Poproś o ofertę strzałka w lewo
home / Wyniki wyszukiwania / SUZUKI MOTO HORIZ Warszawa
Zdjęcie profilowe dealera SUZUKI MOTO HORIZ Warszawa

SUZUKI MOTO HORIZ Warszawa

pin

Zobacz na mapie

pin

Warszawa, Trakt Brzeski 88

SALON | SERWIS

92%

użytkowników

rekomenduje

4.53
(157)
white-star Dodaj opinie

Sprzedaż:

22 419 97 71

Części:

22 419 97 74

Godziny otwarcia:

07:00 - 18:00

09:00 - 15:00

Nieczynne

O nas

Autoryzowana Salon sprzedaży oraz stacja obsługi samochodów SUZUKI. Pełny wachlarz samochodów marki SUZUKI w atrakcyjnych cenach. Znajdziesz u nas zarówno finansowanie, leasing oraz ubezpieczenia. Wykwalifikowana kadra mechaników zaopiekuje się Twoim samochodem, aby dalsza podróż stała się dla Ciebie wyłącznie przyjemnością. Zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu sprzedaży oraz serwisu.
W razie kolizji, pomożemy Tobie odholować samochód do naszego warsztatu aby przywrócić jemu pierwotny blask.

Zobacz więcej

SUZUKI MOTO HORIZ Warszawa
ikona informacji ikona informacji biała Informacje ogólne
ikona osoby ikona osoby biała Pracownicy (0)
gwiazda gwiazda Opinie (12)
Udogodnienia
Ekspres do kawy

Ekspres do kawy

Usługi door to door

Usługi door to door

Wynajem samochodów

Wynajem samochodów

Darmowe wifi

Darmowe wifi

Kącik dla dzieci

Kącik dla dzieci

Punkt gastronomiczny

Punkt gastronomiczny

Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych

Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych

Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych

Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych

Dostawa auta nowego pod wskazany adres

Dostawa auta nowego pod wskazany adres

Auto zastępcze na czas serwisu

Auto zastępcze na czas serwisu

Dział ubezpieczeń

Dział ubezpieczeń

Dział finansowy (kredyty/leasingi)

Dział finansowy (kredyty/leasingi)

Naprawy powypadkowe

Naprawy powypadkowe

Strefa relaksu

Strefa relaksu

Telewizja

Telewizja

Sklep z częściami

Sklep z częściami

Najnowsze opinie

Zobacz wszystkie

Użytkownik sieci Opinia z Google

6 kwietnia 2024 23:22

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

22 marca 2024 14:05

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Korzystając z serwisu ...

... części zamiennych dla mojego używanego Suzuki i bardzo polecam profesjonalne podejście tak jak miała część przyjechać tak przyjechała wszystko w porządku na 120% godny polecenia serwis

Użytkownik sieci Opinia z Google

20 marca 2024 11:41

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Super

Użytkownik sieci Opinia z Google

13 marca 2024 18:46

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

11 marca 2024 21:41

Salon - samochody nowe

polecam 4/5
4

4 gwiazdki

Wszyscy (0)
Serwis (0)
Salon (0)

Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.

Użytkownik sieci Opinia z Google

15 lutego 2024 20:10

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Podzielę się moimi ...

... doświadczeniami po skorzystaniu z usług serwisu Suzuki Moto Horiz. 1 Wizyta umówiona na 7 rano. 2 minuty przed 7 wchodzą panowie do salonu, przygotowanie się do pracy ok. 10 min.-jestem przyjęty ok. 7.10 2 Auto przyjęte na diagnostykę silnika a po odbiorze zorientowałem się, że pokrętło ustawiania napędów pozostawione w niedozwolonej pozycji (po co było ruszane? Nie wiem.) Szczęśliwie nic się nie uszkodziło. 3 Po tym doświadczeniu zrobiłem przegląd pod maską i okazało się, że rura łącząca filtr powietrza z silnikiem po obu stronach z nieskręconymi opaskami. 4 Plastikowa osłona nad silnikiem - 1 z 3 uchwytów wyłamany(od strony podszybia) i oczywiście wszystko wibruje. 5 Kontakt - panowie mówią, że oddzwonią o tej czy innej porze dnia i nie dotrzymują słowa. Nie można się również dodzwonić. 6 Można to było załatwić po ludzku, bo rozumiem że wszystko może się zdarzyć, ale po mojej telefonicznej informacji w tej sprawie, miano do mnie oddzwonić tego samego dnia ale mija drugi dzień i nic. Nawet już nikt nie odbiera telefonu ode mnie. Cóż dodać... Auto ma już 14 rok ale jak w trakcie weryfikacji pan z obsługi zauważył - jest zadbane. Tak, ja dbam o ten samochód, szkoda tylko, że serwis tego nie zrobił. Piszę tę opinię, bo mam nadzieję, że wszyscy w Moto Horiz wyciągną z tego jakieś wnioski z pożytkiem dla siebie i innych klientów, tak aby nikt nie obawiał się o to, w jakim stanie odbierze swoje auto z serwisu. Jacek Staszewski P. S. Znalazłem jeszcze jeden kabelek masowy niepodłączony (plecionka).

