86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 07:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam, miał ...
... być samochód za 2 tygodnie, a czekam już prawie 2 miesiące. Ciekawe jak będzie z serwisem. 🤔
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 10:21
Salon - samochody nowe
Delikatnie mówiąc serwis ...
... nie przypadł mi do gustu, niestety nie po raz pierwszy mam złe wrażenia z obsługi (niestety także, jest to preferowany serwis firmy flotowej zarządzającej moim samochodem). Nikt do mnie nie zadzwonił że auto jest gotowe do odbioru, jak już postanowiłem pofatygować się osobiście sprawdzić co z autem, to obsługa nie mogła znaleźć kluczyków do mojej Toyoty. Auto dostałem nieumyte, choć recepcja serwisu deklarowała że umyją, folie z fotela i kierownicy nie zdjęte. Pióro wycieraczki (wymieniane w ramach przeglądu) źle założone. Sam poprawiłem, ale kto „naprawi” porysowaną szybę przez blednie założone pióro (w ogóle jest dla mnie niepojęte że takie coś mogło mieć miejsce!). Zmienione ustawienia pracy hamulca ręcznego itd. Obsługa przy tym raczej arogancka, w końcu klient flotowy nie poskarży się w Toyocie. Na szczęście mamy jeszcze Google ...
Użytkownik sieci
28 stycznia 2021 12:37
Salon - samochody nowe
Samochód zostawiony do ...
... przeglądu przestał połowę czasu na parkingu,akurat zwróciłem uwagę że samochód był na warsztacie może pół godziny,później stał na parkingu około 40 min .zanim pan z obsługi zadzwonił do mnie ,że samochód można odebrać. Ja w tym czasie czekałem cierpliwie i obserwowałem mój samochód jak sobie stoi na parkingu. Całkiem drogi mają tu parking,kpina z klientów!!!
Użytkownik sieci
12 stycznia 2021 10:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Przede ...
... wszystkim serwis jest KOSMICZNIE DROGI! Ale zrobiłem tu pierwszy przegląd gwarancyjny. Pan który mnie przyjmował wielce obrażony. Mimo że nie było praktycznie ludzi i tak trzeba było stać w kolejce. Podchodzę do stanowiska i usłyszałem tylko-proszę czekać ktoś się panem zajmie. Przegląd trwał prawie 3 godziny. Po wyjeździe z serwisu zaraz zapaliła się lampka kontrolna że jest niedopompowane koło. Takie tam niedopatrzenie ze strony serwisu który miał to sprawdzić w ramach przeglądu... 950 pln przyjęte za Yarisa...
Użytkownik sieci
26 grudnia 2020 21:08
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Widać, ...
... że nie chcą sprzedawać samochodów. Nie polecam.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 22:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 20:03
Salon - samochody nowe
Przydzielam jedną gwiazdkę ...
... panu Adrianowi, który próbował ratować dobre imię firmy. Przyjechałyśmy na umówioną wcześniej jazdę próbną punktualnie. Pani w recepcji bez emocji informuję nas, że to dzisiaj niemożliwe bo nie ma wolnego samochodu. Jak to możliwe skoro byliśmy umówieni na godzinę? Pani tłumaczy, że jest pandemia, praca hybrydowa itd. Nie widzi problemu ze zmarnowano nasz czas. Wychodząc zostalyśmy zatrzymane przez pana Adriana, który twierdzi że wyczarował samochód. Jazda próbna doszła do skutku. Skladamy zamówienie. Dostajemy ofertę. W trakcie okazuje się że ta oferta nie jest już aktualna bo pan Adrian coś przeoczył. Cofam przydzieloną gwiazdkę. Zdecydowanie odradzam wizytę w tym salonie, szkoda czasu. Samochód kupiliśmy tego samego dnia w innym salonie.
Użytkownik sieci
25 października 2020 21:31
Salon - samochody nowe
Rok temu kupiliśmy ...
... Toyotę Yaris w tym salonie. Sprzedawca obiecywał 2 przeglądy gratis, więc zgodziliśmy się na mocno wygórowaną cenę auta. Dzisiaj córka usłyszała, "przegląd po roku: płatny 900/1000zl". Na mój telefon w tej sprawie, pracownik Anwy odpowiedział krótko : "a ma pan to w umowie?" W niezależnym , akredytowanym warsztacie jest to kwota +/-340zl.
Użytkownik sieci
5 października 2020 14:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 września 2020 15:11
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo nieprofesjonalny serwis. ...
... Po tym, jak w samochodzie zepsuła się nawigacja, pan z serwisu zaczął tłumaczyć, że takie usterki zdarzają się bardzo rzadko. Od ponad miesiąca nie potrafią sobie poradzić z usterką, zaś kolejne wizyty kończą się twierdzeniem, że jeszcze nie ma części lub pan w Warszawie jest na urlopie (sic!). Do tego, żeby stwierdzić, jakiej części brakuje, musiałem dwa razy udać się do serwisu, bo pan stwierdził, że jest dwóch różnych producentów i nie potrafią wskazać, którego podzespół został zamontowany w moim samochodzie. Nie polecam serwisu, w którym pracują sami Janusze napraw, no ale jak się ma trudności z ustaleniem, czy ktoś jest ich klientem to nie dziwi nic.
Użytkownik sieci
11 września 2020 18:07
Salon - samochody nowe
Marna obsługa.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 11:10
Salon - samochody nowe
Pomimo umówienia jazdy ...
... próbnej na miejscu, w salonie jazda nie doszła do skutku, ponieważ nikt jej nie wpisał w kalendarz. Brak szacunku do klienta, szkoda słów.
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 05:25
Salon - samochody nowe
Auto w serwisie ...
... mialo byc 2,5h. Wyjechało po 30 min, a przez 2h stało na parkingu aż łaskawie Pan je wyda.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 18:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2020 22:03
Salon - samochody nowe
Mailem dylemat Yaris ...
... czy Fabia , jakość obsługi w Anwie przekonała mnie do Skody, gratuluję podejścia do klienta
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 12:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 18:33
Salon - samochody nowe
Kiedyś to było ...
... świetne miejsce, klienta się czuł zaopiekowany, niestety wszystko się zmienia na gorsze
Użytkownik sieci
22 czerwca 2020 21:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 maja 2020 18:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 maja 2020 08:03
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed serwisem ...
... - nie jest wart nawet jednej gwiazdki. Umówiłem się na wymianę przepalonego wydechu - nowy zamontowali tak że non-stop obijał się o podwozie, transferował wibracje silnika na podwozie powodując ewidentny huk wewnątrz oraz zahaczał o nawet niewielki próg zwalniający. Załączam zdjęcie - osądźcie sami. Trzy krotna reklamacja i ich próby przestawienia nie wiele pomogły. Dopiero niezależny mechanik dotarł do sedna: stary wydech był za daleko odcięty i "mechanicy" ANWY nie potrafili ustawić nowego wydechu do prawidłowej pozycji. Nowy wydech w skutek nieprawidłowego montażu zaczął brzęczeć po półtora roku od zmiany i poszedł na złom. Kontrola jakości: wygląda to jak by przestrzegali procedur korporacyjnych tylko po to by były przestrzegane, a nie żeby zapewnić wysoką jakość obsługi klienta. Przykładem może być fakt, że w przeciągu kilku/kilkunastu godzin od odebrania samochodu otrzymujemy od nich telefon z zapytaniem o jakość usług - tak jak by nie chcieli za dużo dać czasu na przetestowanie naprawy. Kolejny przykład to te słabe przyklejane komentarze pod innymi opiniami - polecam wstać ze stołka i czasem zaglądnąć co się dzieje w serwisie! Porównując jak ASO Toyoty działa w innych krajach, to naprawdę jest szokujące że Toyota nie zabrała jeszcze im licencji, patrząc na te wszystkie ciekawe opinie zamieszczone tutaj - wstyd dla całej marki.