94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2025 17:58
Salon - samochody nowe
Serwis to niestety ...
... jedno wielkie g..... Auto stało po awarii dwa tygodnie a jak już zdiagnozowali to chcieli za naprawę kilkanaście tysięcy pomimo ważnej gwarancji TOYOTA RELAX. Okazało się problem był tylko taki ze się filtr DPF wypalał a pseudo spece zwyczajnie chcieli naciągnąć Naszą firmę na koszty, pomimo że od kilku lat serwisujemy u nich kilka samochodów. Odradzam i oczywiście żadnego auta do nich nie oddam ma serwis. Dość naciągania na niepotrzebne koszty. Ps. I proszę się głupio nie tłumaczyć bo mamy ekspertyzę i nagrany film od rzeczoznawcy. W przypadku wątpliwości zapraszam do sądu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 12:10
Salon - samochody nowe
Parking na pewno ...
... nie dla klientów . Organizacja pracy serwisu fatalna. Brak zainteresowania klientem a w szczególności nie szanowanie jego czasu .
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 16:31
Salon - samochody nowe
Niestety jestem zmuszony ...
... zmienić swoją opinię po naprawie blacharskiej. Auto po naprawdę drobnej stłuczce trafiło do naprawy blacharsko-lakierniczej. Rzeczoznawca sprawnie zajął się samochodem ale Toyota to już inna bajka. Mija właśnie miesiąc czasu od dostarczenia samochodu do serwisu a auta nadal nie ma:( Nie polecam nikomu komu zależy na sprawnej i szybkiej naprawie. Poza tym kontakt bardzo słaby. Dzwonią ze stacjonarnego numeru, na który jak się oddzwania to trzeba opowiedzieć całą historię aby było wiadomo o co chodzi.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 16:30
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, umówiona ...
... na konkretną godzinę wymiana opon trwała trzy godziny. Nikt nic nie wie, typowo po polsku. Odnośnie Państwo poniższej odpowiedzi, dziękuję, ale wołałbym już nie mieć z Państwa firmą żadnegokontaktu.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 12:19
Salon - samochody nowe
Niestety niekompetetny oddzial. ...
... Zwlaszcza obsluga powypadkowa. Pan Maciej Mroz olał moja sprawe. Nie odezwal sie oraz potraktowal mnie jakos stalego klienta w sposob nieodpowiedni. Pieniadze przyjeli a potem zaslaniali sie kruczkami prawnymi w swoim oddziale. PRZESTRZEGAM zeby nie dawac im pieniedzy, polis czy napraw. Juz lepiej powierzyc panu mieciowi prywatnie niz tym ludziom. Nie naprawili auta, ukradli czesci, spieprzyli robote i przestali odpowiadac na uwagi. Nie pozdrawiam was. Mam nadzieje Macku ze na swieta nie dostaniesz premii. Ostatni raz u was to auto zawitalo.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 18:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2024 15:48
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... już polecić tego salonu. Od lat serwisowany był samochód w tym salonie, ale po ostatnim incydencie raczej już go tam nie przyprowadzę. Otrzymalam niesprawny samochód, gdzie w ciągu pół godziny musiałam samochód zwrócić do reklamacji. Reklamacja polegała na tym, że nie poinformowali mnie dokładnie co się wydarzyło, tylko zmieniali zeznania z niesprawnej klimatyzacji albo na wyciek paliwa, co jednak nie było zgodne z prawdą, bo przecież niemożliwe by było, żeby z salonu wydajać samochód niesprawny, tym bardziej z tak poważną usterką. Co do odpowiedzi z Państwa strony, nie otrzymałam żadnego rabatu, ponieważ wystawili Państwo fakturę na większą kwotę i od niej naliczyli rabat. Wstępna ustalona cena miała być równa, albo niższa, a zapłaciłam jeszcze więcej. Co do zgłoszenia reklamacji, mówili Państwo o paliwie, a za chwilę o klimatyzacji. Woda się tak lała, że nie było to możliwością wycieku z klimatyzacji. A takiego samochodu nie powinno się oddać klientowi. Samochód powinien zostać pod każdym względem sprawdzić, zanim się odda.
Użytkownik sieci
10 października 2024 22:13
Salon - samochody nowe
Salon przy rezygnacji ...
... z rezerwacji na samochód zabiera zaliczkę. Konsument tu nie ma żadnych praw. Cena za samochód według umowy rezerwacji jest ustalana jak samochód dojedzie i może ulec zmianie.
Użytkownik sieci
20 września 2024 12:40
Salon - samochody nowe
Edit: Aktualizuję, ponieważ ...
... sprawa toczy się do teraz. Nie dość że Toyota Bielany zagubiła mi ze swojej winy dokumenty to jeszcze WYSTAWIONO za nie fakturę (za wyrobienie wtórnika) w wysokości 400 zł. Faktura miała zostać anulowana lub opłacona przez salon - do tej pory się to NIE WYDARZYŁO. Codziennie otrzymuję wiadomości windykacyjne. Zero kontaktu z ich strony, odpowiedzi na maile zdawkowe, że temat zostanie załatwiony - do tej pory po kilku tygodniach nie został. Dodatkowo odnosząc się do odpowiedzi salonu - samochód był sprowadzany do Warszawy i wszystkie dokumenty były też tutaj załatwiane, więc argument, iż zostało to zrobione „z uprzejmości” jest co najmniej nie na miejscu. NIE POLECAM. Po roku leasingu osobiście mam dość. Dla porównania mam 3 udane leasingi w BMW, Mini i Husqvarna i obsługa jest nieporównywalnie bardziej profesjonalna i kontaktowa, a przede wszystkim - nie gubią dokumentów. Nie polecam załatwiania formalności w tym salonie - bałagan i brak komunikacji z klientem. Ponad 2 miesiące czekam na wymianę tymczasowego dowodu rejestracyjnego na normalny i po kilku próbach kontaktu z mojej strony dowiaduję się ostatecznie że DOKUMENT ZOSTAŁ ZGUBIONY. Pani z którą rozmawiałam jest bezradna, bo „nie zajmowała się sprawą”. Po moim naleganiu, żeby odnaleźli dowód, bo łatwo namierzyć przez czyje ręce przeszedł - cisza przez 3 tygodnie. Serdecznie odradzam, jeżeli ktoś ceni swój czas i profesjonalne załatwianie spraw. Ja na pewno tutaj nigdy już nie wrócę.
Użytkownik sieci
12 września 2024 20:30
Salon - samochody nowe
Ciasny mały salon
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 17:40
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na wymianę ...
... filtra. Powiedzieli że wymienili jeszcze płyn chłodniczy, bo nic go nie było, ale dziury nie znaleźli i żebym patrzył przez tydzień czy "mokro pod autem". Bzdury. Świeciłaby się kontrolka, jakby nic nie było. Po prostu zapłaciłem za coś, co sobie zmyślili. W ten sposób okradają.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 09:20
Salon - samochody nowe
Trzeba opisać; Wizyta ...
... w sprawie niedziałającej klimatyzacji, po 20 min diagnoza, uszkodzona chłodnica klimatyzacji, uszkodzenie mechaniczne nie podlegające gwarancji relax ;). Sprawa zgłoszona do ubezpieczyciela, po oględzinach rzeczoznawcy; brak widocznych śladów uszkodzenia opisanych powyżej. Wizyta w innym serwisie aso toyota i inna diagnoza; rozszelnienie chłodnicy spowodowane wadą fabryczną, naprawa usterki w ramach gwarancji relax ;). Coś jest nie tak z tym miejscem od samego początku gdy kupiłem tam auto. To była moja ostatnia wizyta w tym miejscu.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 10:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 18:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Przez telefon podają inne ceny za usługi żeby do nich przyjechać a na miejscu okazuje się, że cena jest dwukrotnie wyższa. Chodziło o podłączenie czujników pod koła nic specjalnego, wiec wątpię żeby cena z dnia na dzień się podwoiła. Samochód na gwarancji kupiony w tym salonie pół roku wcześniej. Nie dajcie się naciągać ja zapłaciłam w końcu tak jak było ustalone przez telefon 180 zł a nie 400.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 12:35
Salon - samochody nowe
Kpina i brak ...
... profesjonalizmu! Samochód RAV4 zamieszczony oficjalnie na stronie okazał się autem prywatnym jednego z pracowników. Samochód bez możliwości leasingu, kredytowania, bez gwarancji Toyoty. Jak to jest? Dodatkowo dopytywałem się o wszystko Pani Kasi z infolinii i zostałem zapewniony że auto może być kredytowane. Przejechałem całą Warszawę wzdłuż na marne! Po pytaniu do właściciela o szkody dostałem informację, że jakaś mała stłuczka... No cóż nie jedna, a trzy... W tym jedna na ponad 30 000 złotych. Po zaproponowaniu kupna pojazdu za niższą cenę, w związku z ukrytymi szkodami, brakiem opon i ogólnym stanem pojazdu dostałem odpowiedź że nie mamy o czym gadać, a wcześniej jeszcze usłyszałem w tle od kolegi sprzedającego, że jak nie chcę za tyle ile Panowie sobie życzą to mogę śpię*dalać. Nie pozdrawiam i żegnam ozięble!
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 13:01
Salon - samochody nowe
O ile obsługę ...
... klienta można pochwalić, to serwis blacharsko-lakierniczy woła o pomstę do nieba. Kupiłem u Państwa Corolle hybrid. Po odbiorze auta zauważyłem, że naklejone zostały napisy "Bielany" na przednich nadkolach oraz klapie bagażnika (bez mojej zgody). Chciałem mieć czyste auto, więc poprosiłem o ściągnięcie naklejek. Naklejki zostały ściągnięte w taki sposób, że lakier z klapy bagażnika został zdrapany, a oba nadkola porysowane na tyle głęboko, że wszystkie trzy elementy kwalifikowały się do ponownego lakierowania. Klapa bagażnika musiała iść do ponownego lakierowania, a nadkola zdecydowałem się jedynie spolerować, jako że jest tam oryginalny lakier. Polerka nic nie dała, ale aby samochód nie tracił bardziej na wartości i ryzykował wyróżniającym się kolorem, postanowiłem zostawić jak jest. Samochód został mi zabrany na całe 14 dni bez samochodu zastępczego. Odbierany samochód był brudny, przez co nie zauważyłem, że tylne prawe nadkole zostało przytarte. Zauważyłem to dopiero na następny dzień, jak umyłem auto. Tutaj, podziękowania dla Pana Michała Rynio, któremu zgłosiłem przytarcie. Jeszcze tego samego dnia zorganizował mi naprawę tej przycierki, na szczęście w tym przypadku spolerowanie wystarczyło. Minęły 2 tygodnie od lakierowania klapy bagażnika, a już zaczynają się odklejać emblematy "corolla" oraz "hybrid"... U podrzędnego mechaniku bym się nie spodziewał takich cyrków jak w autoryzowanym serwisie Toyoty u Państwa. Proponuję informować klientów o zamiarze naklejania czegokolwiek na ich auta, gdyby nie te naklejki, ta cała sytuacja nie miałaby miejsca, a ja z czystym sumieniem i zadowoleniem mógłbym wystawić 5 gwiazdek...
Użytkownik sieci
5 marca 2024 15:17
Salon - samochody nowe
Niemiła i niekompetentna ...
... obsługa. Problemy od odbioru do wystawienia faktury. Samochód uszkodzony i brudny podczas odbioru.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 18:41
Salon - samochody nowe
Beznadziejni ludzie tam pracują,
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 14:23
Salon - samochody nowe
Fatalne doświadczenie związane ...
... z zakupem części. Pan na słuchawce chyba przebywa tam za karę.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 16:16
Salon - samochody nowe
Niestety,jedna wielka porażka. ...
... Kontakt z osobą odpowiedzialną za naprawę zerowy. Cztery razy prośba o kontakt ,cztery razy zlewka. Robota,też wykonana chyba przez jakiegoś ucznia. Ramka okienna nierówna. Resztki szyby,którą wymieniali, znalazłem jeszcze pod dywanikami. Część druga. Skontaktowała się ze mną Kierwniczka salonu i umówiła mnie na oględziny na Klaudyny. Wyszedł Pan porobił zdjęcia ,stwierdził,że rzeczywiście kiepsko i powiedział,że muszą zamówić części. Poprosiłem,że, jak już będą,to prosiłbym,aby zrobione było to na " poczekaniu" Po dwóch tygodniach oczekiwania dostaję info,że części już są i abym podjechał na Herbową- podjeżdżam. Wychodzi mistrz,przygląda się i stwierdza,że trzeba zamówić części( nie wiem czy się śmiać,czy płakac) I jak będą części,to im potrzeba dwóch- trzech dni na wymianę............,mnie zatkało . Ja już odpuszczam. Nikomu nie polecam.