94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 14:44
Salon - samochody nowe
Toyota Avensis przegląd ...
... po 100 tyś autko po zrzuceniu oleju stało 3 godziny i nabijało czas pracy. Dobrzy naciągacze
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 11:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 16:13
Salon - samochody nowe
Po skorzystaniu z ...
... formularza Toyota Plus otrzymałem wycenę mojego auta odbiegającą o 8 -10 tys. zł od rzeczywistych cen rynkowych i nieuzasadnioną stanem auta. Niestety takie podejście nie zachęca do dalszego kontaktu z działem samochodów używanych.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 14:00
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenie z ...
... działem handlowym tragedia. Zamówiłem u Nich toyotę z konkretnym wyposażeniem i wpłaciłem zadatek. Okazało się w następnym tygodniu, że samochód nie może być dostarczony w takiej wersji wyposażenia bo skórzanej tapicerki "nie da się zamontować" . Handlowiec sprzedaje auto z wyposażeniem, które nie istnieje ;-) Handlowiec mnie przeprosił i tłumaczył się, że ktoś go wprowadził w błąd. W mojej ocenie jak się ktoś zna na rzeczy i sprzedaje auta to jego obowiązkiem jest wiedzieć co i za ile oferuje Klientowi. Straciłem mnóstwo czasu, nerwów i kasy bo w efekcie nie kupiłem samochodu w maju a potrzebowałem kosztów i taki mi przyświecał cel aby zakup finalizować w maju. Osobiście nie polecam i na szczęście zakupiłem pojazd u innego Dealera Toyota w zupełnie innej atmosferze z ludźmi w pełni profesjonalnymi znającymi się na rzeczy. Szef działu Sprzedaży z Toyota Bielany nawet nie pofatygował się osobiście na spotkanie chociaż byliśmy umówieni a wysłał samego handlowca .... to świadczy o braku totalnego profesjonalizmu z jego strony. Sami nawalili i nie widzą w tym problemu. Chcieli mi w ramach gratisu polakierować lusterka, klamki i zderzaki w ramach rekompensaty ;-) aby dobić do kwoty jaką zapłaciłem za skórzaną tapicerkę. Osądzenie tej współpracy zostawiam Państwu
Użytkownik sieci
30 maja 2020 17:45
Salon - samochody nowe
Rozczarował mnie bardzo ...
... mały wybór samochodów ekspozycyjnych w salonie oraz małe zainteresowanie handlowców.
Użytkownik sieci
26 maja 2020 17:56
Salon - samochody nowe
Nową Rav4 odebrałem ...
... z 15 dniiowym opóźnieniem. Czego mi nie obiecali ... Do momentu wyjazdu za bramę.
Użytkownik sieci
6 maja 2020 22:55
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Ostatnia usługa nie zasługuje nawet na pół gwiazdki, nigdy więcej nie przyjadę do ASO (Wersja oryginalna) Последний сервис не заслуживает даже пол звёзды , больше не приеду в АСО никогда
Użytkownik sieci
6 maja 2020 16:45
Salon - samochody nowe
Serwis nie warty ...
... tych pieniędzy. Jeśli myślicie, że ASO to gwaracja jakośći i pewność w odszkodowaniu w razie jakichkolwiek zdarzeń, to Państwa rozczaruję. Powiedzą w Toyocie Bielany, że to już było.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2020 17:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 marca 2020 18:07
Salon - samochody nowe
Okropne podejście do klienta,zero zainteresowania.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 14:57
Salon - samochody nowe
Pierwsza wizyta w ...
... serwisie na przeglądzie była super. Usługa wykonana szybko i profesjonalnie. Niestety drugim razem trafiłem na chamskiego konsultanta serwisu o imieniu Rafał. Przestrzegam wszystkich ten człowiek jest mało pomocny, gburowaty i sposób jego rozmowy z klientami jest poniżej akceptowalnego poziomu. Dzięki niemu nie wrócę już więcej do tego serwisu a szkoda bo wrażenia po pierwszym razie były bardzo pozytywne.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 16:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 16:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 17:38
Salon - samochody nowe
Bardzo długi oczekiwania żeby ktoś podszedł
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 15:18
Salon - samochody nowe
Klient ogladajacy samochody ...
... nie stanowi tu żadnego obiektu zainteresowania dla sprzedawcy. Ot pochodzi i pójdzie. I tak jest. Poszedłem na Żerań i kupiłem. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
9 listopada 2019 00:18
Salon - samochody nowe
Najniższa jakość obsługi ...
... klienta stanowi dla Was priorytet. Brak odbioru telefonów od dwóch dni. Absurd.
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 11:44
Salon - samochody nowe
Nie, zero propozycji co do kupna samochodu.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 10:20
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... salonu sprzedaży i poziomu tej sprzedaży a jest on niestety niski. Nikt Ci tyle nie da co Toyota Bielany Ci obieca. Terminowość kończy się z podpisaniem zamówienia. Auta może i super ale trzeba je kupować gdzie indziej . Z Aurisa jestem zadowolony z całej reszty już mniej.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 15:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2019 12:02
Salon - samochody nowe
Byłem jakiś czas ...
... temu kupić części do mojej toyoty yaris mk2 i powiem, że podejście panów z działu części zamienne pozostawia wiele do życzenia. Przez wejscie na zaplecze widać było jak panowie sobie siedzą, rozmawiają i pozostają głusi na moje prośby, kwitujac krótko - proszę czekać. Czekałem grzecznie, aż po 15 minutach do lady podchodzi prawdopodobnie sprzedawca z salonu z klientami na samochod z prośbą o wycenę dodatkowych akcesoriów. Jeden pan wyszedł z zaplecza i obsłużył klientów kolegi z salonu, nie zważając, że byłem pierwszą osobą w kolejce do działu części. Pozwoliłem sobie grzecznie o tym poinformować pracowników salonu po czym usłyszałem, żebym z wielkim oburzeniem w głosie, żebym zaczekał na swoją kolej. I tak grzecznie czekałem, w końcu to oryginalne czczęści Toyoty sprawiaja, że samochody Toyota cechują sie ponadprzeciętną bezawaryjnoscią. Po 35 minutach oczekiwania wreszcie przyszła moja kolej, pomimo, że miałem numery części sprzedawca nalegał na podanie nr vin samochodu, tak tez uczyniłem. Kolejne 15 minut zajęło sprzedawcy działu części zweryfikowanie i potwierdzenie poprawności podanych wcześniej nr części, po czym sie okazało, że nie mają ich na stanie i musza sprowadzić pomimo, iż o terminie odbioru zostanę poinformowany telefonicznie, ponieważ nie mogą dokładnie określić kiedy zamówienie dotrze. Zgodzilem sie po czym usłyszałem, że przy zamawianiu części potrzebna jest zaliczka 100%. W tym momencie po straceniu ponad godziny podziękowałem za obsluge i stracony czas. Co ciekawe, wymagane części były dostepne w salonie Toyoty na Woli przy al. Prymasa Tysiaclecia. Części zarezerwowałem przez telefon w ciągu 10 minut i po 30 minutach odebralem je w Toyocie na Woli. Jeszce dostałem 5% rabatu. To sie nazywa postawa prokliencka.