Użytkownik sieci Opinia z Google

11 stycznia 2024 17:20

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Serwis wykonuje usługi ...

... które nie są zlecone (twierdząc że wynika to z książki serwisowej, co jest nie prawdą) koszty robocizny to 2/3 wartości całej faktury. Człowiek specjalnie wybiera autoryzowany serwis (auto kupione nota bene w salonie serwisu) i przepłaca 2x…

Użytkownik sieci Opinia z Google

17 listopada 2023 00:24

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Obsługa miła, kontakt ...

... telefoniczny bez zastrzeżeń. Jednak obsługa serwisowa tragiczna. Przyjechałem do serwisu z kodem błędu dot. usterki napędu 4x4. Dowiedziałem się na drugi dzień, że w kilkunastoletnim aucie muszę wymienić część wartą niemal 5000 zł netto. Za tę diagnozę zapłaciłem 250 zł i nie zdecydowałem się na dalszą naprawę w serwisie. Po kilku dniach usterkę usunął lokalny elektryk w małym warsztacie, za 150 zł - wyrwana kostka elektryczna - pracy na kilka minut.

Użytkownik sieci Opinia z Google

3 listopada 2023 17:11

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Jestem negatywnie zaskoczony ...

... zachowaniem tych ludzi ! Chcesz kupić, szybko jedź bo ci umówione auto zaczym przyjedziesz sprzedadzą.

Użytkownik sieci Opinia z Google

27 października 2023 07:29

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Nie polecam. Nie ...

... biorą odpowiedzialosci za usługę tj. Odmówiono mi zwrotuna usługę i uszkodzony termostat. Do reklamacji Konieczna jest wymieniona w innym warsztacie cześć. Zgodziłem się na zaproponowana wymianę części i naprawę a wkrótce awaria powróciła i cały płyn chłodzący wyciekł. Nie mam zaufania do serwisu a teraz również do modelu biznesowego w którym klient musi udowadniać ich błędy. Przedstawiłem obie faktury a to nie pomogło.

Użytkownik sieci Opinia z Google

13 września 2023 13:29

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Daję jedną gwiazdkę, ...

... bo nie da się dać minusowej. Zachowanie, a może raczej jego brak, mocno zniechęca do zakupu auta w tym salonie. Jedynym klientem w salonie byłem ja ale żaden z Panów nie był zainteresowany obsługą. W dzisiejszych czasach to szczyt żenady. Takie salony należy omijać szerokim łukiem i iść tam gdzie handlowcom zależy na sprzedaży. Ich sprawa. Na szczęście nie jest to jedyny salon suzuki i kupię Jimniaka gdzie indziej. Nie polecam.

Użytkownik sieci Opinia z Google

9 marca 2022 18:46

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Oddałam samochód służbowy ...

... do serwisu. Ustalenie usterki zajmuje bardzo długi czas, kontakt z serwisem tragiczny. Brak możliwości dodzwonienia się do serwisu, po próbach połączenia się chociaż z punktem sprzedaży usłyszałam 3 krotne zapewnienie że ktoś oddzwoni do mnie. Bardzo mi zależało na samej informacji czy dłużej planowana jest naprawa bym mogła wystąpić o samochód zastępczy niezbędny do pracy. Pan z działu sprzedaży po mojej 3 próbie kontaktu i mimo zapewnienia że otrzymam informacje, oznajmił że serwis nie jest czynny. Duże wprowadzenie w błąd klienta, bardzo słaba komunikacja. Jestem rozczarowana tym bardziej że poprzednie usługi były wykonane szybko i solidnie dlatego zdecydowałam się na kolejne korzystanie z serwisu.

Użytkownik sieci Opinia z Google

1 października 2021 22:29

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

27 lipca 2021 18:59

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Oddałem auto na ...

... wymianę oleju oraz sprawdzenie problemu z klimatyzacją. Zbierała się woda po stronie pasażera. (Dodam, że moje auto to Mazda, więc nie jest to Suzuki, choć nie powinno mieć to znaczenia) Ponadto z racji, że dbam o silnik w swoim autku podarowałem Panom wysokiej jakości olej samemu przez siebie zakupiony. Kwestię filtrów pozostawiłem do zrealizowania im. I teraz zaczyna się dziać. Klimatyzacji Panowie oczywiście nie zrobili. Przeczyścili i wzięli za tą usługę kilkadziesiąt złoty. Powiedzieli, że jest okej, i trochę będzie ciekło. (śmieszne) Dodali, że jeżeli problem będzie dalej się "nasilał" to trzeba będzie wykonać kosztowną naprawę rozebrania całej deski rozdzielczej. Tymczasem problem znany w moim modelu, a sugerowane przeze mnie Panom rozwiązanie ostatecznie załatwiło sprawę. Jednak Panowie widocznie nie raczyli go sprawdzić. I niestety nie to jest najgorsze. W autku które do Panów wstawiłem mieści się 4,5L oleju, niestety zakup oleju można zrealizować tylko na 0,5L lub 5L. Przekonany o fachowości tak szanowanego serwisu (jakże mylne w moim odczuciu) sądziłem, że wlanie odpowiedniej ilości oleju to nie problem. Niestety Panowie olej przelali. Prawdopodobnie albo z nieuwagi, albo z typowego januszowego :"dał 5L to pewnie tyle wchodzi". XD No niestety już mi nie jest z tym do śmiechu. Być może w starszych jednostkach nadmiar przeszedł by bez echa. U mnie niestety zrodził poważne problemy. Ponadto wyjeżdżając musiałem się jeszcze prosić o skasowanie inspekcji, a Pan "fachowiec" próbował mnie jeszcze zbyć stwierdzeniem, że to nie inspekcja tylko zatkany DPF. Ogólnie drodzy Panowie z tym olejem to już bym wolał, żebyście mi go wylali na tą pięknie wymytą przez was w "gratisie" karoserie, niż przelali do silnika. 😕 Tragedia. Pod względem fachowości zaliczam was jako warsztat typu: "gwarancja do bramy i się nie znamy". Uczciwie nie polecam przyjeżdżać z Mazdami. Nie wiem jak z innymi modelami, czy Suzuki, który powinien być Panów konikiem. Ale sądzę, że wcale nie jest lepiej. Dałbym 0 gwiazdek, ale się nie da. Jednak niech to będzie honorowa gwiazdka za dobrą i miłą obsługę klienta i fajny kontakt. Niestety to tyle ze znalezionych zalet.

Użytkownik sieci Opinia z Google

18 lipca 2021 19:44

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Nie polecam, źle zamontowane amortyzatory w hondzie crv.

Użytkownik sieci Opinia z Google

5 października 2020 10:47

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Dodzwonić się na ...

... numer stacjonarny nie sposób. Zgłasza sie automat i możecie długo i namiętnie wybierać pomiędzy 1 lub 2 O zgłoszeniu się recepcji można zapomnieć Firma posiada natomiast 3 Menadzerów Salonu Sprzedaży Chyba trafiłem na zły dzień bo rozmowa z Panem Wojciechem O. przypomiała mi czasy PRL,natomiast wiedza o sprzedawanych samochodach tego Pana chyba nie dotyczy.............. W sumie dobrze że na niego trafiłem ,bo jak bym podjął cheroiczną decyzję o zakupie samochodu,to nie chcę nawet mysleć co musi się dziac po zakupie i obsłudze posprzedażowej Właścielowi gratuluję pracownika roku

Użytkownik sieci Opinia z Google

6 września 2019 10:50

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

na pierwszej wizycie ...

... Pan W. bardzo chętny do współpracy - sprzedaży samochodu. obiecuje dużo a jak się potem okazuje nie załatwia odpowiednich dokumentów, nie sprawdza informacji jak zapewniał. Kolejne wizyty już z konkretną chęcią zakupu mniej przyjemne. Nie daje dojść do słowa przy kontakcie telefonicznym jest dość niemiły w rozmowach jak by koniecznie chciał zakończyć rozmowę. Najlepiej jak by kupujący nie stwarzał żadnych problemów, nie potrzebował dodatkowych dokumentów i przynosił gotówkę w ręku. Trzeba się upominać o dodatkowe potrzebne dokumenty. Ten przypadek nie był marudny ale wymagał dodatkowych dokumentów i załatwiania co przerosło kompetencje pracowników salonu. Dobra lekcja na przyszłość. Sądzę że przydało by się przeszkolenie pracowników z kontaktów z klientem i więcej pilnowania zadań. Ogólnie zadowolenie z zakupu jest i markę Suzuki polecam.

Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »