84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 12:01
Salon - samochody nowe
Przekazano Toyotę Corollę ...
... niekompletną , w stosunku do zamówionej i zapłaconej - bez czujników parkowania . Pierwszego dnia powróciłem na lawecie z powodu blokującej zapłon centralki alarmowej . Do tej pory , mimo interwencji , nie otrzymałem specyfikacji cenowej do faktury .
Użytkownik sieci
22 listopada 2017 06:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 listopada 2017 14:47
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Obsługa serwisu mechanicznego nic nie wie, nic nie może poradzić. Brak jakiejkolwiek uprzejmości czy chęci pomocy. Klient jest obsługiwany od niechcenia. Radzę omijać serwis szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
17 listopada 2017 12:00
Salon - samochody nowe
Opony wymieniają w ...
... 1.5 godziny. Masakra. Dodzwonić się do serwisu to żart
Użytkownik sieci
14 listopada 2017 19:34
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... dziale sprzedaży pozostawia wiele do życzenia. Brak uprzejmości (arogancka i niesympatyczna blondynka) jak również lekkiego chociażby ukłonu w stronę klienta. Ma się wrażenie, że jest się obsługiwanym z łaski. Nie wspominając już o jakiejkolwiek zachęcie. Jest to słabe chociażby z marketingowej strony salonu. Samochód kupiłem, ale niesmak pozostaje. Czyżby Toyota aż tak dobrze miała się na rynku....?
Użytkownik sieci
6 listopada 2017 14:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2017 20:58
Salon - samochody nowe
FATALNY SERWIS I PRACOWNICY
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2017 16:48
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu fatalna, ...
... nikt nic nie wie, brak przekazywania informacji pomiędzy działami (blacharsko-lakierniczym a mechanicznymi). Poza tym samochód wydany ze zdemontowaną osłoną lewarka, i lewarkiem rzuconym do bagażnika oraz niesprawną żarówką tylnej lampy. Personel serwisu jest wysoce niekompetentny, na zadawane pytania pan z serwisu odpowiada, np. że wrócił z urlopu i nic nie wie bo to nie on przyjmował naprawę. Pracownicy siedzą przy komputerach, oglądają zdjęcia i śmieją się. A klient czeka na wydanie samochodu. Masakra. Ciekawe co na to właściciele salonu? Niestety często korzystam z serwisu (ramach umowy gwarancyjnej) a więc i marka nie jest najlepsza.
Użytkownik sieci
12 lipca 2017 10:57
Salon - samochody nowe
Po naprawie lakierniczej ...
... samochód miał więcej elementów uszkodzonych przez serwis niż przed naprawą.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2016 12:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 listopada 2016 08:23
Salon - samochody nowe
mało profesjonalnie, nie ...
... dbają o klienta i się o niego nie starają :(
Użytkownik sieci
11 października 2016 12:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Stwarzają ...
... dużo niepotrzebnych problemów. Zachowują się nieprofesjonalnie i nie szanują klientów. Likwidacja szkody trwa wieczność. Strata czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
23 września 2016 13:54
Salon - samochody nowe
Zalecam unikanie ich ...
... serwisu za wszelką cenę. Jeśli musicie to najwyżej kupcie u nich te części co nigdzie się nie da i dajcie to komuś innemu do roboty. Pracownicy nie znają nawet dobrze modeli Toyoty. Wielce zdziwieni, że istnieje Yaris z silnikiem 1.8. Szukali problemów wszędzie gdzie ich nie było. Wymyślali, że nieseryjne koła, że kontrola trakcji nie ogarnia, że bity był. Amortyzatory chcieli wymieniać. Koniec końców z autem wszystko było w porządku i było całkowicie sprawne, tylko moja mama nie była pewna i chciała by ktoś to sprawdził.
Użytkownik sieci
2 września 2016 19:01
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany używanym ...
... samochodem. O dziwo, nie dostałem odpowiedzi na przesłany e-mail, nikt nie miał czasu również udzielić mi informacji przez telefon.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2014 19:22
Salon - samochody nowe
Odradzam salon, psują auta, fatalna obsługa