Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 15:48
Salon - samochody nowe
Auto zakupione w ...
... tym salonie paliwo i gaz pokazuje błędnie było już 7 raz na gwarancji , auto bylo sprzedane jako bezkolizyjne a teraz wyszło że ma bok Malowany sprawdzajcie dokładnie swoje auta gdy tam kupujecie
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 09:03
Salon - samochody nowe
Zakupiłem w Toyota ...
... Carolina auto używane hyundai i30 kombi. Po jakimś czasie zauważyłem dziwne ślady na drzwiach. Udałem się z tym do ASO Hyundai, ponieważ myślałem, iż to korozja. Serwis stwierdził, iż są to ślady naprawy blacharskiej. Skontaktowałem się z Toyota Carolina w celu polubownego załatwienia sprawy. Mimo, iż prawo stoi po mojej stronie, co wytłumaczyłem przesyłając w mailu odpowiednie artykułu kodeksu cywilnego to Toyota Carolina nie chce nawet podjąć próby rozwiązania sprawy polubownie. Obecnie konsultuję sprawę z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Myślałem, że kupując w autoryzowanym salonie nie będę musiał w razie problemów walczyć, jak z jakimś Januszem handlarzem, ale niestety jest jak jest. Nie polecam kupować aut używanych w tym salonie. Aktualizacja: rzecznik potwierdził, że salon działa niezgodnie z prawem. W tej chwili czekam na odpowiedź salonu na pismo rzecznika Aktualizacja 2: salon odrzucił reklamację po piśmie od rzecznika. Kolejny raz bez oględzin samochodu. Powołali się przy tym na "protokół kontroli jakości", którego nie udostępnili i którego kopia nie została mi udostępniona przy sprzedaży auta. Zwykli oszuści. Teraz czas na izbę handlową, a potem pewnie drogę sądową. Oczywiście salon uważa, że to wszystko moja wina, bo nie zauważyłem wady w dniu kupna. Uwaga na Salon Carolina Toyota Bielsko, ponieważ sprzedają uszkodzone samochody i nie poczuwają się do jakiejkolwiek odpowiedzialności.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 21:28
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... W momencie składania zamówienia na nowy samochód wszystko było możliwe. Usłyszałam, że samochód będzie maksymalnie końcem grudnia, ale zapewne nawet 2 tygodnie wcześniej. W praktyce termin odbioru samochodu wydłużony, pomimo wcześniejszych zapewnień sprzedawcy, że odbiór będzie wcześniej. Po złożeniu zamówienia, brak odpowiedzi na emaile oraz telefony. Fakturę otrzymałam 15 stycznia a ostateczny termin płatności tej faktury to 6 stycznia! Faktura została wystawiona 2 tygodnie przed dostarczeniem samochodu do salonu - bez poinformowania mnie o tym. Obiecywano, że jak tylko samochód przyjedzie, od razu wjeżdża na serwis i będzie montaż dodatkowego wyposażenia. W praktyce słyszymy teraz, że pracy jest tak dużo, że mamy czekać kolejne tygodnie na odbiór, choć wcześniej obiecywano, że miejsce w serwisie będzie dla nas „trzymane”. Wybierając renomowaną markę taką jak Toyota, mieliśmy nadzieję, że obsługa jest na równie wysokim poziomie jak jakość samochodów a składane obietnice nie są tylko słowami bez pokrycia. Niestety, ale autoryzowany dealer Toyota Bielsko Biała całkowicie zniechęca swoim podejściem do kolejnych zakupów nowych samochodów w tym salonie.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 23:13
Salon - samochody nowe
Toyota 2018rok 58 ...
... tyś przebiegu benzyna + gaz . Samo to już podejrzane do tego pedał sprzęgła wytarty jak by przynajmniej 200tys miała. Warto uważać.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 20:41
Salon - samochody nowe
Kolejna awaria i ...
... kolejne odesłanie z kwitkiem... współpracuje z tym serwisem od ponad 7 lat... zawsze wszystko było załatwione na najwyższym poziomie, ale to co dzieje się tam w ostatnim czasie to... dobrze, że jest blisko serwis Toyoty w Jaworzu gdzie zawsze służą pomocą.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 11:45
Salon - samochody nowe
Poziom zainteresowania klientem ...
... - dno. Od 2 miesięcy nie mogę się doczekać oferty. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 07:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!! Chcielismy ...
... zakupić Toyotę Yaris Cross, dwukrotnie byliśmy umówieni na jazdę testową, niestety za każdym razem do tego nie doszło z winy salonu. Po poinformowaniu przez recepcjonistkę kierownika, zostałem zapytany o co chodzi z tym że 2 razy nie zostało nam wydane auto. Poprosiłem o rozeznanie sprawy przez kierownika oraz kontakt telefoniczny w dniu kolejnym, lecz to się nie wydażyło. Numer kontaktowy był podany, można było zadzwonić że auto jest niedysponowane abyśmy nie przyjeżdzali w weekend do salonu. Pozdrawiam TOYOTA BIELSKO.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 21:21
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem dwa razy ...
... na serwis ,za każdym razem pani w obsłudze mówiła że ktoś się odezwie, minął już tydzień i dalej nikt nie był skory oddzwonić widać jak traktują klientów, zobaczymy jak do tego odniesie się TMP
Użytkownik sieci
30 października 2024 09:46
Salon - samochody nowe
Zamówiłem samochód za ...
... blisko 500k (Toyota LC) i nie mogę się doprosić o opiekuna. Nie odbieracie telefonów, nie odpisujecie na maila. Telefon łączy z CallCenter XD - szkoda, że nie Indie. Ogarnijcie się!
Użytkownik sieci
12 października 2024 21:23
Salon - samochody nowe
Przyjechaliśmy dziś do ...
... salonu z myślą, że chcemy potwierdzić nasz wybór nowego samochodu. Kilku sprzedawców między sobą rozmawiało, obsługa z łaski. Jakby byli tam za karę! Zero pomocy, inicjatywy, obrażeni że ktoś o coś pyta. Efekt jest taki, że nie wydamy tam naszych pieniędzy. Sprzedawcy na lokalnym ryneczku mają większe umiejętności sprzedażowe.
Użytkownik sieci
7 września 2024 18:22
Salon - samochody nowe
Jedynie Panie z ...
... działu ubezpieczeń ratują kwestie obsługi klienta oraz jeden Pan z działu części, który obiecał za zadzwoni i zadzwonił. Dział serwisowy nie zadzwonił, że część do samochodu nie dotarła i nie po co przyjeżdżać o czym dowiedziałem się jak już byłem 30 minut w serwisie a samochód był już zabrany (w sumie kontakt z klientem tragiczny, w dniu umówionej kolejnej wizyty gdybym nie wykonał 7 telefonów bo nikt nie odbiera ani nie oddzwania pomimo, że otrzymywałem takie obietnice od Pań z recepcji, znów jechałbym na darmo). Ta historia jednej części to była jakaś telenowela i nikt nie miał nawet chęci zadzwonić, że z racji na dostawcę nie można zrealizować obsługi. Do tego arogancki Pan z serwisu. Po rozmowie obiecano rabat za niedogodności- gdybym się nie przypomniał nic bym nie dostał, z resztą, dostałem symboliczny rabat. Dział sprzedaży nowych aut to samo- kontakt tragiczny. Pan nawet nie przekazał informacji na temat opłaty wstępnej (po opłacie rezerwacyjnej mówił, że to wszystko i resztę przekaże) i wszystkiego musiałem się dowiadywać na ostatnią chwilę. Nie odbierał, nie oddzwaniał pomimo zbliżającego się terminu odbioru samochodu a Panie z recepcji przekazywały, że szanowny Pan, który sprzedawał mi samochód jest w pracy i obecnie jest za biurkiem. Nie polecam tego salonu. Jedyny plus to, że jest to samochód toyoty…
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2024 16:45
Salon - samochody nowe
Obsługa pozwala klientom ...
... jeździć samochodem po wnętrzu salonu pomiędzy innymi klientami. Do tego mała dostępność samochodów od ręki - sprzedawca zaczął rozmowę od pytania „co zamawiamy?”. Warunki również mniej atrakcyjne niż u konkurencji.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2024 08:37
Salon - samochody nowe
Niestety była to ...
... moja ostatnia wizyta w salonie w Bielsku-Białej. Po oddaniu auta do naprawy blacharsko - lakierniczej, okazało się, że auto było używane, dojazd do warsztatu w Jaworzu i inne krótsze trasy. W międzyczasie została uszkodzona opona, co skrupulatnie zarejestrowała aplikacja MyToyota. Przy odbiorze auta zakomunikowałem to. Sprawdzenie i naprawa wyrządzonej szkody polegała UWAGA... na dobiciu do uszkodzonej opony 3 bar! Brawo serwis 👏👏 Chyba nie muszę zaznaczyć,że opona się nie naprawiła? Ps. Tylko za obsługę Pani Joasi W. dałem jakiekolwiek gwiazdki.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 12:46
Salon - samochody nowe
Byłem na akcji ...
... serwisowej Toyoty Auris, polegała na wymianie poduszki powietrznej pasażera, zbiornika par paliwa oraz sprawdzenia przełącznika szyb u kierowcy. Akcje mogłem wykonać u jakiegokolwiek dealera w Polsce ale wybrałem tego bo blisko. Ewidentnie mają w poważaniu samochody starsze bo w trakcie wymiany zbiornika par paliwa 1. Pobrudzili podłoge z tyłu 2. Ubrudzili mi tapicerkę tylnej kanapy (była prana kilka dni przed wizytą) 3. Zakleszczyli sprzączkę pasa bezpieczeństwa pod kanapą i nie jestem w stanie jej wyciągnąć. Oczywiście ktoś z PR zaraz napisze że bardzo przepraszamy i proszę przyjechać to poprawić ale to nie rozwiązanie, robotę trzeba robić jak należy i nie mam czasu tam jeździć. Wybrałbym inne ASO Toyoty.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 15:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kupiliśmy ...
... tam w styczniu 24 auto.Do dziś czekamy na obiecane akcesoria i oklejenie zderzaków... opieka sprzedawcy (Pan Piotr)fatalna ,trzeba się przypominać ,dopytywać,obiecywany kontakt zwrotny bez pokrycia,kilka razy. Edit : Cieszy Nas obecny kontakt,szkoda tylko ,że trzeba było czekać 6msc i nastąpił on po kilku telefonach w tej sprawie i wystawieniu tutaj komentarza ....
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 15:17
Salon - samochody nowe
Nie wiem jak ...
... obsługa bo brak miejsca do zaparkowania nie pozwolił skorzystać z serwisu
Użytkownik sieci
13 maja 2024 15:54
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta 😭
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 22:38
Salon - samochody nowe
Słabo. Osoba z ...
... którą rozmawiałem nie ma danych o samochodzie marki Toyotą. Obiecuje maila i nie wysyła go.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 21:48
Salon - samochody nowe
*Miło szybko bardzo ...
... fachowo obsługa serwisowa na piątkę! Jak na aso bardzo korzystnie cenowo. Polecam *..4lata później postanowiłem zakupić samochód w tym salonie ,Pan Jakub Stec pomógł w wyborze samochodu ,wielkie dzięki za super obsługę *półtora roku pozniej stwierdzam po wielu różnych przygodach że carolina toyota bielsko zasługuje na max 2 gwiazdki ,braklo by tu miejsca by sie rozpisać....
Użytkownik sieci
14 marca 2024 14:47
Salon - samochody nowe
ogólnie byłam zadowolona ...
... do momentu kiedy 5 dni przed końcem 3-letniej producenckiej gwarancji (auto kupione nowe) padł mi całkowicie akumulator. Ale padł tak, że po zamontowaniu nowego, auto i tak nie odpaliło i na lawecie wylądowało w ASO Czechowice-Dziedzice. Po analizie dowodu czyli wspomnianego akumulatora jestem pewna, że został on w tym ASO podmieniony mój nowy fabryczny z jakimś starym. A skąd taki wniosek? a stąd, że do mojego auta, po numerze VIN - sprawdzane i potwierdzane na infolinii tego salonu, dedykowany jest akumulator 52Ah, a był włożony 45Ah. Nie sądzę by producent umieszczał w nowym fabrycznie pojeździe inny niż dedykowany akumulator. Napisałam 2 skargi do centrali, lecz bez odzewu, więc i tu firma się nie popisała. Generalnie ostrzegam wszystkich korzystających z ASO (przynajmniej tego w Czechowicach-Dziedzicac) o sprawdzanie, fotografowanie tego co jest pod maską przed oddaniem na serwis, a po odebraniu od razu weryfikację, czy oddają samochód z częściami niepodmienionymi.