Ogólny: | 85 662 70 70 |
Sprzedaż: | 85 662 70 70 wew. 711 |
Serwis: | 85 662 70 70 wew. 712 |
Części: | 85 662 70 70 wew. 717 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Ogólny:
Sprzedaż:
Serwis:
Części:
Godziny otwarcia:
09:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Od ponad dwudziestu pięciu lat jesteśmy jedynym Autoryzowanym Salonem Toyoty w Białymstoku. Stacja została otwarta przez spółkę „Auto Park” dnia 13 stycznia 2000 roku, która od 2005 roku posiada również ASD Toyoty w Kalinówce k. Lublina. W ciągu kolejnych lat działalności białostocki salon Toyoty sukcesywnie zwiększał poziom zatrudnienia, które aktualnie kształtuje się na poziomie ponad 150 osób.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Darmowe wifi
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
16 marca 2025 14:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 marca 2025 14:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 17:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 20:48
Salon - samochody nowe
Zasłużone 5 gwiazdek za naprawę szyby.
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 09:35
Salon - samochody nowe
Większej tragedi i ...
... żenady nie widziałem jak żyje pękła mi szyba po uderzeniu kamienia od innego auta czekałem miesiąc ponad na wymianę wysyłałem dokumentację do kilku osób to samo i ciągle nikt nic nie wiedział na szybę czas oczekiwania ponad tydzień po czym gdy pierwsza szyba na wymianę pękła czekali jeden dzień obiecali auto zastępcze w dniu oddania samochodu do naprawy okazało się że nie ma dla mnie auta zastępczego po czym po awanturze dostałem auto w klasie busa z podwójnym spalaniem żadnej rekompensaty auto odebrałem brudne nie polecam proszę omijać szerokim łukiem wstyd dla marki Toyota .... proszę tylko nie odpisywać na komentarz że jest Panstwu przykro bo to jedyne na co stać ten salon ...
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 09:35
Salon - samochody nowe
Większej tragedi i ...
... żenady nie widziałem jak żyje pękła mi szyba po uderzeniu kamienia od innego auta czekałem miesiąc ponad na wymianę wysyłałem dokumentację do kilku osób to samo i ciągle nikt nic nie wiedział na szybę czas oczekiwania ponad tydzień po czym gdy pierwsza szyba na wymianę pękła czekali jeden dzień obiecali auto zastępcze w dniu oddania samochodu do naprawy okazało się że nie ma dla mnie auta zastępczego po czym po awanturze dostałem auto w klasie busa z podwójnym spalaniem żadnej rekompensaty auto odebrałem brudne nie polecam proszę omijać szerokim łukiem wstyd dla marki Toyota .... proszę tylko nie odpisywać na komentarz że jest Panstwu przykro bo to jedyne na co stać ten salon ...
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 06:34
Salon - samochody nowe
Jednak Auto park ...
... to auto park bez względu czy to Lublin czy Białystok mają daleko klienta. Niestety ale po zakupie czar prysł. A przed zakupem każdy skacze a później zasłaniają się gwarancją lecz niektóre rzeczy nie są wpisane w książce gwarancyjnej a i tak nic z tym nie zrobią. Nie polecam już lepiej udać się gdzie indziej niż marnować czas…Odnosząc się do państwa odpowiedzi na tą ocenę. Pisałem już do was wyżej sprawie. Serwis nie uwzględnił rdzy w aucie bo stwierdził że w karcie gwarancyjnej nie ma zapisu i nie zrobicie z tym nic. Ale jak już zacząłem pisać o niespasowanych elementach auta które nie powinny mieć miejsca jak i rdza w 4 miesięcznym aucie to przestaliście odpisywać na wiadomość, a teraz by się wybielić każecie pisać na maila a potem i tak nic z tym nie zrobicie..
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 14:04
Salon - samochody nowe
Niestety 1 gwiazdka ...
... za serwis w tym miejscu. Jak to jest możliwe, że przy wymianie oleju w silniku w autoryzowanym serwisie obudowa silnika jest cała upaprana w tym oleju?? Roczny samochód i na serio nie ma innej możliwości wlania oleju do silnika tylko gdzie popadnie? Nie używacie lejków?? Jak chcecie to Państwu kupię, koszt to kilka złotych. W jakim kolorze chcecie??
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 10:41
Salon - samochody nowe
Nie rozumiem tego ...
... salonu, dwukrotnie zgłaszałem chęć zakupu auta i prosiłem o kalkulację na oficjalnej stronie internetowej. Zostawiałem formularz zgłoszeniowy i wszelkie dane kontaktowe. Dwukrotnie otrzymałem telefon z prośbą o określenie parametrów i dwukrotnie niby przekazano zlecenie dealerowi w Białymstoku. Minął miesiąc, a do tej pory nie dostałem ani symulacji finansowej, ani oferty. Nikt też do mnie nie zadzwonił, nie wysłał maila - jakaś parodia 🤣
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 11:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... toyoty Białystok pomimo gwarancji na napęd hybrydowy w chwili gdy wystąpiły usterki odmówiono nam przedłużenia i serwisu naprawy silnika hybrydy .Szkoda pieniędzy uważajcie i omijajcie bo nie umieją zdiagnozować i naprawić
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 20:27
Salon - samochody nowe
Przegląd gwarancyjny 2,5h. ...
... Samochód po przeglądzie stoi na parkingu 0,5h nikt nie poinformował o zakończeniu. Dopiero gdy się zainteresowałem, wydano mi auto. Brak poszanowania czasu klienta.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 20:46
Salon - samochody nowe
Ogólnie obsługa salonu ...
... sprzedaży profesjonalna i miła. Powiem tak, przejechałem się nowym Yarisem w benzynie i hybrydzie, nowym aygo w automacie i finalnie kupiłem nowe Renault clio. Po pierwsze clio dużo lepsze wykonanie, ocynk (zabezpieczenie antykorozyjne fabrycznie ) super sie prowadzi a do tego tańszy. Toyota już dawno przestała być graczem wartym uwagi. Jak ktoś chce doświadczyć Toyoty polecam aygo automat i gaz do dechy. Dużo hałasu a jazdy brak i niech ktoś zaprzeczy.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 22:57
Salon - samochody nowe
Kupiłem używaną Toyotę ...
... RAV4 w czerwcu 2024 roku, a gumowe dywaniki, które były uwzględnione w umowie zakupu, nadal nie zostały dostarczone. Po miesiącu od zakupu skontaktowałem się z Panem Szymonem, aby przypomnieć o wysyłce, ale do tej pory nic się nie zmieniło. Dodatkowo, rabat wynosił mniej niż 0,5%, mimo że różnica w cenie między zakupem samochodu przez dealera a sprzedażą go mnie była znacząca (>10%). Dodałem jedną gwiazdkę za możliwość przejazdu testowego, wykonany przegląd techniczny oraz szybką finalizację umowy.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 17:00
Salon - samochody nowe
Kupiłem roczną toyotę ...
... corolle w auto park. Następnie zleciłem antykorozyjne zabezpieczenie podwozia, przegląd przy 30tyś, montaż haka holowniczego. Poniżej załączam zdjęcia wykonanego cięcia zderzaka przez serwis mechaniczny - złożyłem reklamację na jakość usługi. Dodam iż pracownik prowadzący sprawę zapewniał mnie że zostało to wykonane zgodnie ze sztuką oraz instrukcją montażu. Reklamację wysłałem również do Toyota Europe w Warszawie - dziękuję za zajęcie się moją sprawą oraz za pilotaż naprawy. Akcja zakończyła się przeprosinami dyrektora oddziału, nowym zderzakiem oraz nowym wycięciem pod hak - zdjęcie dla porównania załączam. Szczególne podziękowanie kieruję do Pana Artura szefa działu blacharsko - lakierniczego przy ulicy Bacieczki 143 oraz jego pracowników za empatię i pomoc w rozwiązaniu problemu oraz fachową realizację naprawy w standardach Toyoty, takich jakie powinny być świadczone przez autoryzowany serwis. Reasumując: NIE POLECAM serwisu mechanicznego w siedzibie oddziału, za brak szacunku do własności klienta, niechlujną usługę- krzywę, chamskie wycięcie, pogubione plastikowe spinki, wmawianie głupot odnośnie jakości. Mam nadzieję że Pan dyrektor wyciągnie wnioski oraz zwróci uwagę swojemu zespołowi że reprezentuje japońską markę słynącą z dokładności, ponieważ usługi świadczone na obecnym poziomie są mierne.
Użytkownik sieci
24 października 2024 06:42
Salon - samochody nowe
Jeśli kupujecie używany ...
... samochód i proponują dorzucenie drugiego kompletu opon to upewnijcie się, że będą nowe. Dziś do zmiany i okazuje się, że dostałem 3-letnie używki. Nie polecam.
Użytkownik sieci
17 października 2024 19:11
Salon - samochody nowe
To miała byc ...
... moja trzecia toyota, jednak dzis nikt w salonie nie miał dla mnie czasu. Poproszony o wyliczenie leasingu Pan ewidentnie miał gorszy dzień. Co Wy tam robicie skoro klient nie jest dla Was ważny? Rozumiem, żę sprzedajecie dużo, ąle co stoi na przeszkodzie żeby sprzedać jeszcze więcej? Odwiedziłam salony innych marek. Nie wrócę już do toyoty. Są inne marki i kompetentni sprzedawcy.
Użytkownik sieci
13 października 2024 09:57
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu. Klienci ...
... traktowani są jak debile.Brak elementarnej kultury . Nie polecam.
Użytkownik sieci
24 września 2024 15:19
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... W ramach usługi blacharsko-lakierniczej wymieniono m.in. jeden z czujników TPMS, który zresztą był dobry. Nie był zgłaszany do wymiany. Okazało się, że panowie w serwisie wstawili czujnik od innego modelu samochodu. Pan w serwisie wyjaśnił, że rzeczywiście ten czujnik był przez nich wymieniany, ale że ubezpieczyciel nie uznał im tego kosztu to zainstalowali taki czujnik jaki mieli na magazynie. W odpowiedzi na reklamacje przesłanej sms'em wyjaśnili, że reklamacja niezasadna, bo to było usprawnienie samochodu. Szok. Brak słów. Dobrze że zderzaka nie zainstalowali od innego modelu, bo taki mieli na stanie. Ogólnie jakość usługi na niskim poziomie. Czujnik wymieniony po odwolaniu od reklamacji. Marne spasowanie elementów. Ogólnie mocno się zawidłem.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2024 19:27
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne traktowanie ...
... klienta, szczególnie kobiet. Na serwisie porysowano mi przednią szybę, dodam że po całym przedziale pracy wycieraczki i oczywiście po dwóch tygodniach okazało się że "z taką przyjechałam". Dodam że autem jeździ też mężczyzna i przed wstawieniem do serwisu tego zarysowania nie było. Nigdy więcej ten serwis. Pojadę do Karoliny na Woli, zupełnie inna obsługa, zupełnie.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca, pojechałem tam aby dowiedzieć się ile kosztuje wymiana oleju poza interwałem serwisowym w samochodzie marki Lexus, mając na uwadze, że najbliższy serwis ASO Lexusa jest w Warszawie i że być może uda mi się dokonać wymiany oleju w Białymstoku. Dodam że była to pierwsza wymiana po przejechanych 2 tysiącach kilometrów. Koszt tej usługi doradca przedstawił jako kwotę rzędu 1500 złotych. Gdy zapytałem co składa się na koszt tej usługi, usłyszałem, że podczas serwisu olejowego należy przeprowadzić szereg innych czynności tj. np. demontaż hamulców w celu ich sprawdzenia oraz innych czynności serwisowych. Gdy zapytałem doradcę z czego wynika konieczność rozbierania hamulców w hybrydzie z przebiegiem 2 tysięcy kilometrów, nie potrafił odpowiedzieć na pytanie. Skończyło się na tym, że usługę zrealzowałem w ASO Lexusa w Warszawie, koszt robocizny za serwis olejów/filtrów opiewał na kwotę koło 200 złotych.
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 12:21
Salon - samochody nowe
Посетил данный автосалон ...
... по рабочим моментам!!!! Оценка такая как отдельный сотрудник вел себя по хамски и не соблюдая субардинацыю в общении с клиентом!!! В целом негатив к месту остался.!!! Не советую
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 15:21
Salon - samochody nowe
Salon omijać szerokim ...
... łukiem. Miłe uśmiechy zmieniają się na szydercze spojrzenia w momencie gdy do budynku wchodzi kobieta i próbuje coś załatwić. Kpiący wzrok pod tytułem "co ta baba może wiedzieć" nie jest najlepszą reklamą. Jeszcze gorszą jest jawne oszukiwanie klientów. Na fakturze z 1.03.2023 widnieje informacja o rzekomej wymianie oleju z tylnego mostu. Dzisiaj (25.06.2024) w innym salonie powiedziano mi, że widać, że nic nie było ruszone. Śruby zapieczone, skorodowane, nikt ich nie odkręcał. Niemożliwe, żeby coś takiego wystąpiło po nieco ponad roku. W momencie zlewania olej wygląda po prostu jak błoto- czarny, rozwarstwiony, z opiłkami. Zastanawiam się na co jeszcze mnie naciągnęliście
Użytkownik sieci
22 maja 2024 10:35
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... całym Białymstoku. Kultura serwisantów na bardzo niskim poziomie. Zapomnij o rozpatrzeniu reklamacji "serwis twierdzi, że jest nieomylny" Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
3 maja 2024 22:31
Salon - samochody nowe
Ten salon pamiętam ...
... jeszcze z czasów gdy droga na Warszawę to był odległy wytwór wyobraźni a zamykający się szlaban ustawiał sznur aut centralnie na przeciwko salonu Toyoty. Po zakupie nowego auta skorzystałem dwukrotnie z usług tego salonu/serwisu, i wiem już że poszukam gdzie indziej. Pierwsze do czynienie z tym miejscem to była wymiana oleju silnika+filtr po pierwszych przejechanych 1000 km (producent nie wymaga ale ja na sobie wymogłem tę wymianę), kluczyki od auta po dostarczeniu do ów salonu jakże zadowolony pracownik serwisu mógł przejąć w swoje ręce aby móc pojeździć w koło parkingu, żwawo przy tym cofając i bez całkowitego zatrzymania auta ruszając znowu do przodu. Jako że nie jestem osobą majętną i ciężko pracowałem na takie auto tym bardziej boli mnie brak poszanowania cudzej własności, szczególnie że przyjeżdżam do ASO a nie do pana Wieśka, który w swojej stodole robi te naprawy. Ale stwierdziłem że być może jestem przewrażliwiony, że wiadomo nowe auto, że człowiek chce żeby każdy wsiadał tam jak do swojego i ok, pomyślałem dam jeszcze szanse. Kolejna wizyta to była wymiana opon na zimowe (grudzień 2023), i akurat trafiłem na bardzo kiepską pogodę ponieważ padał niesamowity deszcz, i tym razem postarałem się bacznie przyjrzeć pracownikowi serwisu, ale panu z serwisu nie przeszkadzało to że deszcze leje, on (może miałem takiego pecha że to była ta sama osoba co poprzednio) znowu ochoczo pokręcił się po parkingu aby móc w końcu podjechać do osób czekających pod drzwiami wejściowymi i uchylić szybę aby deszcz mógł napie.....lać do środka i uciął sobie z tymi osobami kilkuminutową pogawędkę. Ja staram się nie otwierać okien w deszcz bo irytują mnie te krople wpadające do wewnątrz auta, ale serwisant nie był w swoim aucie więc co go to w sumie obchodzi ("... NIE MAMY PAŃSKIEGO PŁASZCZA I CO PAN NAM ZROBI? CHAM SIĘ UPRZE I MU DAJ...") i jakże znowu efekt cofania bez pełnego zatrzymania i rura do przodu (jak ktoś nie wiem jak takie cuda się robi to kładzie się grube, szybkie paluszki na lewarku zmiany biegów podpierając łokieć o podłokietnik). Przez dużą szybę w poczekalni w końcu widzę że po 1,5 h chyba się doczekam zwrotu auta, podekscytowanie rośnie z każdą minutą, jeszcze tylko ten kulturalny pan musi mi włożyć opony letnie, aaaa no tak, ja wszystko rozumiem że któś może już być zmęczony, komuś może już się nie chcieć, ktoś może mieć gorszy dzień (szkoda tylko że zawsze to ja muszę wszystko rozumieć) natomiast te opony można włożyć do bagażnika, ale można też nimi pie.....nąć do tego bagażnika, i wisienka na torcie to auto już czeka na parkingu po zmianie opon, ale zaraz? dlaczego ten przemiły pan z recepcji mnie nie woła?? aha, no tak, jeszcze tylko ja jako klient muszę się dowiedzieć z ich głośnej rozmowy z kolegami obok kto przychodzi do pracy pierwszy, kto pije kawę, kto herbatę, kto z mlekiem, kto z cukrem....., ok już wszystko wiem, czy mogę prosić o zwrot auta? Trzeciego i kolejnego razu już nie będzie.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2024 23:06
Salon - samochody nowe
Niestety dużo opinii ...
... potwierdziła się i na moim przykładzie .Choć marka przyciąga to obsługa odwrotnie.W przypadku gdy klient pokazuje jak poniżej źle wykonaną naprawę blacharską to salon nie powinien zakończyć sprawy jedynie przeprosinami i zapewnieniem że to się nie powtórzy a naprawić błąd .