Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 07:09
Salon - samochody nowe
dobrą opinie może ...
... dać im tylko ktoś kto toleruje fatalną jakość obsługi. Popełniają błędy podczas naprawy za grube tysiące i robią wszystko, aby unikać odpowiedzialności. Nigdy więcej tego serwisu. Autoryzowany serwis toyoty w tym miejscu to kpina.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:30
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa. Nie polecam.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:25
Salon - samochody nowe
Nie wypłacanie premii za sprzedane samochody dla pracowników
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:24
Salon - samochody nowe
Lipa
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:23
Salon - samochody nowe
Masakra
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:13
Salon - samochody nowe
dramat
Użytkownik sieci
19 maja 2019 23:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 maja 2019 13:53
Salon - samochody nowe
Złe frażenie, drogo, ...
... obsługa taka sobie. Po kawę na I piętro
Użytkownik sieci
3 maja 2019 09:18
Salon - samochody nowe
Obsługa zero. Byłem ...
... wczoraj w salonie, fajnie że chociaż jedyny drugiego maja był otwarty w porównaniu z innymi innych marek. Jestem zainteresowany kupnem nowego auta, żonie się spodobala corolla, ja znowu za yarisem. Chodziliśmy, oglądaliśmy szczegółowo, a obsługa nic. Stali sztywno, obserwując jak jacyś kelnerzy, szczególnie jakiś wysoki, łysy pan. Proponuje nauczyć sie obslugi klientów od Kia lub Mazdy. Bo poziom Toyoty dorownuje salonowi VW, oczywiście pisze o salonach w Bielsku. Dzięki temu, że Kia mnie tak"owinęła mnie wokół palca" to wrócę tam i kupię auto.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 14:24
Salon - samochody nowe
Chcesz kupić AYGO ...
... to szukaj gdzie indziej, nie jestś GODZIEN uwagi i czasu sprzedawcy
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 17:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam, słabo ...
... słaba obsługa nie pyta o nic. Nie chciałbym filtra węglowego? Tylko zwykłego, nic. Miałem olej z produkcji nawet po pierwszej zmianie 0w20. Wymienili go na 5w30. Powiedziała, że wszystko w porządku. Ze to jest ten sam. Książka serwisowa nie została wypełniona 26.4 suplement. książka serwisowa była cały czas na miejscu pasażera, pokazałem jej dżentelmena, który dbał o samochód. Rozpoznaję, że filtr węglowy nie jest standardem, który powinienem mu powiedzieć. ale hybrydowy olej silnikowy Toyoty wynosi obecnie 0 W20. nie tylko w naszym kraju. ale także w Polsce. Zadzwoniłem do normalnej usługi w Toyocie w Krakowie. z pytaniem. olej do hybryd. jako odpowiedź otrzymałem 0 w 20 bez wahania, tylko twoja usługa ma inne standardy.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 22:25
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa!!! Pan ...
... doradca szczuply i łysy Mateusz- niestety nie zanotowalem nazwiska to najgorszy doradca jaki pracuje w okolicach Bielska Bialej we wszystkich salonach ( a troche ich odwiedziłem) Jakosc obsługi na poziomie przyslowiowej ekspendientki z miesnego w stanie wojenym gdy na polkach widnial jedynie ocet. Nieporozumienie do potęgi. Chcialem w salonie zostawic ok. 100 tyś i przez uprzejmosc jegomoscia kupilem zupelnie niespodziewnie samochod francuski. Wlasciciel salonu powinien czytac opinnie i je analizowac poniewaz dzieki takim doradcom nabija klientow konkurencji
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 11:37
Salon - samochody nowe
Dostałem list z ...
... informacją, ze muszę się wstawić w najbliższym salonie by usunąć fabryczną usterkę na koszt Toyoty. Zgłosiłem się 29 października 2018r. usłyszałem, że część zostanie zamówiona i mam czekać na telefon. Dzwoniłem od tamtego momentu już dwa razy na serwis i usłyszałem, ze cześć jest zamówiona, dobrze że dzisiaj mamy trzeci tydzień kwietnia 2019r. i w temacie części jak i usuniecie wady fabrycznej jest cisza. Może i samochody są fajne dość mocno polecane przez różnych fachowców, ale sam salon traci na obsłudze.