Ogólny: | 22 419 97 70 |
Sprzedaż: | 22 419 97 71 |
Serwis: | 22 419 97 73 |
Części: | 22 419 97 74 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
07:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Autoryzowana Salon sprzedaży oraz stacja obsługi samochodów SUZUKI. Pełny wachlarz samochodów marki SUZUKI w atrakcyjnych cenach. Znajdziesz u nas zarówno finansowanie, leasing oraz ubezpieczenia. Wykwalifikowana kadra mechaników zaopiekuje się Twoim samochodem, aby dalsza podróż stała się dla Ciebie wyłącznie przyjemnością. Zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu sprzedaży oraz serwisu.
W razie kolizji, pomożemy Tobie odholować samochód do naszego warsztatu aby przywrócić jemu pierwotny blask.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Punkt gastronomiczny
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 23:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 marca 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Korzystając z serwisu ...
... części zamiennych dla mojego używanego Suzuki i bardzo polecam profesjonalne podejście tak jak miała część przyjechać tak przyjechała wszystko w porządku na 120% godny polecenia serwis
Użytkownik sieci
20 marca 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
13 marca 2024 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2024 21:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 20:10
Salon - samochody nowe
Podzielę się moimi ...
... doświadczeniami po skorzystaniu z usług serwisu Suzuki Moto Horiz. 1 Wizyta umówiona na 7 rano. 2 minuty przed 7 wchodzą panowie do salonu, przygotowanie się do pracy ok. 10 min.-jestem przyjęty ok. 7.10 2 Auto przyjęte na diagnostykę silnika a po odbiorze zorientowałem się, że pokrętło ustawiania napędów pozostawione w niedozwolonej pozycji (po co było ruszane? Nie wiem.) Szczęśliwie nic się nie uszkodziło. 3 Po tym doświadczeniu zrobiłem przegląd pod maską i okazało się, że rura łącząca filtr powietrza z silnikiem po obu stronach z nieskręconymi opaskami. 4 Plastikowa osłona nad silnikiem - 1 z 3 uchwytów wyłamany(od strony podszybia) i oczywiście wszystko wibruje. 5 Kontakt - panowie mówią, że oddzwonią o tej czy innej porze dnia i nie dotrzymują słowa. Nie można się również dodzwonić. 6 Można to było załatwić po ludzku, bo rozumiem że wszystko może się zdarzyć, ale po mojej telefonicznej informacji w tej sprawie, miano do mnie oddzwonić tego samego dnia ale mija drugi dzień i nic. Nawet już nikt nie odbiera telefonu ode mnie. Cóż dodać... Auto ma już 14 rok ale jak w trakcie weryfikacji pan z obsługi zauważył - jest zadbane. Tak, ja dbam o ten samochód, szkoda tylko, że serwis tego nie zrobił. Piszę tę opinię, bo mam nadzieję, że wszyscy w Moto Horiz wyciągną z tego jakieś wnioski z pożytkiem dla siebie i innych klientów, tak aby nikt nie obawiał się o to, w jakim stanie odbierze swoje auto z serwisu. Jacek Staszewski P. S. Znalazłem jeszcze jeden kabelek masowy niepodłączony (plecionka).
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 17:20
Salon - samochody nowe
Serwis wykonuje usługi ...
... które nie są zlecone (twierdząc że wynika to z książki serwisowej, co jest nie prawdą) koszty robocizny to 2/3 wartości całej faktury. Człowiek specjalnie wybiera autoryzowany serwis (auto kupione nota bene w salonie serwisu) i przepłaca 2x…
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 00:24
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, kontakt ...
... telefoniczny bez zastrzeżeń. Jednak obsługa serwisowa tragiczna. Przyjechałem do serwisu z kodem błędu dot. usterki napędu 4x4. Dowiedziałem się na drugi dzień, że w kilkunastoletnim aucie muszę wymienić część wartą niemal 5000 zł netto. Za tę diagnozę zapłaciłem 250 zł i nie zdecydowałem się na dalszą naprawę w serwisie. Po kilku dniach usterkę usunął lokalny elektryk w małym warsztacie, za 150 zł - wyrwana kostka elektryczna - pracy na kilka minut.
Użytkownik sieci
3 listopada 2023 17:11
Salon - samochody nowe
Jestem negatywnie zaskoczony ...
... zachowaniem tych ludzi ! Chcesz kupić, szybko jedź bo ci umówione auto zaczym przyjedziesz sprzedadzą.
Użytkownik sieci
27 października 2023 07:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nie ...
... biorą odpowiedzialosci za usługę tj. Odmówiono mi zwrotuna usługę i uszkodzony termostat. Do reklamacji Konieczna jest wymieniona w innym warsztacie cześć. Zgodziłem się na zaproponowana wymianę części i naprawę a wkrótce awaria powróciła i cały płyn chłodzący wyciekł. Nie mam zaufania do serwisu a teraz również do modelu biznesowego w którym klient musi udowadniać ich błędy. Przedstawiłem obie faktury a to nie pomogło.
Użytkownik sieci
13 września 2023 13:29
Salon - samochody nowe
Daję jedną gwiazdkę, ...
... bo nie da się dać minusowej. Zachowanie, a może raczej jego brak, mocno zniechęca do zakupu auta w tym salonie. Jedynym klientem w salonie byłem ja ale żaden z Panów nie był zainteresowany obsługą. W dzisiejszych czasach to szczyt żenady. Takie salony należy omijać szerokim łukiem i iść tam gdzie handlowcom zależy na sprzedaży. Ich sprawa. Na szczęście nie jest to jedyny salon suzuki i kupię Jimniaka gdzie indziej. Nie polecam.
Użytkownik sieci
9 marca 2022 18:46
Salon - samochody nowe
Oddałam samochód służbowy ...
... do serwisu. Ustalenie usterki zajmuje bardzo długi czas, kontakt z serwisem tragiczny. Brak możliwości dodzwonienia się do serwisu, po próbach połączenia się chociaż z punktem sprzedaży usłyszałam 3 krotne zapewnienie że ktoś oddzwoni do mnie. Bardzo mi zależało na samej informacji czy dłużej planowana jest naprawa bym mogła wystąpić o samochód zastępczy niezbędny do pracy. Pan z działu sprzedaży po mojej 3 próbie kontaktu i mimo zapewnienia że otrzymam informacje, oznajmił że serwis nie jest czynny. Duże wprowadzenie w błąd klienta, bardzo słaba komunikacja. Jestem rozczarowana tym bardziej że poprzednie usługi były wykonane szybko i solidnie dlatego zdecydowałam się na kolejne korzystanie z serwisu.
Użytkownik sieci
1 października 2021 22:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 18:59
Salon - samochody nowe
Oddałem auto na ...
... wymianę oleju oraz sprawdzenie problemu z klimatyzacją. Zbierała się woda po stronie pasażera. (Dodam, że moje auto to Mazda, więc nie jest to Suzuki, choć nie powinno mieć to znaczenia) Ponadto z racji, że dbam o silnik w swoim autku podarowałem Panom wysokiej jakości olej samemu przez siebie zakupiony. Kwestię filtrów pozostawiłem do zrealizowania im. I teraz zaczyna się dziać. Klimatyzacji Panowie oczywiście nie zrobili. Przeczyścili i wzięli za tą usługę kilkadziesiąt złoty. Powiedzieli, że jest okej, i trochę będzie ciekło. (śmieszne) Dodali, że jeżeli problem będzie dalej się "nasilał" to trzeba będzie wykonać kosztowną naprawę rozebrania całej deski rozdzielczej. Tymczasem problem znany w moim modelu, a sugerowane przeze mnie Panom rozwiązanie ostatecznie załatwiło sprawę. Jednak Panowie widocznie nie raczyli go sprawdzić. I niestety nie to jest najgorsze. W autku które do Panów wstawiłem mieści się 4,5L oleju, niestety zakup oleju można zrealizować tylko na 0,5L lub 5L. Przekonany o fachowości tak szanowanego serwisu (jakże mylne w moim odczuciu) sądziłem, że wlanie odpowiedniej ilości oleju to nie problem. Niestety Panowie olej przelali. Prawdopodobnie albo z nieuwagi, albo z typowego januszowego :"dał 5L to pewnie tyle wchodzi". XD No niestety już mi nie jest z tym do śmiechu. Być może w starszych jednostkach nadmiar przeszedł by bez echa. U mnie niestety zrodził poważne problemy. Ponadto wyjeżdżając musiałem się jeszcze prosić o skasowanie inspekcji, a Pan "fachowiec" próbował mnie jeszcze zbyć stwierdzeniem, że to nie inspekcja tylko zatkany DPF. Ogólnie drodzy Panowie z tym olejem to już bym wolał, żebyście mi go wylali na tą pięknie wymytą przez was w "gratisie" karoserie, niż przelali do silnika. 😕 Tragedia. Pod względem fachowości zaliczam was jako warsztat typu: "gwarancja do bramy i się nie znamy". Uczciwie nie polecam przyjeżdżać z Mazdami. Nie wiem jak z innymi modelami, czy Suzuki, który powinien być Panów konikiem. Ale sądzę, że wcale nie jest lepiej. Dałbym 0 gwiazdek, ale się nie da. Jednak niech to będzie honorowa gwiazdka za dobrą i miłą obsługę klienta i fajny kontakt. Niestety to tyle ze znalezionych zalet.
Użytkownik sieci
18 lipca 2021 19:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam, źle zamontowane amortyzatory w hondzie crv.
Użytkownik sieci
5 października 2020 10:47
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się na ...
... numer stacjonarny nie sposób. Zgłasza sie automat i możecie długo i namiętnie wybierać pomiędzy 1 lub 2 O zgłoszeniu się recepcji można zapomnieć Firma posiada natomiast 3 Menadzerów Salonu Sprzedaży Chyba trafiłem na zły dzień bo rozmowa z Panem Wojciechem O. przypomiała mi czasy PRL,natomiast wiedza o sprzedawanych samochodach tego Pana chyba nie dotyczy.............. W sumie dobrze że na niego trafiłem ,bo jak bym podjął cheroiczną decyzję o zakupie samochodu,to nie chcę nawet mysleć co musi się dziac po zakupie i obsłudze posprzedażowej Właścielowi gratuluję pracownika roku
Użytkownik sieci
6 września 2019 10:50
Salon - samochody nowe
na pierwszej wizycie ...
... Pan W. bardzo chętny do współpracy - sprzedaży samochodu. obiecuje dużo a jak się potem okazuje nie załatwia odpowiednich dokumentów, nie sprawdza informacji jak zapewniał. Kolejne wizyty już z konkretną chęcią zakupu mniej przyjemne. Nie daje dojść do słowa przy kontakcie telefonicznym jest dość niemiły w rozmowach jak by koniecznie chciał zakończyć rozmowę. Najlepiej jak by kupujący nie stwarzał żadnych problemów, nie potrzebował dodatkowych dokumentów i przynosił gotówkę w ręku. Trzeba się upominać o dodatkowe potrzebne dokumenty. Ten przypadek nie był marudny ale wymagał dodatkowych dokumentów i załatwiania co przerosło kompetencje pracowników salonu. Dobra lekcja na przyszłość. Sądzę że przydało by się przeszkolenie pracowników z kontaktów z klientem i więcej pilnowania zadań. Ogólnie zadowolenie z zakupu jest i markę Suzuki polecam.