Ogólny: | 22 419 97 70 |
Sprzedaż: | 22 419 97 71 |
Serwis: | 22 419 97 73 |
Części: | 22 419 97 74 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
07:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Autoryzowana Salon sprzedaży oraz stacja obsługi samochodów SUZUKI. Pełny wachlarz samochodów marki SUZUKI w atrakcyjnych cenach. Znajdziesz u nas zarówno finansowanie, leasing oraz ubezpieczenia. Wykwalifikowana kadra mechaników zaopiekuje się Twoim samochodem, aby dalsza podróż stała się dla Ciebie wyłącznie przyjemnością. Zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu sprzedaży oraz serwisu.
W razie kolizji, pomożemy Tobie odholować samochód do naszego warsztatu aby przywrócić jemu pierwotny blask.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Punkt gastronomiczny
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 23:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 marca 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Korzystając z serwisu ...
... części zamiennych dla mojego używanego Suzuki i bardzo polecam profesjonalne podejście tak jak miała część przyjechać tak przyjechała wszystko w porządku na 120% godny polecenia serwis
Użytkownik sieci
20 marca 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
13 marca 2024 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2024 21:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 23:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 marca 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Korzystając z serwisu ...
... części zamiennych dla mojego używanego Suzuki i bardzo polecam profesjonalne podejście tak jak miała część przyjechać tak przyjechała wszystko w porządku na 120% godny polecenia serwis
Użytkownik sieci
20 marca 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
13 marca 2024 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2024 21:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 14:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 15:39
Salon - samochody nowe
Mila,fchowa obsluga Serwisowa , salon sprzedazy czysciutki,
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 19:11
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Panu ...
... Tomaszowi za sprawny zakup części na odległość, za bardzo miły i profesjonalny kontakt. Obsługa i doradztwo na wysokim poziomie. Gorąco polecam :) Pozdrawiam serdecznie z Kaszub ;)
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 20:10
Salon - samochody nowe
Podzielę się moimi ...
... doświadczeniami po skorzystaniu z usług serwisu Suzuki Moto Horiz. 1 Wizyta umówiona na 7 rano. 2 minuty przed 7 wchodzą panowie do salonu, przygotowanie się do pracy ok. 10 min.-jestem przyjęty ok. 7.10 2 Auto przyjęte na diagnostykę silnika a po odbiorze zorientowałem się, że pokrętło ustawiania napędów pozostawione w niedozwolonej pozycji (po co było ruszane? Nie wiem.) Szczęśliwie nic się nie uszkodziło. 3 Po tym doświadczeniu zrobiłem przegląd pod maską i okazało się, że rura łącząca filtr powietrza z silnikiem po obu stronach z nieskręconymi opaskami. 4 Plastikowa osłona nad silnikiem - 1 z 3 uchwytów wyłamany(od strony podszybia) i oczywiście wszystko wibruje. 5 Kontakt - panowie mówią, że oddzwonią o tej czy innej porze dnia i nie dotrzymują słowa. Nie można się również dodzwonić. 6 Można to było załatwić po ludzku, bo rozumiem że wszystko może się zdarzyć, ale po mojej telefonicznej informacji w tej sprawie, miano do mnie oddzwonić tego samego dnia ale mija drugi dzień i nic. Nawet już nikt nie odbiera telefonu ode mnie. Cóż dodać... Auto ma już 14 rok ale jak w trakcie weryfikacji pan z obsługi zauważył - jest zadbane. Tak, ja dbam o ten samochód, szkoda tylko, że serwis tego nie zrobił. Piszę tę opinię, bo mam nadzieję, że wszyscy w Moto Horiz wyciągną z tego jakieś wnioski z pożytkiem dla siebie i innych klientów, tak aby nikt nie obawiał się o to, w jakim stanie odbierze swoje auto z serwisu. Jacek Staszewski P. S. Znalazłem jeszcze jeden kabelek masowy niepodłączony (plecionka).
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 12:42
Salon - samochody nowe
Profesja!
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 16:25
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 18:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 12:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 17:20
Salon - samochody nowe
Serwis wykonuje usługi ...
... które nie są zlecone (twierdząc że wynika to z książki serwisowej, co jest nie prawdą) koszty robocizny to 2/3 wartości całej faktury. Człowiek specjalnie wybiera autoryzowany serwis (auto kupione nota bene w salonie serwisu) i przepłaca 2x…
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 11:29
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna i miła obsługa
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 02:18
Salon - samochody nowe
Rewelacyjny i profesjonalny ...
... serwis. Działają bardzo terminowo i szanują klienta. Otrzymuje się fachową informacje o stanie samochodu, wszelkie koszty są potwierdzane. Dawno nie byłem w tak dobrym serwisie samochodowym.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 15:47
Salon - samochody nowe
Pełna kultura i ...
... życzliwość obsługi na każdym szczeblu. Od serwisu, przez salon po szefostwo. Najbardziej profesjonalny serwis, w jakim kiedykolwiek byłam! Samochód naprawiony w kilka godzin, wymienione zostało tylko to, co rzeczywiście uległo uszkodzeniu. Minimalizowanie ewentualnych dodatkowych niepotrzebnych kosztów dla klient. Polecam z całego serca!
Użytkownik sieci
26 listopada 2023 10:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 16:38
Salon - samochody nowe
Super salon
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 00:24
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, kontakt ...
... telefoniczny bez zastrzeżeń. Jednak obsługa serwisowa tragiczna. Przyjechałem do serwisu z kodem błędu dot. usterki napędu 4x4. Dowiedziałem się na drugi dzień, że w kilkunastoletnim aucie muszę wymienić część wartą niemal 5000 zł netto. Za tę diagnozę zapłaciłem 250 zł i nie zdecydowałem się na dalszą naprawę w serwisie. Po kilku dniach usterkę usunął lokalny elektryk w małym warsztacie, za 150 zł - wyrwana kostka elektryczna - pracy na kilka minut.