91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 16:25
Salon - samochody nowe
Niestety ale serwis ...
... otrzymuje duże NIE! Auto zakupione z wadą fabryczną, oczekiwanie na poprawę 2 m-sc. Usłyszałam, że ta usługa nie obejmuje gwarancji i on nie wie, kto ma to pokryć. Pomijając fakt opieszałości wadę naprawiono, ale auto zwrócono nieumyte i zabrudzone w miejscu naprawy. Podczas wizyty zasugerowano mi, że wymyślam- nowe auto, które nie pachnie nowością, bijące koło podczas jazdy (nie było warunków by to sprawdzić, ale wyważyć też się ponownie nie dało- powiedziano mi, że niedługo będę wymieniać opony na letnie to już nie będzie jak należy...
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 14:50
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM DZIAŁU ...
... Z SAMOCHODAMI UŻYWANYMI!!!! Od 2023r. jestem posiadaczem Toyoty Corolli w wersji comfort + tech + style. Samochód świetny, zakupiony w Toyota Bońkowscy, serwisowany cały czas w ich serwisie, ostatni przegląd wraz z wykupem gwarancji na kolejny rok dokonałem 17 stycznia 2025r. Samochód przegląd przeszedł bez zastrzeżeń. Przebieg samochodu w chwili obecnej to 76 tysięcy kilometrów. Ale teraz już pisze dlaczego nie polecam ich działu samochodów używanych. Jeżeli chcielibyście się poczuć jak by ktoś Was "opluł i mówił, że to deszcz pada" to śmiało ich odwiedzacie i poproście o wycenę samochodu 🤦. Podczas wyceny pan (nazwiska nie będę pisał), który ją robił stwierdził, że na dachu mojego samochodu są ślady po gradobiciu, a ich naprawa będzie kosztowała serwis 5 lub więcej tysięcy PLN (Poprosiłem go by je wskazał to stwierdził, że w świetle dziennym ich nie widać, ale w sztucznym już tak. Ogólnie wskazał dwie lub trzy "wgniotki" ale takie które nawet pod palcem były ). Ponadto stwierdzono że do wymiany są klocki i tarcze z tyłu pojazdu ( przypominam że przegląd w styczniu z zaznaczeniem tych elementów samochód przeszedł bez zastrzeżeń), podkreślił też, że lakier jest zmatowiały ( jest to biały lakier podstawowy z ofert toyoty, nie tzw. "metalik") oraz z prawej strony są zarysowania na zderzaku, drzwiach przednich i tylnych co jest prawdą (gdyż z takimi "uszkodzeniami" zakupiłem go u nich). Najlepsze zostawiam na koniec, cena za którą mogli odkupić ode mnie Corolle to 43000zl, gdy oświadczyłem, że nie ma takiej możliwości, to pan stwierdził, że dołoży do 45000zl ( Jego zdaniem wartość mojego samochodu według eurotaxu to ok. 44 tys. Wydaje mi się że nawet nie uwzględniono wersji i pakietów wyposażenia mojego samochodu). Osłupiałem, aż mnie zatkało, ponieważ jest to 15, a może i o 20 tysięcy poniżej ceny rynkowej. Podsumowując: Własnego klienta który był zdecydowany na zakup, przyjechał wymienić fajne auto, na nowszą Toyotę Corolle GR 2.0 z 2023r. lub Corolle style 1.8 (to był temat do obgadania z żoną 😆, ale wiadomo co bym kupił) potraktowali jak dziwadło, idiotę, wiele słów by tu można użyć. Jestem zawiedziony ich postawą. PS. Pan z którym odbyłem dwie jazdy próbne, samochodami którymi byłem zainteresowany wykazał się pełnym profesjonalizmem, nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Dodaje zdjęcie dachu z dnia 12.02.2025r. gdyż dzień wcześniej go nie zrobiłem - tak według robiącego wycenę wygląda dach po gradobiciu🕵️♂️🤦 Zobaczcie też ceny Toyot na pewneauto, gdzie za 45 tysięcy sprzedają corolle z 2013r. ( jest to obecnie najtańsza corolla w ich ofercie - dokładnie dealer z Ełku). Wszystko to psuje obraz Toyoty, szkoda.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 09:46
Salon - samochody nowe
Sobie poczekasz. Nie ...
... ogarniają kompletu zleceń choć mają je w systemie. Za taką górę kasy - żenada
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Serwis walczy o ...
... klienta i staje na wysokości zadania - duży plus , niestety w dziale sprzedaży sukces rynkowy uderzył do głowy i klienta traktują jak petenta w urzędzie . Od dłuższego czasu proszę o ofertę na zakup nowego samochodu , niestety nikt nie jest zainteresowany sprzedażą. Widocznie nowe auta należy kupować u innych dilerów.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 15:06
Salon - samochody nowe
Odradzam zakupy u ...
... tego sprzedawcy, nie wywiązuje się z oferty którą zakupiłem na allegro. Allegro jest bezsilne nie jest w stanie pomóc, zostaje tylko Sąd. Wstawiam dowód za jaką kwotę wystawiona była oferta, dopiero po interwencji Allegro została oferta poprawiona. W związku z tym sprzedający nie wywiązał się z oferty sprzedaży. Jeszcze raz odradzam
Użytkownik sieci
28 października 2024 09:11
Salon - samochody nowe
Ocena fatalna, umówiłem ...
... się na wymianę opon i po godzinie okazało się, że opon nie ma. Wg obsługi nic takiego się nie stało, mogę przecież przyjechać jeszcze raz i obsłużą mnie priorytetowo. Dla mnie to 2h straty czasu.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 15:08
Salon - samochody nowe
Fajna lokalizacja, po ...
... modernizacji wnętrza trochę lepiej niż było. Na tym koniec plusów. Wszystko żeby auto sprzedać ale serwis i opieka posprzedażowa zerowa. Poza tą obowiązkową oczywiście. To są moje wrażenia sprzed dwóch lat.
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 20:49
Salon - samochody nowe
Mimo kilku tygodni ...
... oczekiwania na wymianę siedziska i umówionym terminie wizyty serwisowej dowiedziałem się 1 dzień przed że nie ma części, było już za późno żeby odwołać dzień wolny , serwis jednak zapewnił mnie że jak tylko dotrze część to podporządkują się pod mój pasujący mi termin ,jednak tak się nie stało to jednak ja musiałem się dostosować do wolnego stanowiska ,
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 13:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... punktu sprzedaży. Brak kompetencji, błędne informacje na stronie. Człowiek czuje się jak zło konieczne a nie jak klient. Skorzystam z usług innego salonu. Nie polecam
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 16:05
Salon - samochody nowe
Wydzwaniają , namawiają ...
... wymyślają programy lojalnościowe i później zonk . Same gwiazdki ukryte okazuje się.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 10:07
Salon - samochody nowe
Przeprowadzono mi przegląd samochodu - dno
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 09:02
Salon - samochody nowe
Obsługa OK, zawsze ...
... mili pracownicy ,ale niestety jak w większości molochów problem z komunikacją. Byłam umowina na odbiór auta z Panem X i niestety Pani z recepcji nie jest świadoma co robią pozostali koledzy i jak mają na imię .Za nim doszło do spotkania niestety trochę to zajęło i nie obyło się bez telefonem do Pana X aby zszedł na umówione spotkanie .Drodzy pracownicy ludzie wydają u was swoje ostatnie oszczędności w tysiącach trochę więcej empatii.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 12:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 22:37
Salon - samochody nowe
Serwis jest na ...
... bardzo niskim poziomie, brak umiejętności technicznych oraz chęci wykonania serwisowania auta, a na dodatek mają szowinistyczne podejście wobec kobiet klientek
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 15:33
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy mają klientów ...
... którzy chcą kupić auto całkowicie w nosie.Podeszla do mnie kobieta która siedzi w recepcji i za to bardzo Dziękuję
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 14:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2023 07:51
Salon - samochody nowe
Kolejny dealer/serwis, który ...
... ma klienta flotowego w głębokim poważaniu. Odbiór pojazdu był umówiony wcześniej, więc nie rozumiem zdziwienia obsługi. Nie siedziałem w okopie, by zaskoczyć otwierającego serwis swoją obecnością i chęcią podjęcia pojazdu. Stawiłem się na miejscu 15 min przed wyznaczonym "oknem czasowym", a nie była to 8:00. Po skierowaniu do poczekalni na 15min., otrzymałem informację, że pojazd nie jest gotowy i potrzeba kolejnych 15-20min. na montaż tablic. Po kolejnych 30min. zostałem zaproszony do odbioru auta z zastrzeżeniem, że jest brudne bo nie było czasu go przygotować. Kolejną niespodzianką były nieusunięte z maski ślady kleju po transportowej folii ochronnej. Zostałem zapewniony, tekstem wyjętym z ust "Mirka handlarza", że owe z czasem zejdą same. Pewnie w myśl, że brud powyżej pewnej grubości odpada sam. Nie rozumiem i nie akceptuję takiego traktowania, tym bardziej, że po odbiór nie przyszedłem spacerkiem, tylko przyjechałem 200km na WCZEŚNIEJ UMÓWIONY odbiór. Postawa dealera mocno kłóci się z wytyczanymi przez markę standardami, koncepcją LEAN i ciągłym doskonaleniem procesów. Szczerze nie polecam!
Użytkownik sieci
22 września 2023 09:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Dopóki wszystko jest w porządku albo jeśli chce się kupić nowy samochód to wszyscy są przemili i nawet kawkę zrobią, ale jak już pojawiają się problemy to nie dość, że każdy umywa ręce, to dodatkowo wprowadzają klienta w błąd! Chcemy zdać samochód, sprawa toczy się już od kwietnia 2023. Nowy samochód miał być maj/czerwiec 2023, mamy końcówkę września a ja dalej samochodu nie mam. Osoby pracujące w Toyota Bońkowski kompletnie nie znają procedur i zasad działania firmy. Kilkukrotnie byłam instruowana błędnie i przez ostatnie 3 tygodnie zostało już złożonych prawie 10 dyspozycji, z czego połowa miała błędy (dyspozycje składane przez infolinie, przez pracowników którzy składali je błędnie). Co więcej, według umowy nowy samochód miał być najpóźniej w lipcu, a na placu pojawił się we wrześniu...Jak Toyota Bońkowscy nie wywiązuje się z umowy to nikt żadnych konsekwencji ani kar nie poniesie oczywiście. Teraz pan doradca przyjął już ton bardzo niemiły i z wersji "my pomożemy, wszystko będzie dobrze", jest "ja nie jestem stroną umowy". Jeśli miałabym opcję zrezygnowania z nowej umowy leasingu, zrobiłabym to bez wahania. Na pewno będzie to ostatnia moja umowa z tą firmą.
Użytkownik sieci
22 września 2023 09:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam ani ...
... Toyota Bońkowscy ani Toyoty w ogóle. Z przyjemnością sprzedadzą samochód i kiedy zostawia się im pieniądze to wszystko jest super. Natomiast, kiedy ma się im zdać samochód po zakończonym najmie długoterminowym (SmartPlan - obecnie Kinto) to zaczynają się schody. Pracownicy Toyota Bońkowscy nie mają pojęcia o procedurach obowiązujących w ramach leasingu, nie wiedzą nawet jak wygląda portal klienta, ani jakie i kiedy dyspozycje składać. Proces zdania samochodu i odbioru nowego miał zakończyć się w czerwcu, a mamy wrzesień. W dodatku Toyota zażyczyła sobie 7k zł za wymianę kierownicy (CAŁEJ) bo ma otarcia materiału (bez ubytków czy większych uszkodzeń, po prostu brak lakieru). Kierownica w samochodzie, który przejechał 65k km ma otarcia i to jest efekt prowadzenia trzymając kierownicę. Jest jeszcze kilka innych uwag do Toyoty i procesu zdania samochodu, ale dłuższą opinię może zablokować Google.
Użytkownik sieci
15 września 2023 20:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługa ...
... osoby zajmującej się sprzedażą nowych aut a szczególności ton odpowiedzi naganny jakbyśmy mu przeszkadzali rozumiem że do salonu trzeba przyjść w krawacie i koszuli bo inaczej podejście do klienta jako drugiej kategorii, była to nasza pierwsza i ostatnia wizyta w salonie Bonkowski chcieliśmy kupić nową toyotę ale z takim podejściem się nam odechciało auta i tego salonu, nie polecam