75%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 14:10
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego salonu i obsługi. Byłem od 3 tygodni umówiony z nimi na jazdę demo, sprzedawca zasugerował, żebym zrobić odbiór auta w sobotę (15.07, 18:00) i zwrot w pon. Moja jazda została odwołana w piątek 14.07 o 15:50. Salon tłumaczył się, że sprzedał auto.... Uważam całą sytuację za bardzo niepoważną z ich strony. Nie rozumiem jak można traktować swojego potencjalnego klienta w ten sposób do tego podczas rozmowy usłyszałem, że "mogę wynając sobie auto" Omijajacie ten salon z daleka!
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 10:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2023 15:24
Salon - samochody nowe
Auto może i ...
... dobre. Wygodne. Do jazdy próbnej wydane z niskim stanem baterii, na co zwróciliśmy uwagę obsługującemu. Przejechaliśmy nim 12 minut. Po tym czasie autem, po zatrzymaniu na parkingu nie można było już ruszyć, bo obsługujący nie wydał karty. Zgłoszenie awarii obsługiwane jest w języku angielskim. Po pół godziny auto zdalnie odblokowano i wróciliśmy. Żadnych propozycji zmiany auta do wypróbowania, zdawkowe przeprosiny w szybkim tempie to wszystko, Podsumowując- jechaliśmy 3 godziny w jedną i 3 godziny z powrotem, żeby wypróbować auto przez 12 minut. Nie tego oczekuje się, jak chce się wydać pieniądze. Miałam chęć je kupić, ale przy tych zasadach i obsłudze to nie rokuje dobrze.
Użytkownik sieci
8 lipca 2023 14:18
Salon - samochody nowe
Tesla na jazde ...
... testową została wydana bez kluczyka i z zasięgiem 50km po czym zablokowała się i czekaliśmy na pomóc 40 minut.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 10:21
Salon - samochody nowe
Lubię Tesle jako ...
... samochód ale jeśli. Godzi o zorganizowanie wsparcia serwisowego to jeszcze wiele przed nimi. Nie może być tak ze się czeka na umówienie do warsztatu od miesiąca do dwóch a potem znowu termin jest przekładany na kolejny miesiąc. Nie jestem wstanie funkcjonować bez samochodu tak długo.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2023 13:55
Salon - samochody nowe
Tragedia, obsługa Klienta ...
... nie istnieje, 45 minut czekania na odebranie auta, zero instrukcji, zero informacji o samochodzie, rozładowana bateria i „proszę jechać bo parking jest pełen”. Wizyta żeby obejrzeć auto była podobna - nikt do nas nie podszedł, zero zainteresowania. Auto jest okej, ale salon w porównaniu do innych marek to totalna tragedia
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 11:44
Salon - samochody nowe
I can never ...
... get a hold of this place when I call. Their phones say they are closed when their hours say they are open.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2023 14:07
Salon - samochody nowe
Przesłałem przez aplikację ...
... Tesli zdjęcia auta do naprawy, otrzymałem oficjalną wycenę i konkretny termin naprawy - zaakceptowałem w aplikacji. Na tej podstawie przekazałem policji koszt naprawy podany przez Tesla, bo sprawa dotyczyła zniszczenia elementu auta przez konkretnego sprawcę. Następnie termin naprawy zostaje zmieniony na znacznie bardziej odległy, a na koniec - na kilka dni przed naprawą - wycena zostaje znacząco podniesiona bez żadnego wyjaśnienia. To jest skrajnie niepoważne traktowanie klienta. Dodzwonienie się do serwisu w Ząbkach i wyjaśnienie sprawy jest raczej niemożliwe, bo nikt tam nie odbiera telefonu, a adresu mailowego nie podają. Przy autach z takiej półki cenowej poziom obsługi klienta kompletnie nieadekwatny.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2023 17:21
Salon - samochody nowe
Obsługa i traktowanie ...
... klienta jak w PRL. Nie polecam. Samochodu nie testowałem ponieważ anulowano demon drive bez powiadomienia.
Użytkownik sieci
31 maja 2023 14:51
Salon - samochody nowe
Emailed them to ...
... order spare suspension parts. No reply for several weeks, went to the dealership itself. They just said “please wait 5 mins, employee from service will come to you”, waited for 2 hours to know that email is the only way to order spare parts. Still have no answer from them
Użytkownik sieci
31 maja 2023 09:19
Salon - samochody nowe
Niestety nie potrafię ...
... wystawić wyższej oceny po odbiorze nowego auta z salonu w ząbkach. Samo auto 5/5, ale obsługa i proces odbioru 0/5. Byłem umówiony na odbiór w poniedziałek o 17:00. Przyjechałem 16:45, podszedłem do pracownika, odklikał mnie, że jestem i powiedział, że auto nie jest jeszcze gotowe, muszę poczekać około godzinę aż zostanie umyte. No trudno, byłem podekscytowany odbiorem więc godzina to nie duży problem i poczekam w salonie. Po 45ciu minutach dzwoni do mnie centrala tesli z pytaniem czy w ogóle zamierzam się pojawić bo mój odbiór wybił pół godziny temu - trochę mnie to zdziwiło bo przecież pracownik mnie odklikał i zakolejkował, ale pracownik infolinii uznał, że pewnie mają jakiś błąd i rozłączył się. Po godzinie czekania podszedłem do pracownika wydającego pojazdy ale mój nie był jeszcze gotowy, dostałem info, że jeszcze 30minut. I tak jeszcze 4 razy. W sumie na wydanie czekałem 3 godziny. Szkoda, że wcześniej nie dostałem info, że tak długo to potrwa, poszedłbym na miasto. Pełen frustracji wreszcie doczekałem się odbioru i oczekiwałem, że otrzymam jakiś instruktaż bo właściwie to nic nie wiem i nie jeździłem nigdy elektrykami. Pracownik podał mi karty, odblokował sterowanie z telefonu i właściwie na tym skończył. Na siłę zadałem jeszcze tylko dwa pytania - na jedno z nich nie znał odpowiedzi (o dokumenty homologacji haka bym mógł je okazać na stacji kontroli pojazdów - skierował mnie po prostu do leasingu, bo "chyba" je mają) a na drugie pytanie udzielił mi jak się później okazało błędnej odpowiedzi - zapytałem, czy po wyjściu z auta muszę je ręcznie zamykać - kartą lub aplikacją. Odpowiedział, że tak. Powiedziałem, że wydawało mi się, że auto będzie się samo zamykać gdy odejdę ale zanegował, że tak się nie dzieje. Później okazało się to totalną głupotą. Pracownik skwitował jedynie, że od dwóch godzin powinien być już w domu (była 20:00 a salon otwarty do 18tej). Gdyby nie youtube to nie wiedziałbym nawet jak ruszyć. Tak więc obsługa FATALNA. Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 maja 2023 18:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2023 10:31
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... można podać 0. Przy umówieniu się na odbiór samochodu klimatyzator dał błąd, prosiłem o naprawę zanim odebrał auto, odpowiedzieli że aktualnie nie mają personelu i mają przyjechać następnego dnia . Spędzam kolejny dzień, a oni nadal odpowiadają, że nie mają wolnych miejsc i żeby się umówić z poziomu aplikacji. Zgłoszenie podaje mi 20 czerwca jako wolny termin. Czy zwariowaliśmy przez miesiąc czekając na naprawę klimatu?
Użytkownik sieci
7 maja 2023 09:32
Salon - samochody nowe
No complaints as ...
... far as employees go. But Tesla approach to the polish market is just an insult!!! To have one sinlgle service center for the entire Poland is a joke, the result is, costumers waiting an hour on the phone every time they call and the center not ever answering any emails. More over, number of superchargers in Warszawa? 2 …. stands, in the fifth underground floor. Teslas Polish representative, wake up!!!!
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 06:47
Salon - samochody nowe
Skutecznie mnie wczoraj ...
... przekonali zeby nie kupowac kolejnej Tesli, podejscie do klienta - tragedia
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 15:58
Salon - samochody nowe
Imagine myśleć że tesla jest ekologiczna.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 11:13
Salon - samochody nowe
I'm calling the ...
... sales since a few weeks with no success. Is it working anyone there?
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2023 01:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zero ...
... kontaktu. JAk już trzeba zrobić wynik w kwartale to nawet o 22 dzwonią. Mam wrażenie ze ludzie tam pracujący to kolejne wytwory Elona 😂.
Użytkownik sieci
31 marca 2023 11:17
Salon - samochody nowe
Po pierwsze dodzwonić ...
... się nie da. Po drugie po umówieniu wizyty przez aplikacje. Umówiłem wymianę systemu klimatyzacji. Która miała kosztować 400 zł przy odbiorze się jednak okazało, że kosztuje 800 ale netto. No i to, że lakier z progów odleciał to jest moja wina… „bo nie kupił Pan dodatkowych nakładek do błotników” Gdybym mógł dał bym 0
Użytkownik sieci
30 marca 2023 03:16
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia ...
... i to bardzo. Pozytywne wyrażenia to dam w sobie samochód model 3, oraz odbiór auta i na prawdę mili i uprzejmi ludzie jak np pani Oliwia. Niestety obsługa klienta jest tam katastrofalna. Kontakt telefoniczny jak i mailowy jest praktycznie niemożliwy. Zmiana terminu odbioru to jakis horror, chociaż się udało to i tak to co przeszedłem przechodzi ludzkie pojęcie. Salon sam w sobie ładny, można napić się kawy, obejrzec samochody itd. Za to droga dojazdowa to totalny dramat. Daje dwie gwiazdki ale to tylko dlatego że auto jest rewelacja i jestem w nim zakochany. Ogólnie powinna być możliwość wystawienia opinii z ujemna liczba gwiazdek, bo to że samochód jest ok to jest must have skoro tyle za niego place, a reszta jest to totalne dno...i jeszcze te ładowarki 11kw....aaa i zapomniałem odebrałem auto z porysowana felga, zgłosiłem do serwisu tak jak mówili i zgłoszenie zniknęło...