85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 listopada 2017 15:17
Salon - samochody nowe
dzwonię od 3 ...
... dni do działu części ... " aktualna liczba oczekujących 5 " dochodzi do mojego połączenia jakiś przyjemniaczek podnosi słuchawkę i odkłada .. dziękuję i możecie mnie pocałować w .... lecą jakieś reklamy a potem połączenia nie ma , prędzej pojadę do Tokyo po części niż u was kupię PS szkoda że trzeba zaznaczyć chociaż jedną gwiazdę bo za taką obsługę należy się 0 ( słownie : zero )
Użytkownik sieci
30 września 2017 16:58
Salon - samochody nowe
Salon oky, Servis do dupy
Użytkownik sieci
10 września 2017 21:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 września 2017 11:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2017 09:23
Salon - samochody nowe
Umowienie na dana ...
... godzine w serwisie to fikcja. Kolejka do wszystkiego (zamowic, zostawic, zaplacic, odebrac). Samochod Auis odebrany w salonie ANWA nie mial czynnika chlodniczego. Musialem po kilku miesiacach dobic na wlasny koszt + 140zl. Pospiech taki maja, że auto nie zostalo nalezycie sprawdzone. Szkoda :(
Użytkownik sieci
29 lipca 2017 09:06
Salon - samochody nowe
Zawiodłam się. Wczoraj ...
... odbieralam samochód. O ile sprzedawca p Mikołaj stanął na wysokości zadania. To przygotowanie samochodu do odbioru na poziomie zero. Po pierwsze źle założona blokada skrzyni biegów. Mam podejrzenie że to spowodowało że po pierwszym zaparkowania auta i próbie ponownego ruszenia odmówiło ono posłuszeństwa. Druga rzecz - zaplamiona tapicerka ( wstyd).Już się boję co będzie dalej. Poważnie się zastanawiam nad zwrotem. Nie chcę mieć już od początku uszkodzonego samochodu za spore pieniądze. A myślałam że jego zakup będzie dla mnie szczęściem.
Użytkownik sieci
28 lipca 2017 10:33
Salon - samochody nowe
Serwis ma znikomy ...
... szacunek do klienta a pracownicy się zachowują jakby tam byli za karę. Oddałem auto do serwisu z usterką wymagającą wymiany części których nie mieli na stanie więc auto musiało zostać tam przez weekend. Po tym czasie dowiedziałem się, że akumulator jest rozładowany i muszę (!) kupić nowy. Kiedy oddawałem auto do seriwsu akumulator w nim był w 100% sprawny i w pełni naładowany (jeszcze na gwarancji) a serwis odmówił zrobienia prostego testu akumulatora bez dodatkowej zapłaty. Za to łaskawie zaproponował abym zostawił auto na jeszcze jedną noc aby akumulator naładować. Po tym wszystkim sprawność akumulatora sprawdziłem (za darmo) u jego sprzedawcy a test potwierdził że jest sprawny. Serwis utrzymuje, że nie zrobili nic nieprawidłowego, że za test miałem zapłacić, i nie przyjmuje żadnej skargi ani na obsługę, ani na wątpliwą diagnozę akumulatora i próbę wciśnięcia dużo droższego akumulatora. Zdecydowanie NIE POLECAM. W prawdzie jedną usterkę usuneli, ale podstaw do zaufania nie pozostawili żadnych.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2017 22:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 maja 2017 17:26
Salon - samochody nowe
Niektóre panie tam ...
... pracujące pomyliły chyba zawody...brak kompetencji, stroje kurtyzan.
Użytkownik sieci
3 maja 2017 06:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2017 11:43
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
21 marca 2017 12:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2017 14:51
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam auto ...
... ale serwis odradzam. Najbardziej niekompetentna obsługa z jaką miałem do czynienia. Pozdrawiam zwłaszcza Pana Tomasza Hejmo, dzięki Panu serwis stracił klienta indywidualnego i flotowego. Jeśli podczas umawiania wizyty ustala się kwotę powiedzmy 200 zł, a na miejscu okazuje się, że ta usługa jednak kosztuje 400, to jako klient mam prawo czuć się oszukany.
Użytkownik sieci
22 lutego 2017 06:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lutego 2017 10:48
Salon - samochody nowe
tragiczna obsługa
Użytkownik sieci
24 czerwca 2016 18:42
Salon - samochody nowe
Porażka, pierwsza próba ...
... oddania auta do serwisu: zawiesił się system: pani mówi, ze oddzwoni, żeby potwierdzić termin i cisza. Po dwóch miesiącach dzwonię sama, żeby się umówić, pani mówi ze zaraz oddzwoni i znów to samo. Kompletne olewanie klienta
Użytkownik sieci
20 lipca 2014 23:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam, serwis ...
... ewidentnie nie umie przyznać się do błędów. Może obecnie sytuacja jest lepsza.
Użytkownik sieci
2 marca 2014 21:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego serwisu klienta zlewaja terminow niedotrzymuja