86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 14:42
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... niestety po raz ostatni przyjechałem do salonu anwa
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 19:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 maja 2023 10:36
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie negatywnie. Brak ...
... pro klienckiego podejścia. Usługi realizowane niedokładnie.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 21:36
Salon - samochody nowe
Horrible service. I ...
... had ordered a car here and waited for an extra 3 weeks for it to get delivered to Kraków, after a message that it's almost there. That's beside a one month delay from the promised deadline in my contract. I had given them a second chance and bought all extras from them, including winter season tires and used their "tire hotel". And now, after ordering tire exchange, I had to wait 2 weeks for the service. The service which never happened, because they simply forgot to note that the tires are from their hotel, because apparently they don't know that they have my tires and don't even ask for that during the call. And the serviceman was a cherry on a cake of this miserable service, blaming me for their mistake, that I hadn't declared the usage of the hotel, so they had no time to prepare. Definitely do not recommend this service.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 19:14
Salon - samochody nowe
serdecznie nie polecam. ...
... oddałem auto do naprawy i wszystkie siedzenia zostały obszczane.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 11:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 15:20
Salon - samochody nowe
Drugie doświadczenie i ...
... drugie złe. Pierwszym razem, bardzo mało sympatyczny Pan (zero uśmiechu, zero zwrotów grzecznościowych, zero uprzejmości, wrażenie łaski, że raczy rozmawiać) informuje, że dziwnie działające czujniki działają ok i że jak jest przycisk to żebym sobie je wyłączał, a za drugim razem czekam 45 minut, aż jedna z kilku osób zza biurkiem zawoła mnie, by przyjąć samochód, ale są zbyt zajęci rozmowami między sobą, by przyjąć zlecenie. W końcu wychodzę. Nie mam zamiaru wracać.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 11:18
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem do salonu ...
... 25.03.2023 do recepcji odebrała Pani, która zobowiązała się do sprawdzenia czy w salonie nie została moja apteczka po dokonanym przeglądzie . Podałem nr telefonu i na tym obietnica Pani się skończyła. Bardzo nieładnie.
Użytkownik sieci
28 marca 2023 18:51
Salon - samochody nowe
Chciałam powiedzieć, że ...
... jedynie kupujący są zadowoleni z obsługi. Ja też kiedyś kupowałam tu samochód i wtedy masz wszystko, nawet kierownik, dyrektor ma czas. Należy pamiętać, że muszą być mili bo chcą sprzedać samochód i wziąć PROWIZJE! Ale serwis jest NAJGORSZY Z SERWISÓW! NIGDY NIE ODDAWAJCIE TAM SAMOCHODU! Przyjechałam na darmową wymianę poduszki powietrznej. Ale tak nie ma nic za darmo . Przyjechałam sprawnym samochodem, po 2 godzinach oddano mi samochód i okazało sie, że miałam straszne szczęście, bo jakimś cudem przewód hamulcowy się sam zepsuł. I pękł i wylał się płyn hamulcowy. Serwisant poinformował mnie, że nie może mi wydać auta bo jest niesprawne. I po wycenie oni mi go naprawia Niestety już za naprawę wycenili, po kolejnych 2 godzinach po rabatach 3000 zł. Również poinformowali mnie że drugi przewód hamulcowy też może pęknąć . Jestem na 100% pewna że gdybym moje auto tam zostawiła to by pękło i do zapłaty bym pewnie miała 6 tys zł. Auto wzięłam na lawetę i zawiozłam do swojego mechanika. Ale nie skończę tak . Chciałam jeszcze powiedzieć że prze 4,5 godziny nie mogli skontaktować się z kurtki ani dyrektorem.
Użytkownik sieci
21 marca 2023 20:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2023 14:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 09:51
Salon - samochody nowe
Sadly, after 2 ...
... emails explaining why I am not happy with your service and after your 2 replies, I can see that we won't get to any point where we agree on it. The worst is is that you are determent to think that you have good service, but in reality you just don't care about clients, only about money. NOT RECOMMENDED.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 13:11
Salon - samochody nowe
Nieciekawe ponieważ obsługa ...
... słaba. Czekałem na Pana ponad 2h bo mail obsuwe. Między czasie musiałem udać się na stację nieopodal żeby coś zjeść i kupić kawę. Nie polecam. Nie tak traktuje się klienta który zainteresowany jest kupnem samochodu.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 18:27
Salon - samochody nowe
Odradzam zdecydowanie ich ...
