73%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 14:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 22:04
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 15:59
Salon - samochody nowe
Serwis i salon ...
... Tesli z miłą ale znikająca w sekundę obsługa :) Bądź przygotowany z konkretną informacja. Nie mają czasu na długie dyskusje
Użytkownik sieci
21 lipca 2024 11:11
Salon - samochody nowe
Spoko , młodzi pomocni ludzie 😉
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 14:51
Salon - samochody nowe
Salon jak salon standard obsługi słaby
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 13:33
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 20:58
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 21:21
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 20:08
Salon - samochody nowe
Poprawić komunikację z ...
... klientem i zatrudnić większą liczbę pracowników ponieważ moim zdaniem jest ich za mało stąd czasami drobne problemy.
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 23:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 18:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 14:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 20:58
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm 😃
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 14:26
Salon - samochody nowe
Generalnie unikam dodawania ...
... negatywnych opinii, ale w tym wypadku ku przestrodze warto wspomnieć o tym, co może spotkać potencjalnych nabywców przy próbie zamówienia samochodu w końcówce kwartału zwłaszcza. Auto zamówiłem w piątek, w poniedziałek miałem potwierdzoną ofertę leasingu, we wtorek zatwierdzoną umowę, w środę podpisaną umowę leasingu, a w czwartek rano zapłaconą wpłatę własną i mail od leasingodawcy z prośbą o przesłanie faktury. Łącznie niespełna 5 dni od zamówienia do płatności. W tym czasie Tesla Warszawa: 1. WIelokrotnie namawiała mnie do złożenia zapytania o leasing w innej firmie, próbując zdyskredytować w moich oczach wybraną przeze mnie instytucję. 2. W dniu podpisania umowy leasingu wciąż kontynuowano namowy ponieważ: "wtedy będzie szybciej" i "wyrobimy się do końca czerwca". 3. W dniu podpisania umowy polecono mi zamówienie lawety (!) do odbioru auta, ponieważ musi być ono odebrane do końca czerwca. 4. Kiedy ja ową lawetę już praktycznie zamówiłem, to pracownik na 30 minut przed podpisaniem przeze mnie umowy leasingu zadzwonił, że odpina mi vin z zamówienia i muszę czekać na kolejny kwartał, a 20k km darmowych doładowań i gwarancja ceny auta przepadają. Tak - w dniu podpisania umowy i na 10h przed płatnością wpłaty własnej, a niespełna 5 dni roboczych po złożeniu zamówienia. Ostatecznie już w lipcu pracownik Tesli zadzwonił do mnie i powiedział, że auto jednak jest, ale w Katowicach i że możemy finalizować odbiór. Oczywiście już bez darmowych km ładowania, ale na szczęście bez zmiany ceny. Generalnie różne już auta do naszej firmy kupowaliśmy - po tej historii i po tym, jak to wszystko zostało załatwione... gdyby nie zaszło tak daleko, to dla zasady byśmy odpuścili. Nawet sobie nie wyobrażałem, że coś takiego może mieć w ogóle miejsce. A niechęć pojawia się na samą myśl o składaniu kolejnego zamówienia. Osobiście za taką jakość obsługi najchętniej dałbym jedną gwiazdkę, ale ponieważ ostatecznie zamówienie najpewniej dojdzie do skutku, a cena nie uległa zmianie, to przynajmniej za tę część związaną z zamówieniem niech będą dwie gwiazdki. Choć pozostaję z poczuciem, że przy tej całej frustracji, nerwach, stracie czasu podczas procesu zamawiania auta to jest wciąż ocena na wyrost.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2024 00:11
Salon - samochody nowe
Auto wydane z ...
... lekkim opoznieniem ale salon byl pelny ludzi wiec sie nie dziwie. Pan Wojtek wszystko wytlumaczyl i podpowiedzial kilka przydatnych rzeczy a to zawsze na plus. Kawa dobra, atmosfera na miescu bqrdzo pozytywna. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam!
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 21:25
Salon - samochody nowe
Odbiór samochodu przebiegł ...
... szybko i sprawnie mimo drobnych problemów w aplikacji (nie można było włączyć procedury odbioru). Sam w sobie salon raczej skromny ale jest gdzie usiąść, można też napić się piwa albo kawy. Napewno wrócę po kolejną Teslę :)
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 21:22
Salon - samochody nowe
Super salon
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 13:55
Salon - samochody nowe
Serwis i salon ...
... godne polecenia, mimo bardzo negatywnego drugiego wrażenia. Pierwsze wrażenie po jazdach testowych, mega pozytywne. Miałem trzy jazdy, po których wybrałem auto i je kupiłem. Sympatyczna i kompetentna obsługa i dobra kawa. Drugie wrażenie - negatywny wstrząs. Umówiony na określoną godzinę odbiór auta spóźnił sie o... 1,5 godziny - pracownik, który spóźniony o 15 minut zarejestrował mnie (odklikał) w laptopie a zaraz potem... poszedł jeść. Następnie długo rozmawiał z b. ładną koleżanką. Przywołany przeze mnie, powiedział, że musi pójść po tablice i... przygotować auto do odbioru (!). Powiedział i poszedł - wpierw kontynuować rozmowę z koleżanką, a następnie zniknął na prawie godzinę (!). Auto otrzymałem i nawet otrzymałem krótką instrukcję "jak i gdzie najlepiej ładować". Byłem wściekły i sfrustrowany. Co zmieniło moje postrzeganie salonu? Trzecie wrażenie :). Drobna usterka - otwieranie klapki ładowania. Przyjechałem nie umówiony do salonu/serwisu. Zostałem zaproszony na zamkniętą prezentację auta, które raczej w UE nie ma szans na homologację :). W tym czasie usterka została usunięta (błyskawicznie) - klapka została wymieniona na nową.. Zdążyłem wypić kawę i obejrzeć (pobieżnie) prezentowane nowe monstrum Musk'a - Cyber Trucka. Trochę w tej Tesli jest inaczej niż w salonach Nissana, Volvo, JLR czy Toyoty (z takimi mam doświadczenia) - inaczej, co nie znaczy zawsze gorzej. Na pewno jest skromniej ale (jeżeli mówimy o serwisie) szybciej, kompetentniej i... sympatyczniej. Gość, który wydawał mi auto, to mam nadzieję, wyjątek. I jeszcze jedno – jak ktoś bierze auto w leasing, to polecam obsługę przez pana Grzegorza z Santander Consumer Bank. Popełniłem wszystkie możliwe błędy proceduralne – a on, ze stoickim spokojem, ustawiał mnie za każdym razem na właściwe tory. Cierpliwie i sympatycznie. Super!
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 12:09
Salon - samochody nowe
Dziękuję za organizację pokazu Cybertrucka.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 09:46
Salon - samochody nowe
Kupiony model Y ...
... PERFORMANCE. event CYBERTRUCK ODYSSEY baaardzo fajny , oprawa techniczna dobrze przygotowana, super muzyka, DJ robił robotę jak trzeba, przygotowany mini tor testowy dla najmłodszych🙂 Przy okazji umowiony serwis auta , a tutaj to już obsługa najwyższych lotów💪. Dwa serwisy w Berlinie to zmarnowany czas !! Ogólnie cała ekipa Tesli Wa-wa the best. Pozdrowienia z Zielonej Góry