83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 września 2021 17:56
Salon - samochody nowe
Spoko obsługa, polecam 🙂
Użytkownik sieci
17 września 2021 12:33
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis, super uprzejmie
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 10:48
Salon - samochody nowe
Wspaniała obsługa, doradca ...
... pan Gnyś wszystko nam szczegółowo wytłumaczył, odpowiedział na wszystkie pytania. Bardzo przyjemna i owocna wizyta. Dziękujemy!
Użytkownik sieci
29 lipca 2021 21:54
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kamil w Suzuki to naprawdę miły, uprzejmy i rzetelny handlowiec. Pomógł nam w zakupie i zawsze odpowiadał na pytania, które miałem przez ostatnie 6 miesięcy. Nie mogę winić jego obsługi klienta w tym salonie. Jak dotąd bardzo pod wrażeniem i szczęśliwy. (Wersja oryginalna) Kamil in Suzuki is a really nice, polite and reliable sales rep. He has helped us with our purchase and always replied to questions ive had over the last 6mths. I can not fault his cutomer survice for this dealership. So far very impressed and happy.
Użytkownik sieci
30 maja 2021 20:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 maja 2021 19:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2021 20:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 marca 2021 07:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 09:39
Salon - samochody nowe
W styczniu 2021 ...
... odwiedziłem salon. Spotkałem się z bardzo nieprofesjonalną obsługą wynikającą chyba przede wszystkim z brakiem kultury pana, którego spokój swoim wejściem do salonu śmiałem zakłócić. Nie oczekiwałem kłaniania się w pas po przekroczeniu progu, jednak gdy podszedłem do stanowiska sprzedaży samochodów cierpliwie stanąłem oczekując aż pan sprzedawca skończy rozmowę telefoniczną- trwało to dość długo, w końcu rozmowę zakończył, a ja jak stałem tak stałem ( ok. 2 m od biurka tego Pana totalnie przez niego ignorowany. Wokół mnie nie było już nikogo więcej, ruch w salonie był minimalny. W końcu odważyłem się zagadać, czy aby nie przyszedłem nie w porę, że zakłócam panu jego święty spokój. Po wyłuszczeniu sprawy ( prośba o odczytanie danych pojazdu marki SUZUKI na podstawie numeru VIN Pan i tak wysłał mnie na "drzewo" - nie ma takiej możliwości u niego w salonie. Upewniłem się jeszcze raz dokąd wszedłem, w nadziei,że popełniłem błąd, że człowiek zrobiłby dla mnie wszystko gdyby tylko mógł. Naiwność. W tym salonie tak nie jest. Wróciłem do mojego prowincjonalnego Poznania i bez przekonania, że cokolwiek załatwię zadzwoniłem do firmy SZPOT w Swarzędzu - Jasinie, gdzie spotkałem sie z bardzo uprzejmą postawą Pana Handlowca, który na podstawie podanego numeru VIN pojazdu niezarejestrowanego jeszcze w Polsce przedstawił mi całą specyfikację pojazdu. Można ? Pan, z którym miałem kontakt w Suzuki Japan Motors w W-wie mimo swojego wieku - ok. 50 powinien chyba przebyć jakieś doszkolenie w konkurencyjnym salonie. Salon, a salon, prawda?
Użytkownik sieci
15 lutego 2021 13:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 19:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 10:43
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa. Arogancja. Gbury. Nie da się, nie można. Jeden odsyła do drugiego. Nie polecam i nikomu nie polecę.
Użytkownik sieci
6 października 2020 16:38
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się problematyczne ...
... Porozmawianie z handlowcem o konkretnym modelu bez sprzedania swoich danych osobowych ,przy kontakcie telefonicznym praktycznie niemożliwe Wyspowiadaj się recepcjonistce o co ci chodzi ,zostaw kontakt a w ciągu godziny handlowiec doszkoli sie w temacie i wtedy porozmawiamy ZENADA Edit Odpowiadam właścielowi na komentarz Odpowiedz typu korporacyjny bełkot Podaj nam jeszcze swój adres mailowy to będziemy mieli wiecej twoich danych Jak moge być w Waszym systemie skoro nie przystałem na propozycje zostawienia,czytaj sprzedania danych osobowych ?? Przerasta to logiczne rozumowanie?? Rozmowa miałą miejsce w dniu wczorajszym o godzinie 9-11 Dla ułatwienia wczoraj był poniedziałek 5 pażdziernika 2020 roku,pogoda słoneczna,niebo lekko zachmurzone-jeszcze wiecej podać szczegułów? Damski głos potwierdził JEDNOZNACZNIE-innej formy porozmawiania z Handlowcem o samochodach jak wyspowiadanie się o co mi chodzi i oddzwonienei NIE MA Nie wiecie jakie standardy obsługi klienta wprowadziliście ? Z E N A D A po raz drugi
Użytkownik sieci
5 października 2020 02:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 11:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 19:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 16:01
Salon - samochody nowe
Uwaga naciągacze!!!! Po ...
... pierwszym kontakcie, mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że naprawy gwarancyjne wykonywane są na podstawie "widzi mi się" przedstawiciela serwisu. Decyzja ww., bez okazania uszkodzonej części i wskazania niebudzącej wątpliwości przyczyny powstania usterki, jest podstawą do uznania lub nie odpowiedzialności gwaranta. Podobnie zachowuje się importer. Na pisemną uwagę o nie zamieszczeniu, w ofercie handlowej, informacji o braku języka polskiego w interfejsie tablicy rozdzielczej, nie otrzymałem odpowiedzi od marca br. Brak profesjonalizmu i kultury elementarnej. Tylko szkoda marki "SUZUKI" Pozdrawiam
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 19:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 10:11
Salon - samochody nowe
Bardzo fajny salon . Miła obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 23:09
Salon - samochody nowe
Obsługa taka, jakiej ...
... oczekiwałem. Miejsce do czekania na auto wyposażone w ekspres do kawy. Brakuje tylko ładowarek bezprzewodowych do smartfonów w poczekalni.