86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 maja 2020 17:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Usługa zdecydowanie nie jest zorientowana na klienta. Menedżer powiedział, że powinienem poczekać, aż ktoś z menedżerów będzie dostępny. Czterech menedżerów, para klientów, czekam. Pół godziny później inny menedżer pyta, na co czekam? (Wersja oryginalna) Service definitely is not client oriented. A manager said that I should wait till somebody from managers be available. Four managers, couple of clients, Im waiting. Half a hour later another manager ask what I waiting for?
Użytkownik sieci
10 marca 2020 17:23
Salon - samochody nowe
Chciałbym opowiedzieć Państwu ...
... historię, która spotkała mojego tatę podczas wczorajszej wizyty w ANWA Toyota Kraków. Jego Toyota Yaris Hybrid (2014 rok, przebieg około 120 000 km) uległa awarii napędu hybrydowego. Samochód (zakupiony u tego dealera), od nowości serwisowany był wyłącznie w ASO, wszystkie przeglądy i naprawy wykonywane były na czas, co potwierdza uzupełniona książka serwisowa. Każdorazowo tata był zapewniany, że akumulatory w samochodzie hybrydowym serwisowanym w autoryzowanej stacji objęte są 10 letnią gwarancją. Niestety dzisiaj okazało się, iż nie jest to prawda. Nikt nie poinformował taty, że w trakcie poprzedniego przeglądu powinien dodatkowo wykonać za dosłownie kilkadziesiąt złotych test akumulatorów i po tym teście dopiero przedłużyć gwarancję na kolejny rok. W związku z tym kilka miesięcy po zakończeniu 5-letniej gwarancji fabrycznej musi wykonać naprawę za około 11 tysięcy złotych. Pracownik serwisu ANWY w niemiły sposób skomentował tą sytuację „trzeba było wykupić przedłużoną gwarancję”. Doskonale rozumiem, iż przeczytanie i pilnowanie całości zapisanych w umowie warunków gwarancji pozostaje obowiązkiem konsumenta, jednak po salonie nazywającym się „hybrydowym centrum Krakowa” spodziewał bym się lepszego traktowania wieloletniego klienta. Należy jednak Państwu przyznać, że strategia wymiany akumulatorów zaraz po zakończeniu gwarancji zamiast udzielenia wcześniej informacji o możliwości jej przedłużenia musi przynosić znakomite wyniki finansowe. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, że po dzisiejszej wizycie u Państwa jest to szósta z kolei toyota w naszej rodzinie i tym samym ostatnia.
Użytkownik sieci
9 marca 2020 21:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 marca 2020 17:13
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do Anwy ...
... w celu umówienia się na wycenę szkody, Pani przez telefon powiedziała, że nie ma potrzeby, więc podjechałem no i się zaczęło ... Pan z zakładu mocno obrażony, że coś od niego chcę stwierdził ,że mogłem zadzwonić itd. standardowe przegadywanie. Usługa wykonana poprawnie. Już po odbiorze samochodu zorientowałem się, że na fv. wpisali przebieg dużo niższy niż w rzeczywistości, zadzwoniłem do Anwy, Pan sprawdził przyznał, że ich błąd, oczywiście zmienią, miałem czekać na kontakt 2h po 4 dniach bez kontaktu, zadzwoniłem jeszcze raz, znów przyznali się do błędu i znów obiecali zadzwonić do 2h . Po kolejnych 4 dniach bez kontaktu ,znów zadzwoniłem awantura tym razem Pan poprosił o parę dni. Nie rozumiem dlaczego ?czy to taki problem zmienić fv? W końcu zadzwonili, że mogą łaskawie zmienić fv ale muszę przyjechać osobiście zwrócić starą i kolejna wycieczka do Anwy! brawo maile w tych czasach nie istnieją. Jeżeli ktoś chce się poczuć ,jak za przysłowiowej komuny ,polecam zakład blacharski Anwa. Tu klient prosi o wszystko a obsługa robi łaskę ( z wyjątkiem starszego pana który jest koordynatorem. Konkretny i miły, niestety mnie nie obsługiwał).
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 13:36
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najgorsza usługa w historii. Nie naprawili samochodu ani nie wykonali żadnej z wymaganych usług. Teraz jadę z wadliwymi poduszkami powietrznymi, ponieważ nie byli w stanie zdiagnozować ani naprawić niczego we własnym samochodzie! Straciłem tylko czas i się zdenerwowałem. (Wersja oryginalna) Worst service ever. They didn't fix the car or perform any of the requested services. Now I'm driving with faulty airbags as they were not able to diagnose and fix anything in their own car! Only lost time and got angry.
