85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 maja 2018 21:09
Salon - samochody nowe
zabrakło paliwa na ...
... jeździe próbnej 300 m od salonu...żenujące!
Użytkownik sieci
23 maja 2018 11:14
Salon - samochody nowe
Firma nie terminowa, lekceważą klienta nie polecam....
Użytkownik sieci
16 maja 2018 19:19
Salon - samochody nowe
W dniu 16.05.2018r. ...
... auto był na przeglądzie w Serwisie ANWY, nie wykonano usług w tym między innymi nie zaglądnięto do filtra przeciwpyłkowego, który nadawał się do wymiany, Nie rzetelna obsługa i lekceważąca wypowiedź kierownika serwisu do petenta "jak się Panu nie podoba to niech sobie Pan jedzie do konkurencji". Nawet jeden punkt przyznany to za dużo. Pobierają duże pieniądze za marną usługę.
Użytkownik sieci
15 maja 2018 07:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 maja 2018 10:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 18:00
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić tego salonu. Bardzo słaba obsługa, oprucz zaproponowanej kawy, wysiedziałem się ze 4 godziny żeby złożyć formulaż do naprawy AC. Następnie odesłano mnie do domu i powiedziano że za tydzień mogę przyjechać na wymianę lusterka, lecz dla salonu okazał sie to zbyt drobną usterką gdyż przekładano mi termin przez 5 tygodni, zanim ustawiono mnie w kolejkę. Gdy już się doczekałem i mogłem pojechać na wymianę, to na miejscu okazało się że warsztat jest zajęty przez jakiś nagły remont i siedziałem tam 7 godzin czekajac na wymianę lusterka. Nadomiar złego jak sie doczekałem wymiany to okazało sie że mechanik załozył je krzywo, i jak stwierdzono elementy, nigdy sie niezgrywają w 100%, jeżeli mi się nie podoba mogę odstąpić od wymiany częśći. Zaakceptowałem to bo miałem już dość oczekiwania na te lusterko, ale jak dostałem wiadomość z PZU jaką fakturę sobie salon wystawił za moje lusterko to złapałem sie za głowę, policzyli sobie 1573 zł. Za taką kwotę możnaby zakupić komplet lusterek i wymienić je w najbliższym zakładzie kolejnego dnia , a za resztę można jeszcze popić.
Użytkownik sieci
2 marca 2018 09:27
Salon - samochody nowe
To chyba najgorsze ...
... miejsce na zakup i późniejsze serwisowanie auta. Po wydaniu 150k jestem tu regularnie i mam wrażenie jakby otaczali mnie ludzie bez pojęcia o swojej pracy. Nie polecam i radzę dobrze zastanowić się nad miejscem zakupu nowego samochodu bo dopóki chce się wydać pieniądze wszystko jest okej ale serwis i obsługa auta na gwarancji to rzecz która ciągnie się przez długi okres czasu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2018 19:52
Salon - samochody nowe
witam jestem byłym ...
... pracownikiem firma ukradła mi 800zł z wypłaty banda złodziei nic więcej a jakość obsługi klienta to porażka już Ukraińców zatrudniają bo ludziom nie chcą płacić radzę omijać ten serwis i salon z daleka jeśli zależy ci na twoim samochodzie winni się tylko tłumaczą a o wiarygodności świadczy cała masa negatywnych opini a nagrodę to może dostać każdy teraz nawet dzieci w przedszkolu je dostają i widać jaka fachowa kadra jak klocki hamulcowy potrafią odwrotnie założyć a w anwie zarabiają dobrze tylko kierownicy którzy znają się tylko na podlizywaniu się prezesowi
Użytkownik sieci
11 lutego 2018 14:12
Salon - samochody nowe
Bywam w dużo ...
... lepszych autoryzowanych serwisach Toyoty. Ceny nie adekwatne do wykonanych prac. Przegląd przed zakupem w bardzo okrojonej "wersji" w porównaniu z innymi serwisami Toyoty a i cena ciut wyższa.
Użytkownik sieci
10 lutego 2018 17:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2017 10:39
Salon - samochody nowe
Byłam gotowa dzisiaj ...
... kupić Toyotę Yaris, niestety zarówno recepcja i konsultant olali mnie i moja rodzinę. Pani z recepcji zapewniała nas że w pierwszej kolejności zostaniemy obsłużeni ale niestety konsultant wybrał innych klientów. Stosunek pracowników bardzo olewczy. Nie polecam. Wybrałam inny salon i inny samochód może wyjdzie mi to na lepsze.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2017 14:36
Salon - samochody nowe
Oglądam auto, obsługa ...
... unika kontaktu wzrokowego, myślę - OK, nie są natrętni, super, czekam na dogodny moment, podchodzę do desk'u i pytam o plan serwisowy dla Auris Hybrid. Odpowiedź: nie mamy takich informacji. Sa tylko w książce serwisowej. Lekko rozbawiony salonowym poczuciem humoru pytam ponownie i słyszę tę samą uprzejmą odpowiedź. Upewniam się po raz trzeci i ostatni, że to nie jest nieporozumienie, lecz takie służbowe niedopowiedzenie: jak kupię, to będę wiedział. OK zatem, Boże Narodzenie i Nowy Rok tuż tuż, nie będę psuł szampańskich nastrojów. Sądziłem, że Toyota's way troszeczkę inaczej w założeniach miała wyglądać, ale co ja tam wiem. Być może zdecyduję się wrócić z pytaniem w styczniu, ale już bezpośrednio do Japończyków.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2017 11:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 grudnia 2017 16:33
Salon - samochody nowe
Obsługa nie zamówiła ...
... części której pilnie potrzebuję z powodu prowadzonej przez nich inwentaryzacji. Na części trzeba czekać dwa tygodnie, więc prosiłem, że zostawię swoje dane żeby zarejestrowali zamówienie w swoim systemie i tak jak zwykle zrobię przedpłatę przez internet. Mam 80 km do Krakowa i mimo to Pan z obsługi nie zgodził się pomóc. Mówił, że "mam przyjechać następnego dnia". Takie podeście do klienta jest nie na dzisiejsze czasy. Nie polecam ! Zaznaczam, wszystkie wymagane dokumenty miałem tegoż dnia. I proponowałem zeskanowanie przez Państwa.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2017 10:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2017 23:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2017 19:19
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Do widzenia Toyota ☺ nigdy więcej !!! (Wersja oryginalna) Goodbye Toyota ☺ never again!!!
Użytkownik sieci
19 listopada 2017 11:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2017 09:48
Salon - samochody nowe
Odwiedziłam to miejsce ...
... dwa razy. Za każdym razem ta sama nie miła Pani w obsłudze klienta która albo rozmawia przez telefon, albo idzie zapalić z koleżanką ewentualnie jest zajęta niczym.. To był ostatni raz. Naprawdę chociaż trochę zainteresowania...
Użytkownik sieci
10 listopada 2017 16:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka