75%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 lutego 2022 16:17
Salon - samochody nowe
I would like ...
... to bring to your attention the absolutely tragic customer service you are giving your potential customers in Warsaw. It amazes me that you managed to creat one of the most revolutionary companies in the world but are unable to give decent customer support on a help line. I traveled for 40min just to here that my test drive was canceled. I tried calling a few times to confirm but with no success - no one picked up. I assumed that a company that has self driving cars knows what they are doing. All I heard when I arrived was “sorry we have no car to give you today” and to answer my question why no one picked up the employee replied “we had a lot of work today”. Customer experience is key and you failed miserably today.
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 13:12
Salon - samochody nowe
To jest dramat. ...
... Do tak zwanego salonu trafiłem na jazdę testową. Zgodnie z pouczeniem z maila przybyłem 15 minut przed terminem. Nikt się mną nie zainteresował, brak recepcji i nawet elementarnych elementów obsługi klienta. 20 minutach czekania wyszedłem. Miejsce wyglada jak „salon” z czasów FSO, dwa pojazdy na krzyż, przypadkowo wciśnięte meble a’la Ikea. Nie powierzę komuś takiemu moich pieniędzy ani emocji. Ahhh…. I obsługa chodzi po salonie bez maseczek.
Użytkownik sieci
1 lutego 2022 18:26
Salon - samochody nowe
Nigdzie nie spotkałem ...
... się z taką ignorancją i brakiem zainteresowania ze strony obsługi.Musiałbym chyba wyjechać autem z salonu aby ktoś się zainteresował...
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 18:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 grudnia 2021 13:33
Salon - samochody nowe
Obsługa poniżej jakiejkolwiek krytyki 😡
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 18:37
Salon - samochody nowe
Brak miejsca do zaparkowania samochody
Użytkownik sieci
24 listopada 2021 18:19
Salon - samochody nowe
jedynie co od ...
... tego centrum jest potrzebne to jest obsługa klienta, i to jest na bardzo niskim poziomie. Jestem totalnie rozczarowany…
Użytkownik sieci
16 października 2021 21:40
Salon - samochody nowe
Short staffed. Arrived ...
... on Saturday and there was only one person. Also received incorrect details about wall connector purchase, and had to travel 800km for nothing. Poor experience.
Użytkownik sieci
25 września 2021 19:27
Salon - samochody nowe
Nie liczcie na ...
... zbyt wiele. Do tego salonu nie można się dodzwonić i nikt nie odpowiada na maile ani komunikatory z mediów społecznościowych. Model Y który testowałem posiadał skrzypiący fotel kierowcy a przy szybszej jeździe mocny świst powietrza po stronie kierowcy. Przednie fotele mają bardzo krótkie siedziska bez wysuwanego podparcia. Ogólnie jazda niestety nie jest komfortowa. Obsługa salonu nie zainteresowana tym że fotel skrzypi podczas normalnej jazdy. Jeśli kupowałeś wcześniej samochody w innych salonach możesz być zwyczajnie rozczarowany. Chciałem kupić model Y, a zamówiłem VW ID. 4 o którym wcześniej nawet nie myślałem, to już samo chyba dużo mówi.
Użytkownik sieci
17 września 2021 20:19
Salon - samochody nowe
Bardziej niekompetentnych ludzi ...
... to w życiu nie widziałem. Zgłosiłem na gwarancji 4 usterki. Naprawili jedną :(
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2021 16:41
Salon - samochody nowe
Nie ma to ...
... jak poważna firma która sobie wyłącza telefon na cały dzień a nawet kilka xD
Użytkownik sieci
30 lipca 2021 15:20
Salon - samochody nowe
I arrived according ...
... to the scheduled appointment and delivered my car. But it took 1,5 hours before they took it in. They told me they would contact me when it was ready, but when I after 3 hours came by the car was parked outside and nobody had informed me it was ready. They had replaced a plastic piece on my request because if was broken off when I used the sun visor on the passenger side for the first time. They refused to change it on warranty even though this is a known problem on the Model 3 and S. But that didn't matter since it was not known to them. I refused to pay for it and had a mechanic break off the fixed part again. When the car came out again it was black finger marks in the roof and around the area they had removed the plastic and i had to call them out again to clean the area. Just after the service I contacted Tesla in Norway and they confirmed they will change the part free of charge at the next service. This is not the service level i am used to by Tesla and i think the way I was treated, shames the Tesla brand.
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 23:45
Salon - samochody nowe
Ovsluga klienta serwisu to żart. Nie polecam
Użytkownik sieci
20 lipca 2021 10:26
Salon - samochody nowe
To miejsce to ...
... kpina. Części przyjeżdżają złe, serwis nie potrafi odpowiedzieć na pytanie kiedy będzie wiedział czy coś będzie w ogóle wiedział. Nie da się tu dodzwonić nawet, telefony odłożone. W środku salon i serwis wygląda jak stary PRLowski salon po likwidacji. Kpina.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 18:11
Salon - samochody nowe
Cały dzień dzwonienia ...
... i nie można się dodzwonić. Nie będę w ciemno jechać z Gdyni do Warszawy by się umówić na jazdę próbną....tragedia. Chyba z zakupu też już będą nici bo już negatywnie jestem nastawiony.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 15:35
Salon - samochody nowe
Salon zamknięty. Żadnego ...
... auta na placu ani w salonie.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2021 13:49
Salon - samochody nowe
Salon pusty i ...
... zamknięty w godzinach otwarcia, zmarnowany czas :’(
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2021 13:05
Salon - samochody nowe
Czy ktoś może wstawić tutaj kontakt do salonu?
Użytkownik sieci
18 marca 2021 12:53
Salon - samochody nowe
Kompletny brak kompetencji
Użytkownik sieci
28 grudnia 2020 12:49
Salon - samochody nowe
Przed świętami byłam ...
... w nowym salonie Tesli na Radzymińskiej. Jestem bardzo zawiedziona obsługą. Na parking przy Radzymińskiej wjechałam Fiatem 500L pożyczonym od koleżanki - moje Audi zostało w serwisie na duży serwis. Pomimo tego, że byłam poważnie zainteresowana leasingiem na nową Teslę (koniec roku) pracownik salonu Tesli Pan Krzysztof niestety potraktował mnie jak intruza - prawodpodobnie wywnioskował po samochodzie którym przyjechałam, że nie jestem warta jego uwagi, 40 minut czekałam na obsługę - Pan Krzysztof nie znalazł dla mnie nawet 5 minut i nawet do mnie nie podszedł, opuściłam salon, już nie wrócę. Myślę, że Tesla Polska powinna zweryfikować czy Pan Krzysztof do obsługi klientów tego typu marki jest odpowiednim człowiekiem bo takie sytuację na pewno obniżają prestiż marki i samego salonu.