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 12:16
Salon - samochody nowe
Wczoraj zgłosiłem emailem ...
... chęć skorzystania z jazdy próbnej w dniu dzisiejszym w południe. Zero odzewu na plus lub minus :(
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 17:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 10:42
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta lezy. ...
... Przy wizycie w salonie zainteresowani kupnem używanego samochodu w leasingu otrzymaliśmy informacje, że koleżanka od leasingu jest zajęta i potrwa to długo więc umówiliśmy się na telefon.. mija tydzień i telefonu nie ma. A na prośbę obejrzenia samochodu dostajemy informacje, że samochód jest obecnie na przeglądzie, choć stał na parkingu, czyli panu z obsługi nie chciało się wstać od biurka.
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 11:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 15:05
Salon - samochody nowe
Jestem zażenowany podejściem ...
... serwisu do klienta. Zostawiłem samochód na diagnostyce komputerowej. Samochód spędził 4 dni na serwisie. W tym czasie dokonano podpięcia pod komputer, skasowania błędów i jazdy testowej. Każdego dnia kontaktowałem się z salonem, aby dowiedzieć się co z moim samochodem i za każdym razem miła pani zapisywała mój numer, aby oddzwonić. Oczywiście nikt nie oddzwaniał. Pewnie samochód stałby tam dłużej, jednak postanowiłem pofatygować się osobiście do salonu, gdzie usłyszałem, że mogę go odebrać, bo nic konkretnego nie stwierdzono. Czterdzieści minut czekania, żeby zostawić czy odebrać samochód (w kolejce całe 3 osoby), brak samochodu zastępczego... Wymieniać można by dalej, ale szkoda mojego czasu, którego i tak już sporo straciłem przez ten serwis.
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 09:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 19:33
Salon - samochody nowe
Dramat z obsluga ...
... w grudniu podałem dane swojej firmy i do dnia dzisiejszego cisza tzn 4.02.2020. Masakra brak kompetwncji
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 08:12
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wręcz ...
... odradzam. Są inne, lepsze salony tej marki. Brak zainteresowania klientem już na etapie zakupu, same problemy.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 11:36
Salon - samochody nowe
Zamieszanie brak kolejki ...
... do serwisu każdy podchodzi jak chce
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 08:59
Salon - samochody nowe
Pracownik salonu który ...
... zajmuje się klientami którzy chcą zostawić swój samochód w rozliczeniu skutecznie odstrasza od zakupu nowego samochodu. I nie chodzi tu wcale o cenę którą proponuje za samochód ale sposób obsługi klienta.Wiem że byłem na godzinę przed zamknięciem i była sobota ale to jeszcze nie powód . Szukam innego salonu a może i marki. Pozdrawiam Pana pracownika salonu.
Użytkownik sieci
25 grudnia 2019 19:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 19:25
Salon - samochody nowe
Handlowcy super! Ale ...
... serwis pozostawia wiele do życzenia. Wymiana kół ? Prawie 2 godziny, no ale OK, praca wymaga czasu, szczególnie "te nowoczesne systemy". Po 30 min od wyjazdu z serwisu świeci kontrolka TPMS - czujnik w jednym kole nie ma komunikacji. Czy nie powinno to zostać sprawdzone przed wydaniem samochodu? Reklamacja? "Ktoś oddzwoni" i tak sobie można czekać. Słabo Toyota Anwa, słabo.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 14:53
Salon - samochody nowe
Nie da sie ...
... przyjść na dział serwis by nie odstać przynajmniej 20 minut w kolejce pełnej wkurzonych ludzi. Czas zmienić salon.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 20:43
Salon - samochody nowe
Bardzo negatywne wrażenia, ...
... od półtora roku od kupna samochodu nie zainstalowano systemu GPS, pomimo zobowiązania się pracowników salonu do jego zainstalowania w ciągu dwóch tygodni od zakupu. Do tego olewanie innych problemów związanych z leasingiem, zrzucanie odpowiedzialności na inne osoby. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 18:00
Salon - samochody nowe
O ile sam ...
... salon w porządku, o tyle dostanie się do serwisu pomimo umówionej wcześniej godziny to kpina. Po 1,5h oczekiwania i paru próbach dostania się łaskawie do "okienka" zrezygnowałem, szkoda na nich czasu