86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 19:07
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta najgorsza ...
... z możliwych, piszę o serwisie. Ignorują klienta i odnoszą się arogancko. Nieprawdą jest, że jako ASO pracują z zachowaniem najwyższych standardów obslugi, jak piszą pod większością negatywnych ocen. Choć tego od Toyoty by się oczekiwało. Proponuję, aby nadzór zaczął weryfikować od wewnątrz negatywne komentarze. Dziś od 18:30 próbuję się dodzwonić. Denerwująca muzyczka i powtarzanie, że jestem 1 w kolejce. W końcu dzwięk połączenia telefonicznego i rozłączenie! Powtarzam telefon i to samo! Juz po 19. Godzina zamknięcia salonu. Minęło ponad 30 minut oczekiwania na połączenie. Nic nie załatwiłem. Totalna ignoracja!
Użytkownik sieci
23 października 2019 16:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2019 13:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 października 2019 15:53
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jeśli poprosisz o mówienie po angielsku, po prostu odłożą słuchawkę. Potrzebujesz kilku prób, aby w końcu uzyskać odpowiedź. Straszna obsługa. (Wersja oryginalna) If you ask for an English speaker, they just hanging up the phone. You need several attempts to finally get the answer. Terrible service.
Użytkownik sieci
8 października 2019 17:51
Salon - samochody nowe
Serwis najgorszy jak ...
... może być. Oddałem Toyotę Prius Plus do serwisu w celu wykonania testu baterii hybrydowej i przy okazji aktualizacji oprogramowania sterowania mocą. Jednego dnia tego nie wykonali bo strasznie długo by to trwało, a byłem po południu. Odstawiłem auto za kilka dni. Wgrali nowe oprogramowanie. Okazało się, że po serwisie spalanie wzrosło o ok. 2 litry na 100 km. Teraz auto pali jak zwykły samochód a nie jak hybryda. Zgłaszając reklamację, kierownik serwisu stwierdził, że on nie poczuwa się do winy, zrobił co do niego należy, wgrał aktualizację i o co mi chodzi. Stwierdził, że auto jeździ więc nie ma mowy o przyjęciu auta do serwisu w ramach reklamacji. Na moje stwierdzenie że przyprowadzę auto do reklamacji stwierdził, że i tak go nie przyjmie. Stwierdził jeszcze, że dla aut używanych nie ma norm spalania i moje auto może palić ile chce i będzie ok. Zgłosiłem reklamację do Toyota Motor Poland, ale już od ponad miesiąca nie mam żadnej informacji. Totalne lekceważenie klienta. Czekam. Zobaczę czy się zrehabilitują.
Użytkownik sieci
5 września 2019 15:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 19:51
Salon - samochody nowe
do mojego problemu ...
... z autem nie podeszli fachowo. 3 godziny czekania i problem nierozwiazany. dopiero w Katowicach zrobili co trzeba.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2019 02:14
Salon - samochody nowe
nie chce nawet ...
... myslec jak wygladaly przeglady gwarancyjne skoro nie potrafia prawidlowo uzupelnic oswietlenia. Ostatni raz w tym serwisie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 22:19
Salon - samochody nowe
Słaby serwis, sprzedawcy również
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 14:53
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... tym salonie nie istnieje. 30 minut kręciłem się wokół samochodu którym jestem zainyeresowany i nikt nawet nie raczył zapytać czy może w czymś pomodz, a panowie z salonu sobie w najlepsze chodzą i rozmawiają
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2019 14:07
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa serwisowa ...
... na bardzo niskim poziomie. Samochód umówiony dwa razy na zdiagnozowanie usterki. Dwa razy nawet nie podjęto próby jej zlokalizowania tłumacząc się "koniecznością pomocy panów z blacharni". Po drugiej wizycie i tygodniu oczekiwania odebrałem auto i przekazałem do innego serwisu, gdzie usterkę (bez pomocy panów z blacharni) zdiagnozowano w 2 godziny. Obsługujący mnie Pan Łukasz był miły. Szkoda, że to jedyna pozytywna rzecz, którą mogę o Nim jak i o całym serwisie powiedzieć. Codziennie słyszałem: "dziś namierzymy usterkę i obiecuję, że najdalej jutro skontaktuję się z Panem". Kontaktu brak... Przy pierwszej wizycie moja prośba o zamówienie nowych osłon halogenów została skwitowana: "to nie jest oryginalny produkt Toyoty". Dopiero po wskazaniu Panu produktu w katalogu Toyoty oraz podaniu jego kodu usłyszałem: "jak ma Pan kod to mogę zamówić". To, że miałem odebrać auto o 14:00 a odebrałem o 18:00 - trudno, życie. Żeby chociaż pracownicy starali się stworzyć wrażenie, że skoro klient czeka to się śpieszą. Nie, nic z tych rzeczy. Wszyscy spokojnie, bez pośpiechu krzątają się i prowadzą ze sobą radosne rozmowy a klient czeka. Szkoda. Liczyłem, że poza stawką dużego autoryzowanego serwisu, mogę liczyć na profesjonalne podejście do klienta i jego problemu. Nic z tego...
Użytkownik sieci
27 lipca 2019 16:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam, Pan ...
... z którym byliśmy umówieni na jazdę próbną zapomniał o nas i poszedł sobie do domu, drugi że sprzedawców na którego trzeba było czekać prawie 40 minut nie potrafił udzielić żadnych informacji. W tym salonie nie czułem się jak klient który chce wydać 50-60 tyś czułem się totalnie olany radzę omijać z daleka.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 10:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 lipca 2019 21:33
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... serwis to obsługa beznadziejna, totalnie maja obojętne na serwis samochodu, przyjmują samochód na przegląd za który płacimy a, okazuje ze że serwisant robi łaskę ze nas przyjmuje. A jeśli chcemy wycenę części to strzela focha. Serwisant daje do zrozumienia klientowi, ze jest sobota a jemu się nie chce pracować. Gratulacje za ignorancję Klienta !!!!
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 19:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 16:42
Salon - samochody nowe
19 06 19 ...
... Byliśmy oglądać toyotę CHR brak zainteresowania ze str sprzedawcy klientem ..Po 10min wyszliśmy byc moze brak konkurencji pozwala na takie traktowanie.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 09:41
Salon - samochody nowe
Korzystałem tylko z ...
... serwisu i kiedyś działał super, kiedyś. Teraz zmieniło się wszytsko, od podejścia do klienta do jakości wykonania usługi. Całe szczęście są inne autoryzowane punkty Toyoty w Krakowie które z uśmiechem zadbają o całą flotę.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 21:21
Salon - samochody nowe
Beznadziejne podejście do ...
... klienta w serwisie. Rozumiem, że klienci korzystający z kampanii serwisowej Toyoty nie są priorytetowi, ale jednak jakieś minimalne standardy powinny być zachowane. Wizyta umówiona z wyprzedzeniem na godz. 7.00 (propozycja samego pracownika). Przyjechałem o ustalonej porze i pan z obsługi był zaskoczony, bo podobno serwis pracuje od 8.00. Ok - rozumiem, że zdarzają się pomyłki, ale w takich przypadkach wypada wyjaśnić sytuację i przeprosić. Niestety moje pytanie czemu kazano mi przyjechać o 7.00 skoro serwis pracuje od 8.00 pozostało bez odpowiedzi. Odradzam wszystkim, którzy cenią swój czas.
Użytkownik sieci
31 maja 2019 09:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 maja 2019 16:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki