85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 października 2019 08:11
Salon - samochody nowe
W marcu bieżącego ...
... roku kupiłem tu używaną Toyotę Verso. Proces zakupu przebiegł sprawnie. Auto okazało się zgodne z opisem w ogłoszeniu. Mieszkam we Wrocławiu, więc przed przyjazdem do Krakowa dostałem mailem protokół z kontroli samochodu oraz dodatkowe zdjęcia, o które poprosiłem. Przygotowano dla mnie także atrakcyjną ofertę ubezpieczenia (pakiet dilerski, tańszy od ofert z internetowych porównywarek). Do tego momentu byłoby 5 gwiazdek. Samochód kupiłem na akcesoryjnych alufelgach z zimowymi oponami, sprzedawca twierdził, że poprzedni właściciel sprzedał im auto tylko z tym jednym kompletem kół. Po zakupie skontaktowałem się jednak z poprzednim właścicielem i dowiedziałem się, że sprzedał samochód z dwoma kompletami kół. Najwyraźniej ktoś w Anwie uznał, że bardziej opłaca im się sprzedać fabryczne alufelgi z letnimi oponami gdzieś na boku. Takie postępowanie może być standardem w podrzędnym auto-handlu u przysłowiowego "Mirka", ale nie powinno mieć miejsca w przypadku dość drogiego auta w programie Toyota Plus. Edycja (25.10.2019): Zgodnie z sugestią w widocznej poniżej "Odpowiedzi właściciela" wysłałem mail do Anwy. Nie otrzymałem żadnej pisemnej odpowiedzi, jedynie po 12 dniach zadzwonił do mnie p. Maciej, który sprzedawał mi auto. Na wstępie zaznaczył, że dzwoni, bo kazał mu przełożony i chce spytać, czy auto było zgodne z protokołem. Po mojej odpowiedzi, że auto było zgodne z protokołem, a w mojej opinii mam jedynie zastrzeżenie do nieeleganckiego postępowania w sprawie alufelg, p. Maciej stwierdził, że skoro auto było zgodne z protokołem to on nie widzi żadnego problemu i nie usłyszałem nawet słowa "przepraszam". W odpowiedzi właściciela pojawiło się zdanie: "Opisane przez Pana zdarzenie absolutnie nie wpisuje się w standardy obsługi jakie oferujemy naszym Klientom." - po opisanej przeze mnie rozmowie widzę, że jednak to zdarzenie wpisuje się w standardy Anwy.
Użytkownik sieci
21 października 2019 10:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2019 12:04
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 października 2019 18:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 października 2019 09:52
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm! Bardzo ...
... kompetentna i szybka obsługa. Na I miejscu P. Damian B. Merytorycznie, z uśmiechem, profesjonalnie. tak trzymać. Bardzo dziękuję. M.
Użytkownik sieci
14 października 2019 22:51
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Lubię tu przyjeżdżać samochodem, gdy potrzebuje serwisu. I zawsze jest dobra kawa, gdy czekasz, aż samochód się skończy (Wersja oryginalna) I like to come here with my car when it need service. And it is always good coffee when you wait for your car get finishing
Użytkownik sieci
14 października 2019 10:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 października 2019 17:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2019 21:38
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2019 12:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 października 2019 07:15
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 października 2019 09:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 października 2019 06:56
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jadąc z Budapesztu 1 października, miałem złe mieszkanie niszczące przednią oponę pasażera na moim Priusie 2017. Ponieważ Kraków był moim celem tej części mojej podróży, około 17:00 zatrzymałem się w ANWA Toyota, szukając dodatkowej pomocy. Te chłopaki były niesamowite! Chociaż moje opony Toyo nie są tam sprzedawane, miły dżentelmen w dziale części znalazł dwie nowe opony, a bardzo profesjonalny młody człowiek w służbie kazał technikom zamontować je przed powrotem do domu o 18:00. Wszystko było zrobione szybko i bardzo skuteczny. Przykro mi, że nie jestem w stanie wymienić tych osób, ponieważ zasługują one na wiele uznania za doskonałą obsługę klienta! Dziękuję zespołowi w ANWA! (Wersja oryginalna) Driving from Budapest October 1st, I got a bad flat ruining the front passenger side tire on my 2017 Prius. As Kraków was my destination for this leg of my trip, I pulled into ANWA Toyota on a spare seeking help around 17:00. These guys were awesome! Although my Toyo tires are not sold there, the nice gentleman in parts department found two new tires and the very professional young man in Service had the service technicians intall them before they went home at 18:00. All was done fast and very efficient. I am sorry that I can not actually name these individuals, as they do deserve a lot of credit for the superb customer service! Thank you team at ANWA!
Użytkownik sieci
22 września 2019 17:05
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 września 2019 13:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2019 11:17
Salon - samochody nowe
Niezwykle miła i ...
... sprawna współpraca. Pan Maciej Mańczak w sposób kompetentny ale i zrozumiały dla laika niezwykle trafnie dobrał mi fantastyczny samochód. Klient od momentu przekroczenia drzwi salonu wie, że trafił we właściwe miejsce. Serdecznie polecam !!!!!!
Użytkownik sieci
18 września 2019 10:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2019 13:01
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 września 2019 13:35
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 września 2019 16:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki