83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 23:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 14:00
Salon - samochody nowe
Rozmowa z „Panem” ...
... z recepcji muszę powiedzieć.. kultura pełną gęba.. rzuca słuchawką jak mu się chce bez zbędnych słów. Pogratulować trzeba takich pracowników.
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 15:10
Salon - samochody nowe
Kontakt do bani
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 19:20
Salon - samochody nowe
susuki vitara na ...
... gwarancji kupione i serwisowane w Warszawie na Krasnobrodzkiej , jeszcze nie ma roku. Wadliwy lewarek mają mi wymienić, ale auto zastępcze zaproponowano mi jedynie za opłatą. Kpinaaaa!!! Odniosę się jeszcze do odpowiedzi: suzuki udostępnia zastępcze auta tylko i wyłącznie za opłatą, tego się dziś dowiedziałam w salonie a wcześniej to samo powiedziano mi przez telefon, nie było mowy, że jest to zależne od czasu naprawy, a to chyba istotna informacja.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 11:39
Salon - samochody nowe
Niestety zgłoszenie szkody ...
... tylko po umówieniu się jak u dentysty. 🤣🤣🤣 Odbiłem się jak piłeczka. Nie polecam
Użytkownik sieci
18 marca 2022 22:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 09:39
Salon - samochody nowe
W styczniu 2021 ...
... odwiedziłem salon. Spotkałem się z bardzo nieprofesjonalną obsługą wynikającą chyba przede wszystkim z brakiem kultury pana, którego spokój swoim wejściem do salonu śmiałem zakłócić. Nie oczekiwałem kłaniania się w pas po przekroczeniu progu, jednak gdy podszedłem do stanowiska sprzedaży samochodów cierpliwie stanąłem oczekując aż pan sprzedawca skończy rozmowę telefoniczną- trwało to dość długo, w końcu rozmowę zakończył, a ja jak stałem tak stałem ( ok. 2 m od biurka tego Pana totalnie przez niego ignorowany. Wokół mnie nie było już nikogo więcej, ruch w salonie był minimalny. W końcu odważyłem się zagadać, czy aby nie przyszedłem nie w porę, że zakłócam panu jego święty spokój. Po wyłuszczeniu sprawy ( prośba o odczytanie danych pojazdu marki SUZUKI na podstawie numeru VIN Pan i tak wysłał mnie na "drzewo" - nie ma takiej możliwości u niego w salonie. Upewniłem się jeszcze raz dokąd wszedłem, w nadziei,że popełniłem błąd, że człowiek zrobiłby dla mnie wszystko gdyby tylko mógł. Naiwność. W tym salonie tak nie jest. Wróciłem do mojego prowincjonalnego Poznania i bez przekonania, że cokolwiek załatwię zadzwoniłem do firmy SZPOT w Swarzędzu - Jasinie, gdzie spotkałem sie z bardzo uprzejmą postawą Pana Handlowca, który na podstawie podanego numeru VIN pojazdu niezarejestrowanego jeszcze w Polsce przedstawił mi całą specyfikację pojazdu. Można ? Pan, z którym miałem kontakt w Suzuki Japan Motors w W-wie mimo swojego wieku - ok. 50 powinien chyba przebyć jakieś doszkolenie w konkurencyjnym salonie. Salon, a salon, prawda?
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 10:43
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa. Arogancja. Gbury. Nie da się, nie można. Jeden odsyła do drugiego. Nie polecam i nikomu nie polecę.
Użytkownik sieci
6 października 2020 16:38
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się problematyczne ...
... Porozmawianie z handlowcem o konkretnym modelu bez sprzedania swoich danych osobowych ,przy kontakcie telefonicznym praktycznie niemożliwe Wyspowiadaj się recepcjonistce o co ci chodzi ,zostaw kontakt a w ciągu godziny handlowiec doszkoli sie w temacie i wtedy porozmawiamy ZENADA Edit Odpowiadam właścielowi na komentarz Odpowiedz typu korporacyjny bełkot Podaj nam jeszcze swój adres mailowy to będziemy mieli wiecej twoich danych Jak moge być w Waszym systemie skoro nie przystałem na propozycje zostawienia,czytaj sprzedania danych osobowych ?? Przerasta to logiczne rozumowanie?? Rozmowa miałą miejsce w dniu wczorajszym o godzinie 9-11 Dla ułatwienia wczoraj był poniedziałek 5 pażdziernika 2020 roku,pogoda słoneczna,niebo lekko zachmurzone-jeszcze wiecej podać szczegułów? Damski głos potwierdził JEDNOZNACZNIE-innej formy porozmawiania z Handlowcem o samochodach jak wyspowiadanie się o co mi chodzi i oddzwonienei NIE MA Nie wiecie jakie standardy obsługi klienta wprowadziliście ? Z E N A D A po raz drugi
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 16:01
Salon - samochody nowe
Uwaga naciągacze!!!! Po ...
... pierwszym kontakcie, mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że naprawy gwarancyjne wykonywane są na podstawie "widzi mi się" przedstawiciela serwisu. Decyzja ww., bez okazania uszkodzonej części i wskazania niebudzącej wątpliwości przyczyny powstania usterki, jest podstawą do uznania lub nie odpowiedzialności gwaranta. Podobnie zachowuje się importer. Na pisemną uwagę o nie zamieszczeniu, w ofercie handlowej, informacji o braku języka polskiego w interfejsie tablicy rozdzielczej, nie otrzymałem odpowiedzi od marca br. Brak profesjonalizmu i kultury elementarnej. Tylko szkoda marki "SUZUKI" Pozdrawiam
Użytkownik sieci
14 grudnia 2019 09:21
Salon - samochody nowe
Jak nie macie ...
... gdzie wyrzucić pieniędzy w błoto to zapraszam właśnie tam.Czas oczekiwania aż ktoś się zainteresuje że ktoś się pojawił w serwisie 10 lat.Po interwencji 30 min.Sama diagnostyka :Wprowadzają cię na warsztat i oglądaj se sam bo ,,mechanik''potrafi tylko podpiąć komputer.Gdyby nie moja obecność to pewnie nie zauważyłby rdzy na podwoziu i przerdzewiałej belce.Hamulce :samochód wjechał do serwisu i się zatrzymał więc są sprawne.Lakier : oględziny powierzchowne nie sprawdzanie w newralgicznych miejscach.Jak znajdą miernik to zbadają grubość powłoki.Ale od niechcenia zdjęli osłonę silnika i znaleźli wyciek oleju.TRAGEDIA.bylem tam pierwszy i ostatni raz.
Użytkownik sieci
25 października 2019 15:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 maja 2019 13:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2019 08:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 22:45
Salon - samochody nowe
Samochody w porządku, ...
... jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Szkoda, bo to ludzie tworzą firmę, są jej wizytówką. W innym salonie Suzuki czułem się tak jak powinienem
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 20:30
Salon - samochody nowe
Oj tu jest ...
... tragedia by cokolwiek załatwić. nie ogarniają tematu
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 09:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 czerwca 2018 19:33
Salon - samochody nowe
Nieterminowe wydania samochodów .
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 08:46
Salon - samochody nowe
Nieuprzejma obsługa. Wprowadza ...
... w błąd juz na etapie umawiania, później odmawia wydania wyników diagnozy samochodu na piśmie. Po skardze mają oddzwonić, ale oczywiście tego nie robią. Pierwsza i ostatnia wizyta.
Użytkownik sieci
3 marca 2018 02:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki