabiałem. Jedyne ci im dobrze wychodzi to "haracz" za przeglądy gwarancyjne. NIC nie jest objęte gwarancją!!! Rdzewiejące elementy w bagażniku i na karoserii również. Nie wspomnę o innych prozaicznych rzeczach. Zgłaszana wcześniej kilka razy skrzynia biegów do naprawy była dopiero po upływie gwarancji. Kilka innych rzeczy również. Auto zaczęło prawidłowo działać dopiero kiedy wziął je w ręce prawdziwy mechanik!!! To ostatnie Suzuki na jakie dałem się żonie namówić. Polecam OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!