85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lipca 2024 16:49
Salon - samochody nowe
Z Salonem Anwa ...
... jesteśmy "związani" już parę dobrych lat czy to przez zakup aut jak i serwis. W tym roku zakupiliśmy tam trzeci samochód, a mianowicie CHR GR Sport Premiere Edition. Jakbym miała opisać całościowo proces od pierwszej jazdy próbnej do odbioru auta to musiałabym napisać essej. Upraszczając, nie kupilibyśmy tego auta nigdzie indziej. Pan Damian B. , aktualnie nasz opiekun, wykazał się masą cierpliwości, kiedy "tysięczny" raz przychodziłam i o coś dopytywałam lub gdy chciałam przejechać się innym modelem by rozwiać swoje wątpliwości. Pan Damian zrobił wszystko co mógł, by Nas zadowolić, kończąc bardzo dobrym rabatem na auto. Za to, Pan Tomasz N. pełen profesjonalizmu i uprzejmości rozwiązał pewną niewygodną kwestie. Poszukujac auta zjeździłam masę salonów m.in. Mazde, Lexusa, Cupre, Audi i inny salon Toyoty. Myślę,że nie ma salonów idealnych, ale śmiało mogę powiedzieć, że w Anwie zawsze czy panie na recepcji czy sprzedawcy (bo mieliśmy doczynienia jeszcze z dwoma) starają się, by klient był finalnie zadowolony. Polecamy i Pana Damiana i Anwe i .... oczywiście Naszego Kocura CHR'a.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 08:28
Salon - samochody nowe
Podczas mojej wizyty ...
... (13.06 w okolicach południa) zostałem zupełnie zignorowany przez pracowników salonu. Powiedziano mi, że nie mają w dniu dzisiejszym dla mnie czasu, aby porozmawiać na temat samochodu Toyota Camry. Pomimo tego, że spora część z pracowników, nie była zajęta rozmową z klientami, a do końca dnia było jeszcze sporo czasu. Poprosiłem więc o telefon z terminem, w którym mogę się pojawić, aby udać się na jazdę testową i prawdopodobnie zakupić samochód. Miałem go otrzymać jeszcze tego samego dnia lub najpóźniej następnego. Niestety nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Na szczęście w salonie Audi Kraków-Balice nie mieli takiego problemu.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 17:08
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem na numer ...
... podany w ogłoszeniu OtoMoto w sprawie samochód Toyota Proace Verso Family 1.2 d4t /4.07.2024, 15:23 ID: 6120324791/ (nowy) Trzy raz nikt nie odbiera, po kilku godzinach oddzwania zdziwiony pan i twierdzi że takiego samochodu nie ma i jest to tylko poglądowe ogłoszenie żeby zachęcić klientów a po za tym to on jest od używanych samochodów a nie od nowych. Takie historie.
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 15:50
Salon - samochody nowe
Sprawnie i szybko załatwiona sprawa. Polecam.
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 11:36
Salon - samochody nowe
I visited the ...
... Toyota dealership at my scheduled appointment time, but despite this, I had to wait 30 to 40 minutes before being attended to. I had arranged this appointment in advance, expecting a smoother experience. Instead, I ended up wasting two hours of my day, waiting and negotiating a car deal. It appears that Toyota is currently experiencing high sales volumes and, as a result, is neglecting its customer service. I brought my car in for a self-assessment, only to find that the designated assessor was unavailable, even though I had booked this evaluation as well. To my dismay, when the assessor finally arrived, he couldn't provide an appraisal price, citing the need to investigate the cause of an accident that had occurred with the car. Ultimately, I left without an appraisal proposal and never received a follow-up email from Toyota regarding this assessment. The level of bureaucracy was astonishing. It seems that because Toyota is selling so many cars, they have become indifferent to individual customer experiences. When sales are booming, there’s little motivation to worry about customer service, as the sales will continue regardless. The overall service was disappointing. The coffee offered was weak and watery. To this day, I have not received any correspondence from Toyota regarding the evaluation of my car, which I intended to use as a trade-in. They have not followed up with me in any way. In conclusion, I rate this dealership a zero because there is no option to rate them lower. This experience has been thoroughly disappointing, and I cannot recommend this dealership based on the service I received.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 16:30
Salon - samochody nowe
Bardzo mili sprzedawcy i ładne samochody ceny przystepne
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 14:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 19:03
Salon - samochody nowe
Z całą odpowiedzialnością ...
... polecam salon i serwis ANWA z Krakowa. Pełny profesjonalizm, wszystko zrobione na czas. Czułem się jak klient premium. Obsługa Pana Marcina z działu używanych aut to już poziom przewyższający większość salonów a wiem co piszę bo w swoim życiu Kupiłem już 20 aut w różnych salonach i takiej obsługi nigdy nie uświadczyłem. Gorąco polecam ten salon bo miło jest być dobrze obsłużony wydając swoje pieniądze.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 19:37
Salon - samochody nowe
obsługa klienta na salonie super... Polecam Pana Mikołaja.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 00:12
Salon - samochody nowe
Rewelacyjne podejście do ...
... klienta,świetna Miła obsługa oraz najwyższa jakoś wśród salonów które odwiedziłem! Najlepszy salon! p.Damian oraz p.Mikołaj to profesjonaliści którzy doradza ,naucza i każdy będzie zadowolony .serdecznie Polecam
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 13:48
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa i ...
... bardzo miła polecam.pani Patrycja jest najlepsza w tym co robi moja toyota wyjechała jak nowa dziękuję ps dział blacharski😁robi dobra robotę
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 14:02
Salon - samochody nowe
Świetny salon. Doskonała ...
... obsługa serwisowa. Pan Damian z działu serwisu ma ogromną wiedzę, jest miły i profesjonalny. Polecam. Ja na pewno będę wracał:)
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 13:10
Salon - samochody nowe
Super profesjonalnie godne zaufania
Użytkownik sieci
2 czerwca 2024 20:24
Salon - samochody nowe
Naprawiałem w Anwie ...
... Toyotę Corollę, na gwarancji. Co do samego serwisu i naprawy - auto zostało finalnie naprawione, szkoda, że dopiero za trzecim razem uwierzono mi, że jest problem z akumulatorem, który finalnie doprowadził do przepalenia się sterownika silnika... Odnośnie samej obsługi, kontaktu - a raczej jego całkowitego braku i ogólnej satysfakcji - to doradzam OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Auto stało miesiąc w serwisie - przez ten czas to ja byłem osobą inicjującą kontakt żeby się dowiedzieć na jakim etapie jest naprawa. Odniosłem wrażenie, że osoba mnie obsługująca ma pretensje że chcę się czegoś dowiedzieć. Po miesiącu jak odebrałem auto z serwisu to go nawet nie umyli - i jeszcze mówili mi, że nie przekazałem takiego życzenia jak auto zostawiałem w serwisie. KPINA I TYLE. Po naprawie przekazałem swój feedback - obiecali, że jakiś manager się skontaktuje aby wyjaśnić sytuację, nic takiego oczywiście nie nastąpiło. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
30 maja 2024 14:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 maja 2024 17:31
Salon - samochody nowe
Po 2 nieudanych ...
... próbach zakupu samochodu w innym salonie trafiłam do Anwy i Pana Macieja. Profesjonalna i miła obsługa, świetny kontakt i pełna dostępność na każdym etapie transakcji. Kompleksowa usługa z finansowaniem, rejestracją i polisą. Jestem zachwycona moją Toyotą Yaris GR Sport i szczerze polecam ten salon, P. Macieja i Toyotkę!
Użytkownik sieci
21 maja 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Lubię wracać tam, ...
... gdzie byłam już... Obsługa zawsze na 5 z + 🙂
Użytkownik sieci
20 maja 2024 17:24
Salon - samochody nowe
Fajni ludzie, ale taśma w obsłudze. Bezosobowo
Użytkownik sieci
20 maja 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Witam postanowiliśmy napisać ...
... tyci opinie. Nie piszemy prawie nigdy ,ale po spotkaniu tak precyzyjnie komunikatywnej i bardzo kulturalnej osoby na stanowisku recepcji i Psni Wiktorii poprostu ,aszczyt napisać kilka słów. DZIEKUJEMY za pomoc wsparcie i kompetentność celującą. Usmiech i wdzięczność to o raz tej Panji. DZIEKUJEMY dyrekcjjii salonu Toyota za tak celują y dobór ekipy. Pani Wiktoria to skarb komunikacji klient salon. DZIEMUJE.Y MALGORZATA MAKSY.IAN SIWIEC
Użytkownik sieci
18 maja 2024 21:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek