85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2019 15:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 10:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 01:31
Salon - samochody nowe
Katastrofa. Długi wpis, ...
... lecz polecam potomnym przeczytanie całości ku przestrodze. Generalnie omijam ASO szerokim łukiem, bo większość pracujących tam ludzi przypomina dzieci we mgle. Tym razem było jednak jeszcze gorzej. Przyjechałem na kampanię serwisową mojego Priusa III. Miałem dostać auto zastępcze, naprawa miała trwać 2-3h. Wchodzę w to. Po przyjechaniu na miejsce dobrą godzinę zajęło mi samo zgłoszenie swojej obecności w dziale serwis. O aucie zastępczym nawet nie ma co marzyć.. Dostałem voucher na Taxi, w jedną stronę o wartości 30zł, całe szczęście że mieszkam blisko, nie musiałem dokładać z własnej kieszeni, natomiast w drugą stronę już płaciłem ze swoich. Autko było do odbioru po ok. 6h od pozostawienia, czyli 2x dłużej, ale to nic, jestem w stanie zrozumieć, że coś tam mogło się poślizgnąć i nie wnoszę o to pretensji.. Odbieram autko, wsiadam i widzę na siedzeniu kierowcy pozostawiony brudny foliowy pokrowiec zabezpieczający, myślę ok, zapomnieli zabrać. Odwracam się do tyłu i nagle mnie zmroziło... Na tylnej kanapie leży sobie w najlepsze upaprany cały, ale to dosłownie cały w smarze... Śrubokręt. Wracam do obsługi klienta w serwisie, żeby coś z tym zrobili, bo kanapa po usunięciu ciała obcego nosiła wyraźne ślady smaru... W serwisie słyszę, że jest już późno i dziś nie da rady nic z tym zrobić, że mogę przyjechać jutro, bądź zostawić auto na noc i rano się tym zajmą.. Emocje sięgnęły zenitu. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem, który widząc moje zdenerwowanie... Tfu, szał w jaki wpadłem, mimo że na ogół jestem spokojnym człowiekiem, zlecił wyczyszczenie tapicerki jednemu z mechaników. 15 min później auto było do odbioru.. Więcej tam nie wrócę, choćbym miał gdzie indziej czekać pół roku na naprawę. Oczywiście słowa przepraszam nie usłyszałem, a Pan z obsługi klienta w serwisie był niezmiernie arogancki i nie wyrażał NAJMNIEJSZEJ woli współpracy, mimo mojego początkowego spokoju i dobrej woli. Gdyby to była moja firma, wyleciałby jeszcze tego samego dnia na zbity pysk, wprost na tę krajówkę obok salonu. Personalia gagatka oczywiście posiadam, gdybyś drogi salonie AMX, był nimi zainteresowany.
Użytkownik sieci
18 maja 2019 10:07
Salon - samochody nowe
Słabo. Oferta mało ...
... ciekawa, daleko za konkurencją. Serwis szybki, ale fuszerka goni fuszerkę. Kompletny brak chęci do usuwania licznych usterek. Generalnie nigdy więcej Toyoty.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 18:55
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
31 marca 2019 13:28
Salon - samochody nowe
Słabo.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 22:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 08:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam- strasznie ...
... długi czas oczekiwania, totalny bałagan, nic nie potrafią załatwić. Same problemy... Gdyby nie fakt, że mają dobre auta to na pewno bym tam się nie pojawiła .
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 18:23
Salon - samochody nowe
Dobry dojazd, w ...
... salonie czysto. Przyprowadziłem na przegląd po roku Yarisa I Avensis - dzień po dniu. Przeglądy tragicznie długo wykonywane, ale to jestem jeszcze w stanie zrozumieć. Najbardziej wryło mnie to co zobaczyłem na fakturze :D Roboczogodzina za Yarisa 180 PLN (netto), za Avensisa... już 220 PLN (netto). Pierwszy raz spotkałem się z czymś podobnym w ASO, a mam we flocie 7 różnych marek i już nie jedne jaja widziałem w serwisach. Na przyszłość, jak dymacie klienta, to można to umiejętniej zrobić, np. dopisać godzinę więcej, a nie kompromitować się w ten sposób - niektórzy czytają to co wypisujecie na swoich kwitach.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 00:19
Salon - samochody nowe
0 zainteresowania klientami ...
... serwisu. Planowana wymiana oleju trwała 2 godziny!! Masakra.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2018 16:33
Salon - samochody nowe
Idziemy do salonu ...
... aby "przymierzyć" się do wybranego modelu/marki. W tym salonie samochody są pozamykane jak dla mnie dziadostwo
Użytkownik sieci
16 grudnia 2018 18:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 21:30
Salon - samochody nowe
Kiepska jakość usług ...
... i naciąganie klienta na niepotrzebne wydatki.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2018 11:15
Salon - samochody nowe
W Amx nastąpił ...
... podział na serwis toyota i lexus.Sympatycznych i kompetentnych chłopaków z serwisu lexusa zastapił nieprzyjemny w kontakcie młody zarozumiały pracownik .Zachownie urzędnika państwowego na zasadzie ja tu jestem panem i władca .W mojej firmie byłby od razu do zwolnienia.Jezeli chodzi o mnie to ja już tam pieniędzy nie zostawię ani na serwis ani na auta.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 22:17
Salon - samochody nowe
Odradzam !!!!!!!!! W ...
... zeszłym roku usługa serwisowa- toyota auris- zakupiona w innym salonie- wymiana oleju silnikowego,filtra oleju i powietrza oraz serwis klimy. Zrobione zapłacone i niby oki. W tym roku wymiana oleju wraz z filtrami w zaprzyjazionym warsztacie...i zonk!!!!! Na 100% nie był wymieniony filtr oleju-ciezko było pseudoserwisantom odkręcić to zostawili stary...mam wątpliwości czy w ogóle wymienili olej..ale kit z nimi..nigdy więcej tam nie pojadę - wolę swój warsztat...NIE POLECAM!!!!!!!
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 18:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2018 21:13
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
25 września 2018 12:16
Salon - samochody nowe
niekompetentny pracownik. Brak kontaktu pomimo zapewnienia wysyłki oferty
Użytkownik sieci
4 września 2018 11:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2018 08:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka