93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 15:51
Salon - samochody nowe
Po naprawie blacharskiej ...
... dostałem pobrudzone auto, a usluga średnio udana... Środek caly w pyle, tak samo wlew paliwa. Na karoserii klej z taśmy, błoto w bagażniku. Oddawalem auto czyste. Dodano: Insignia wydana w zeszły piątek, Pan Wojciech będzie wiedział bo wydawal auto.
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 14:48
Salon - samochody nowe
Niestety, mój pech, ...
... zdecydowałam się na zakup Suzuki Swift (2024). Liczyłam na wygodny i przyjazny samochód, jakież było moje rozczarowanie, gdy okazało się, że kupiłam „piszczałkę”. Pan Sebastian zapewniał mnie, że drażniące dźwięki np. przy przekroczeniu prędkości można wyłączyć, owszem można, ale tylko do następnego startu samochodu. Po prostu komputer nie zapamiętuje ustawień, a samo ustawianie nie jest proste i trochę trwa. Pytałam p. Sebastiana o czujniki deszczu, przed zakupem samochodu – miały być, a po zakupie na pierwszym przeglądzie poinformowano mnie, że Suzuki nie stosuje tych czujników. Koszt pierwszego przeglądu miał być niewielki – same materiały, znowu zostałam wprowadzona w błąd, a p. Sebastian wszystkiemu zaprzeczył. Na koniec taka konkluzja : kto chce mieć „idealny, tani i pozbawiony wad” samochód, to polecam Suzuki i p. Sebastiana. P.S. Widzę, że Suzuki odpowiedział kilkoma szablonami i frazesami, nie odnosząc się do kwestii mijania się z prawdą, niedopowiedzeń i ukrywania istotnej wady auta Suzuki Swift przez konsultanta (komputer w samochodzie nie zapamiętuje ustawień, co było potwierdzone na przeglądzie). Gdybym wcześniej wiedziała o tej znikomej wiarygodności, to oczywiście omijałabym Suzuki szerokim łukiem. Nie rozumiem dlaczego rozmowy z klientem nie są nagrywane….widocznie takie postępowanie konsultanta jest w pełni akceptowane, gdyż dla tego towarzystwa wzajemnej adoracji najważniejsza jest prowizja, a o resztę niech się martwi naiwny, oszukany klient.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 12:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lipca 2021 17:47
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... serwis. W międzyczasie dowiedziałem sie z internetu o akcji przywoławczej na wymianę wiązki elektrycznej drzwi. Pani z aso przełożyła wizytę, ponieważ muszą zamówić wiązkę drzwi. Po przyjechaniu do serwisu- nikt nic nie wie o żadnej wiązce. Porażka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2021 15:20
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem przez 4 ...
... dni do działu części i nikt nie odebrał. Pani miała przekazać Panu z działu części kartkę z częścią, która potrzebuje i nikt do dziś nie oddzwonił. Nie polecam