84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 12:44
Salon - samochody nowe
Po przyjeździe na ...
... umówioną godzinę z dużym wyprzedzeniem i tak się czeka od 40 minut do godziny zanim samochód wjedzie na serwis. Jeżeli ktoś zostawia samochód to nie ma problemu. Najgorzej dla tych co czekają po odbiór samochodu z serwisu w poczekalni. Pomimo wcześniejszej interwencji dalej to samo, zero poprawy.
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 10:11
Salon - samochody nowe
Żenada... obsługa klienta ...
... na poziomie zerowym. Umówiony termin, czas operacyjny godzinka, wszystko ustalone, jednak po przyjeździe dowiaduje się że jednak w godzinę się nie wyrobią, samochód musi zostać na dwa dni.. czy wymiana akumulatora i jednej żarówki to naprawdę sprawa na dwa dni?...
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 10:07
Salon - samochody nowe
Serwisowanie auta to ...
... udręka. Auto służbowe,mieszkam ma południu Łodzi bo inaczej jeździł bym do Toyoty na Brzezińską. Zero inicjatywy ze strony serwisu/obsługi klienta. Jeśli powstanie konkurent dla tego serwisu to może troszkę ogarną system.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 16:21
Salon - samochody nowe
Po 4 miesiącach ...
... od wpłaty zaliczki dowiedzieliśmy się, że zamówionej Toyoty Yaris nie ma i nie będzie. Salon przyjął zamówienie na coś, czego nie mógł sprzedać, a winą obarczył importera. Zaproponowano nam, że jeśli chcemy równie dobrze wyposażony model, musimy dopłacić ok. 25 tys. do wersji hybrydowej. Niedoszłą klientką była osoba z mojej rodziny, której pomagałem przy zakupie auta, dlatego to nie ja jestem w Państwa bazie. Wątpliwości już Państwo "wyjaśniali" m.in. przy pomocy kancelarii adwokackiej. Ja, z kolei, odbywałem jazdę testową: 10 minut z handlowcem u boku, który ciągle mówił, nie pozwalając skupić się na wrażeniach z jazdy – specyficzne, zważywszy że konkurencja robi użyczenia pojazdów przynajmniej na godzinę lub nawet na cały dzień.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 10:15
Salon - samochody nowe
Grzeczna obsługa, niestety ...
... całkowity brak profesjonalizmu. Osłona dźwigni skrzyni automatycznej jest (w nowym aucie) źle spasowana - zdjęcia. Przy odbiorze auta na przegląd spotkałem się z odmową obejrzenia usterki. Serwis następnego dnia usterki nie stwierdził. Przy oddaniu auta bez naprawy osłony, ponownie odmowa obejrzenia auta. Czyli auto stoi na parkingu przed serwisem z krzywą osłoną a panowie twierdzą, że jest ok i nie wyjdą do auta żeby można było pokazać palcem. Bareja ! Edit: Toyota Polska w odpowiedzi na reklamację skontaktowała się z panem, który dokonywał "naprawy" i na tej podstawie - stwierdziła, że to jest własność dekoru. Proszę dokładnie obejrzeć na zdjęciach jak wyglądają właściwości dekorów wg Toyoty Polska ...
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 21:20
Salon - samochody nowe
Pani z rejestracji ...
... pozostawiła nas na lodzie bo już była 18:30 i za 30 minut szykowała się do domu. Po zapytaniu czy serwis zadzwoni do nas jeszcze dzisiaj powiedziała że tak, szkoda że telefon do tej pory milczy. Mimo ponownych prób dodzwonienia się przed 19 rejestracja rozłączała połączenie. Żenada.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 22:06
Salon - samochody nowe
Zostawiłem rav4 2018r ...
... 75tyś przebiegu na coroczny serwis podczas którego standardowo zadzwonili do mnie że tarcze z tyłu mają już delikatny rant i co prawda niewielkie ale zawsze, oznaki korozji. Pytanie brzmiało - czy wymieniać ? Jakież było czuć niezadowolenie jak odpowiedziałem - oczywiście że nie !!! Serwisant nie mógł uwierzyć w to że twierdzę że nie ma takiej potrzeby!!! Jestem osobą dość swiadomą jeśli chodzi o motoryzację i standardowe "chwyty" stosowane przez serwisy i nie będę wymieniał części które mają przed sobą 80% życia, chociażby że względu na ekologię. Co do rudego nalotu na tarczach, mam taki zawsze po już kilku deszczowych dniach jak auto stało. To normalne, przecież tarcze nie są robione ze stali nierdzewnej. Ku mojemu zaskoczeniu po wyjeździe z serwisu tylne koło od strony kierowcy zaczęło dziwnie trzeć i "chrobotać". Okazało się że w podziękowaniu za pozbawienie salonu możliwości zarobienia dodatkowej łatwej kasy za niepotrzebną wymianę, mechanik zdecydował że zostawi mi prezent w postaci małego kawałka stali pomiędzy tarczą hamulcową a osłoną. Wiem z doświadczenia że nie jest możliwym, szczególnie w prawie nowym aucie gdzie praktycznie nie ma szczeliny pomiędzy tymi elementami, aby coś takiego się samo tam dostało. Zresztą samo się też nie wydostało chodź jeździłem tak parę miesięcy. Dopiero jak zaczęło mnie za bardzo irytować, mając chwilkę czasu, zdjąłem koło, odgiąłem osłonę tarczy i wypadło. Oczywiście problem z " chrobotaniem" ustąpił jak ręką odjoł. Oj wstyd Toyota !!! Edit: powyższa opinia jest z 2023r. W tym roku pojechałem do zupełnie innego ASO z poza Łodzi bo zaoferowali serwis taniej aż o 300zł niż musiałbym zapłacić za to samo w Łodzi czy Rzgowie ( dzwoniłem i pytałem w obu tych ASO ). Auto między serwisami przejechało około 7 tys km i zgadnijcie co? Serwisant po serwisie auta oddajac kluczyki sam stwierdził, nic nie wiedząc o mojej wyżej opisanej sytuacji z hamulcami, cytuje " z układem hamulcowym wszystko w porządku ". Powiedziałem mu wtedy o tym co mnie spotkało w Rzgowie na co on tylko ze zdumieniem pokręcił głową. Nie dajmy się nabijać w butelkę !!! Praca serwisu i ludzi musi kosztować to fakt, ja tego nie podważam ale próby okradania w tak perfidny sposób jak chcieli to zrobić w Rzgowie nie powinny mieć miejsca nawet w wulkanizacji u Mietka za winklem a co dopiero w ASO toyoty !!!
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 09:06
Salon - samochody nowe
Po półrocznej naprawie ...
... auto wracało tam jeszcze przez dwa razy prawie co dwa tygodnie (w tym 1 raz na lawecie). Nie polecam serwisu mechanicznego, nie potrafili normalnie naprawić auto przez pół roku.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Bardzo długi czas oczekiwania na obsługę.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 19:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 09:50
Salon - samochody nowe
Dnia 25.10.2024 będąc ...
... na wymianie opon, zgłosiłem się do Pana Tomasza Szuberta z działu części iż chcę zamontować w swojej RAV4 listwę led. Pan Tomasz znalazł kilka propozycji dedykowanych dla mojego modelu. Podczas rozmowy kilkakrotnie zaznaczałem iż jest to wersja Plug-In i różni się od RAV4 Hybrid. Dodatkowo zależało mi na czasie gdyż 1 grudnia wyjeżdżam na północ i lampa led jest mi potrzebna między innymi na ten wyjazd. Pan Tomasz zapewnił iż czas oczekiwania to około tygodnia i mogą zamontować. Następnie rozpoczął się okres oczekiwania, z tygodnia na tydzień słyszałem że już powinien być, że jeszcze czekają na moduł CAM. W końcu kiedy zostało 8 dni do mojego wyjazdu, dzwonię i mówię że minął już miesiąc i kończy mi się czas. Ok będzie montaż. Dzwoni Pani na umówienie wizyty i proponuje 8 grudnia, dodając że nie mają terminów. To są jakieś żarty myślę! Ale spokojnie najlepsze przed nami. W końcu po długich pertraktacjach udaję się umówić montaż na 26 listopada. Przyjeżdżam rano na godzinę 8. Czekam 30 minut za nim ktokolwiek łaskawie przyjdzie do mnie. Przychodzi Pan zabiera kluczyki, zero informacji ile to potrwa, czy mam czekać…nic. Wraca po około 20 minutach i informuje mnie iż nie zamontują lampy LED ponieważ mocowanie jest złe. Okazuję się że Pan Tomasz zamówił lampę z mocowaniem do RAV4 Hybrid a nie Pług-in. W piątek wyjeżdżam, mamy dzisiaj wtorek. I tak po ponad miesiącu oczekiwania zostaję bez lampy na której tak bardzo mi zależało. Cóż mogę powiedzieć - poziom niekompetencji pracowników jest tu porażający. Mam nadzieję iż ktoś wyciągnie wnioski z tej historii i dopełni starań aby podobne sytuację nie spotykały innych klientów. Bardzo nie polecam tego miejsca.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 16:00
Salon - samochody nowe
Sprzedażą jednego auta ...
... zajmuje się 5 opiekunów klienta. Zero kontaktu i informacji o opóźnieniach czy braku wybranych akcesoriów. Kontakt dopiero po interwencji ze strony kupującego. Brak odpowiedzi na pytanie wysyłane mailowo. Sprzedawcy nie widzą problemu, wręcz mają pretensje, że klient jest niezadowolony. Osobiście kupno auta było dla mnie dramatem w trzech aktach.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 11:46
Salon - samochody nowe
Niestety mimo pobytu ...
... na salonie przez 15 min nikt nie zainteresował się z obsługi ani z recepcji . Nikt inny w tym czasie nie znajdował sie na salonie . Na szczęscie nie jest to jedyny salon Toyoty. Nie polecam tej firmy
Użytkownik sieci
29 października 2024 17:20
Salon - samochody nowe
Miła obsługa jednak ...
... salon i serwis są zarządzane przez kogoś kto nie bardzo zna się na obsłudze klienta. Czas oczekiwania pozostawia wiele do życzenia a nawet zaryzykuję stwierdzenie, że jest skandaliczny. 2.5 godziny oczekiwania na wymianę opon po 3 tygodniach oczekiwania na wolny termin w godzinach popoludniowych. Nie polecam nikomu.
Użytkownik sieci
18 października 2024 14:17
Salon - samochody nowe
Wymiana opon z ...
... letnich na zimowe w czasie ponad 2.5 godziny nie najlepiej świadczy o organizacji pracy.
Użytkownik sieci
14 września 2024 22:41
Salon - samochody nowe
Niestety ale nie ...
... mogę dać więcej gwiazdek. Miała być prosta wymiana węża od chłodnicy a wyszło tak, przewód założony ale jakoś serwisu mechanicznego to tragedia. W domu wyjmowałem sam spinkę od przewodu bo im upadła na pokrywę dolną silnika i nikt nie raczył schylić się i jej podnieść. Wszystko zachlapane itp. Jedyny plus to obsługa osób na górze w dziale serwisu. Oczywiście auto stało ponad tydzień za częściami i po naprawie nie pomyślano aby umyć auto. W niektórych serwisach to jest standard !
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 16:47
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne podejście do klienta. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 18:50
Salon - samochody nowe
Kiepski kontakt telefoniczny, ...
... kilkukrotna próba dodzwonienia do obsługi sprzedaży, obietnica oddzwonienia w przeciągu dwóch godzin od osoby, która odebrała. Nic takiego nie nastąpiło.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 11:00
Salon - samochody nowe
Parking dla klientów ...
... okropny i ciasny za wysokim krawężnikiem na trawie, dla niskich aut raczej bez możliwości zaparkowania. W środku zero zainteresowania ze strony obsługi, nawet żadnego "dzień dobry", a Lexus którego chcieliśmy obejrzeć zamknięty, ponieważ "był rozładowany" jak dowiedziałem się dopiero bo zwróceniu uwagi pani w recepcji siedzącej dosłownie obok i dalej nikt nami się nie zainteresował. Jestem zdegustowany dzisiejszą wizytą i na pewno nie zdecyduje się na zakup Lexusa w tym salonie.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 09:35
Salon - samochody nowe
Najwieksze ,,Patologie warsztatowe ...
... " są w autoryzowanych serwisach i tak jest w przypadku tego salonu. Auto umówione na termin na akcje serwisową wszystko spoko obsługa bez problemu, ale odbieram auto po wymianie z parkingu w środku uszkodzone 2 przyciski oraz obrysowane radio, wracam na serwis zgłosić to, Pan z obsługi zdziwiony że wróciłem, melduje o całej sprawie stawia wielkie oczy i idzie po mechanika, który to wymienia.Pan mechanik z brzuchem jak święty Mikołaj stwierdził że to nie możliwe on tego nie uszkodził, musiały się przyciski porysować razem z radiem od dużej temperatury na parkingu akurat w ten dzień co auto było u nich na serwisie 😀 Wyśmiałem teorie i powiedziałem że auto jest użytkowane co dzień już kilka lat i znam każdą ryskę na tym aucie i uszkodzenie. Panowie dalej twierdzą że to od wysokiej temperatury, odpuściłem bo brnąć dalej w tą dyskusję musiałbym użyć niemiłych określeń na tych Panów. Temat im odpuściłem, ale powiedziałem że nigdy nikomu nie polecę tego serwisu, auta naprawiam sam, była akcja serwisowa trudno niech idzie na akcje serwisową. NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA TEGO SALONU ORAZ WARSZTATU, Panowie snują bajki o smoczych opowieściach