86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2020 11:04
Salon - samochody nowe
WITAM, SUPER OBSŁUGA, ...
... SZYBKIE ZAŁATWIENIE WSZYSTKICH POTRZEBNYCH FORMALNOŚCI .... GORĄCO POLECAM !!!!!! ZAKUP W 100% TRAFIONY !
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2020 11:19
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam. Profesjonalna ...
... obsługa. Pan Wojtek Gucwiński świetny doradca. Profesjonalnie obsłużona firma Eksil.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2020 10:39
Salon - samochody nowe
Polecam, współpraca z ...
... p. Wojciechem Gucwińskim na najwyższym poziomie. Otrzymałem odpowiedź na każde, nawet najbardziej dociekliwe pytanie. Z pewnością wrócę nie jeden raz do tego salonu.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2020 15:39
Salon - samochody nowe
Nowa RAV4 kupiona ...
... w salonie ANWA w Krakowie, ale odbierana tam gdzie nam było wygodnie - w salonie Toyoty w naszym mieście; od dobrej oferty aż do osobistego przekazania auta pan Wojtek Gucwiński świetnie panował nad wszystkim; polecam; pełen profesjonalizm i dbałość o klienta;
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2020 03:36
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 marca 2020 15:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 marca 2020 17:23
Salon - samochody nowe
Chciałbym opowiedzieć Państwu ...
... historię, która spotkała mojego tatę podczas wczorajszej wizyty w ANWA Toyota Kraków. Jego Toyota Yaris Hybrid (2014 rok, przebieg około 120 000 km) uległa awarii napędu hybrydowego. Samochód (zakupiony u tego dealera), od nowości serwisowany był wyłącznie w ASO, wszystkie przeglądy i naprawy wykonywane były na czas, co potwierdza uzupełniona książka serwisowa. Każdorazowo tata był zapewniany, że akumulatory w samochodzie hybrydowym serwisowanym w autoryzowanej stacji objęte są 10 letnią gwarancją. Niestety dzisiaj okazało się, iż nie jest to prawda. Nikt nie poinformował taty, że w trakcie poprzedniego przeglądu powinien dodatkowo wykonać za dosłownie kilkadziesiąt złotych test akumulatorów i po tym teście dopiero przedłużyć gwarancję na kolejny rok. W związku z tym kilka miesięcy po zakończeniu 5-letniej gwarancji fabrycznej musi wykonać naprawę za około 11 tysięcy złotych. Pracownik serwisu ANWY w niemiły sposób skomentował tą sytuację „trzeba było wykupić przedłużoną gwarancję”. Doskonale rozumiem, iż przeczytanie i pilnowanie całości zapisanych w umowie warunków gwarancji pozostaje obowiązkiem konsumenta, jednak po salonie nazywającym się „hybrydowym centrum Krakowa” spodziewał bym się lepszego traktowania wieloletniego klienta. Należy jednak Państwu przyznać, że strategia wymiany akumulatorów zaraz po zakończeniu gwarancji zamiast udzielenia wcześniej informacji o możliwości jej przedłużenia musi przynosić znakomite wyniki finansowe. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, że po dzisiejszej wizycie u Państwa jest to szósta z kolei toyota w naszej rodzinie i tym samym ostatnia.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 10:46
Salon - samochody nowe
Rewelacja ! Bardzo ...
... polecam. Pomoc i profesjonalizm na najwyższym poziomie . Wojtek Gucwinski - dzięki! Polecam tego Pana doradztwo i kontakt z nim oceniam na 6 z plusem
Użytkownik sieci
10 marca 2020 08:38
Salon - samochody nowe
Witam, bardzo profesjonalna ...
... obsługa doradcza Pana Wojtka Gucwińskiego !!!! Polecam serdecznie.
Użytkownik sieci
9 marca 2020 21:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 marca 2020 12:31
Salon - samochody nowe
Jesteśmy od zeszłego ...
... roku klientami salonu ANWA zamówione samochody są już przetestowane przez nas i si ę sprawdzają . Obsługa szybka i rzetelna dzięki dużemu wkładowi sprzedawcy . Dlatego dziękujemy Wojtkowi Gucwińskiemu oraz całej załodze .
Użytkownik sieci
8 marca 2020 19:13
Salon - samochody nowe
Super...! Dla mnie ...
... 5 gwiazdek Podziękowanie dla Wojciecha Gucwińskiego - ANWA TOYOTA Kraków za profesjonalizm, zaangażowanie i uczciwe podejście do klienta. Polecam
Użytkownik sieci
8 marca 2020 16:48
Salon - samochody nowe
Bardzo zadowolony
Użytkownik sieci
7 marca 2020 23:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2020 23:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2020 22:41
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam zakup ...
... samochodu w tym miejscu, a w szczególności z pomocą pana Wojciecha Gucwińskiego! Świetny handlowiec, który poprowadzi za przysłowiową rękę od początku do końca. Zakupiony samochód jest rewelacyjny na tyle, że często wybieram się na przejażdżki bez celu :)
Użytkownik sieci
7 marca 2020 17:13
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do Anwy ...
... w celu umówienia się na wycenę szkody, Pani przez telefon powiedziała, że nie ma potrzeby, więc podjechałem no i się zaczęło ... Pan z zakładu mocno obrażony, że coś od niego chcę stwierdził ,że mogłem zadzwonić itd. standardowe przegadywanie. Usługa wykonana poprawnie. Już po odbiorze samochodu zorientowałem się, że na fv. wpisali przebieg dużo niższy niż w rzeczywistości, zadzwoniłem do Anwy, Pan sprawdził przyznał, że ich błąd, oczywiście zmienią, miałem czekać na kontakt 2h po 4 dniach bez kontaktu, zadzwoniłem jeszcze raz, znów przyznali się do błędu i znów obiecali zadzwonić do 2h . Po kolejnych 4 dniach bez kontaktu ,znów zadzwoniłem awantura tym razem Pan poprosił o parę dni. Nie rozumiem dlaczego ?czy to taki problem zmienić fv? W końcu zadzwonili, że mogą łaskawie zmienić fv ale muszę przyjechać osobiście zwrócić starą i kolejna wycieczka do Anwy! brawo maile w tych czasach nie istnieją. Jeżeli ktoś chce się poczuć ,jak za przysłowiowej komuny ,polecam zakład blacharski Anwa. Tu klient prosi o wszystko a obsługa robi łaskę ( z wyjątkiem starszego pana który jest koordynatorem. Konkretny i miły, niestety mnie nie obsługiwał).
Użytkownik sieci
6 marca 2020 20:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2020 10:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2020 16:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek