Zobacz na mapie
94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 17:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 19:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 01:09
Salon - samochody nowe
Z tego co ...
... sobie przypominam, to chodziło o promocje! A dokładnie o suzuki vitare, która miała być w promocji za 70tys, a okazało się, ze była tak na prawdę za 120tys! Dodatkowo oceniłem gliwicki oddział, który miał mnie gdzieś! Ale to nie jest adekwatne, do tego, że np. z Rybnika otrzymałem odpowiedź apropos Baleno! Czy te wyjaśnienia wystarczą?
Użytkownik sieci
4 października 2019 11:30
Salon - samochody nowe
Prośba o kontakt ...
... osoby odpowiedzialnej w sprawie reklamacji bez odzewu, nagle wszyscy kierownicy i osoby decyzyjne bardzo zajęci, ciągle zbywanie z zapewnieniem że ktoś oddzwoni. Prawie jak na poczcie proszę czekać będzie rozmowa , czekamy dalej może ktoś raczy się kiedyś odezwać narazie dobiega końca 2 godzina.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 20:11
Salon - samochody nowe
Wraz z żoną ...
... w komisie mad mobil Gliwice zauważyliśmy ładnego nissana qashqaia 2012 r. z napedem 4x4 2.0 diesel oraz automatyczna skrzynia biegow.Auto jak zapewniano bez wypadkowe i ogolnie w stanie bardzo dobrym.Sprawdzilismy auto w ASO w innym miescie.Wynik stan zewnetrzny bardzo dobry, natomiast silnik wyczyszczony o czym dowiedzialem sie po kontroli.Widoczny byl rowniez wyciek pomiedzy silnikiem a skrzynia automatyczna.Pan sprzedajacy nie potrafil wytlumaczyc wycieku.Stracilem kase za dokladna kontrole.Odpowiedz na koncu osoby sprzedajacej auto: jeszcze nie sprzedalem samochodu bez drobnego zapocenia badź drobnego wycieku.Mysle, że bylo to bardzo nie wporzadku zachowanie ze strony firmy.Prosze dokładnie sprawdzac swoje auta, które sa sprzedawane zwlaszcza jak serwis jest na miejscu.Nie polecam!
Użytkownik sieci
20 marca 2019 13:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 18:22
Salon - samochody nowe
Fatalna obsluga
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 19:32
Salon - samochody nowe
Mam nadzieję że ...
... nie będziecie żądać wyjaśnień ( jak zwykle). Wszystko zostało przekazane w opini wysłanej na link podany w liście wysłanym po zakupie. Szkoda słów.
Użytkownik sieci
10 października 2018 13:47
Salon - samochody nowe
Nie uprzejma i nie profesjnalna obsluga.
Użytkownik sieci
15 maja 2018 12:10
Salon - samochody nowe
Totalna porażka Żeby ...
... dostać się do serwisu trzeba umówić się co najmniej dwa tygodnie wcześniej Z czego nawet nie z dnia na dzień tylko z godziny na godzinę potrafią odmówić wizytę Nie polecam nikomu
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2018 15:29
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bądź ostrożny: kupiłem tutaj NOWY Nissan Juke i po 25000 KM i 4 latach życia muszę wymienić silnik! (Wersja oryginalna) Be careful: I bought here a NEW Nissan Juke and after 25000 KM and 4 years life I need to change the engine!
Użytkownik sieci
26 marca 2018 18:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2018 19:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 09:05
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna, widać ...
... że Panowie pracują za karę. Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2018 14:05
Salon - samochody nowe
Samochody używane są ...
... w stanie bardzo kiepskim. Jechałem 150km żeby zobaczyć poobijanego gruchota, który kosztował sporo, jak na ten model i rocznik. Zdjęcia były robione tak żeby przypadkiem nie POKAZAĆ wad, były po RETUSZU. Fotele powycierane. Miernik lakieru w dwóch miejscach pokazał error, bo było tyle szpachli. W ogłoszeniu wpisano, że auto było bezwypadkowe i nigdy nie było lakierowane... Panowie z Salonu powtarzali to samo, wprost mnie okłamujac. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
1 lipca 2017 15:26
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedaży skutecznie ...
... zniechęciła do zakupu Nissana :) Wchodzi klient, ma sprecyzowane wymagania, nawet wydrukowane specyfikacje, a traktuje się go jak zło konieczne. Powodzenia na rynku.