... serwis! 28.12 Toyota Aygo oddana do nich na przegląd za który skasowali ponad 500zł, 29.12 auto nie przeszło badań technicznych!!!! Wskazane usterki - źle ustawione światła i cieknący amortyzator! Po interwencji udało się gwarancyjnie wymienić amortyzator, jednak obsługa była wręcz złośliwa - powiedzieli, że naprawa potrwa od 1 do 2h.... trwała 4h!! Gdyby stwierdzili wcześniej prawidłowy czas naprawy nie czekałbym tyle w salonie! Niesamowicie się zawiodłem, brak kompetencji i uczciwości... i to jest autoryzowany serwis Toyoty?!
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 16:23
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia. Uszkodzona ...
... kamera podczas przegladu. Kierownik serwisu próbował wmówić mi że sam sobie uszkodziłem kamerę. Pracownik wyrwał kabel. Nie polecam!!!!!!!!
Użytkownik sieci
17 grudnia 2022 21:26
Salon - samochody nowe
Masakra. Auto odebrane ...
... po przeglądzie. Przejechałem 30 km. i wyskakuje awaria silnika. Dzwonię. Po 5 min. odbiera Pani recepcji i prosi o pozostawienie namiarów i że ktoś oddzwoni w ciągu 30 min. Cisza. Dzwonię po 2 h. nikt nie odbiera. Dzwonię na 2 dzień, po 10 min. odbiera recepcja, kolejne 3 min. i rozmawiam z Panem z serwisu. Mówi, żeby zadzwonić na assistance, to przyjadą i zabiorą auto. Assistance twierdzi, że zabiorą ale do drugiego serwisu (bo bliżej) chyba, że zapłać to dostarczą gdzie chcę. Dzwonię do Anwy. Pan, po kilku minutach rozmowy rozumie moje problemy i mówi, że oddzwoni po kontakcie z kierownikiem. Oddzwonił i łaska kierownika miała polegać na rabacie na następny przegląd, jeżeli dopłacę nie więcej jak 200 zł. za zaholowanie do nich. Dziękuję i nie skorzystam. Zmieńcie proszę proszę informację o godzinach pracy. Może pracujecie, ale telefonów nie odbieracie. Rozumiem, że jakbym stanął na autostradzie i nie mógł odpalić auta to też mielibyście mnie w d... NIe polecam, wręcz przestrzegam.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 19:49
Salon - samochody nowe
Wyjątkowe lekceważenie klientów
Użytkownik sieci
21 listopada 2022 16:59
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dzisiaj 21.10.2022 o godzinie 16.20 stałem się uczestnikiem bardzo ciekawej sytuacji na czele kierowcy i auta z ANWA. Najpierw dał mi znak od tyłu i włączył światła drogowe, zmuszając mnie tym samym do udania się na zablokowane przez samochody skrzyżowanie. Potem krzyknął coś z okna samochodu. Następnie wyprzedził mnie na pasie komunikacji miejskiej, zwolnił i pokazał środkowy palec) Zdjęcie i numer samochodu poniżej! Drodzy Liderzy ANWA, jeśli to był Wasz pracownik, będę zmuszona napisać z tej okazji oświadczenie na policję. Z poważaniem. (Wersja oryginalna) Сегодня 21.10.2022 в 16.20 ,я стал участником очень интересной ситуации во главе водителя и автомобиля от ANWA. Сначала он сигналил мне сзади и включал дальний свет,тем самим вынуждая выехать на заблокированный автомобилями перекресток. Дальше он что то кричал с окна автомобиля. Вслед за этим обогнал меня по полосе общественного транспорта притормозил и показал средний палец) Фото и номер автомобиля внизу! Уважаемые руководители ANWA если это был ваш сотрудник, я вынужден буду написать заявление в полицию по этому случаю. С Уважением.
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 15:42
Salon - samochody nowe
Moja ocena dotyczy ...
... tylko kontaktu telefonicznego, bo można sobie wisieć na wewnętrznym do działu części i akcesoria przez 10 lub więcej minut będąc którymś w kolejce po czym i tak łączy się z recepcja, i tam miła Pani usiłuje przełączyć cię znowu na części i akcesoria, ale na końcu ponownie wracasz do recepcji. Jeśli tak ma wyglądać kontakt telefoniczny to proponuję korzystać tylko i wyłącznie z opcji zostaw numer oddzwonimy lub email.
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 23:06
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie niesamowita Poczta w latach 80