91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 października 2020 14:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 października 2020 15:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2020 14:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 18:41
Salon - samochody nowe
Wszedłem i wyszedłem. Słaby kontakt. Zobaczę gdzieś indziej.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 21:54
Salon - samochody nowe
Niedawno zakończyłam leasing ...
... w salonie Toyota Bońkowscy i z przykrością stwierdzam, że nie pozostały mi dobre wrażenia. Już na samym początku, po odbiorze (używanego) samochodu okazało się, że wszystkie 4 tarcze hamulcowe kwalifikują się do natychmiastowej wymiany a tylny zderzak był obwieszony i nie spełniał minimalnych warunków bezpieczeństwa (mimo tego na moją prośbę w ramach usługi dodatkowej zamontowano w nim czujniki parkowania). Wszystko musiało zostać naprawione/wymienione na nasz koszt. Ponadto, podczas odbioru samochodu poziom paliwa był tak niski, że ledwo udało mi się dojechać do najbliższej stacji benzynowej. Na uwagę, że taka sytuacja nie jest w porządku rozbawiony konsultant odpowiedział, że "nie wie, czy przejedziemy na tym paliwie 5 czy 10 kilometrów". Mimo, że brałam w leasingu samochód używany, oczekiwałabym minimalnego poziomu szacunku do klienta (a nie traktowania mnie jak klienta 2-giej kategorii). Opisane sytuacje nie były jedynymi, które pozostawiły po sobie złe wrażenie. Niestety po 3 latach z całą pewnością stwierdzam, że nie wrócę do Toyoty. Obecnie leasinguję samochód u konkurencji, gdzie nie mam zastrzeżeń do poziomu obsługi.
Użytkownik sieci
9 maja 2020 10:08
Salon - samochody nowe
Zawiedziony bardzo. Odstawiłem ...
... toyotę Avensis 2.2 D cat 2015 automat. Auto weszło tryb awaryjny . Miala być diagnoza w ciągu wizyty. Postanowiłem odstawić dzień wcześniej aby na spokojnie mogli zorientować się co dolega. Świadomie wypożyczyłem i zapłaciłem za auto zastępcze. Następnego dnia bez kontaktu ze strony salonu pojechałem wypytać. Panowie podejrzewają filtr DPF Ale nie są pewni. Zaproponowali abym zostawił auto do następnego dnia. Pod koniec nst dnia ponownie brak kontaktu ( ciężko się też do serwisanta dodzwonić) więc znowu tracę czas i jadę. Panowie nadal nie wiedzą jak sie do tego zabrać. Przepraszają. 2 doby auto zastępcze.( Tankowanie wymuszone w nietaktowny sposób!) Faktura za wizytę za auto+benzyna. Stracone 2 dni. Stres. Rezultat 0!!!! Auto zostawiłem do innego serwisu- nie ASO. Diagnoza i naprawa 2 h. !!!!!!!! Ręce opadają......... .........................................
Użytkownik sieci
11 marca 2020 19:16
Salon - samochody nowe
Po ponad 20 ...
... minutach spędzonych przy i w aucie wystawionym w salonie nikt nawet nie podszedł. Drugie moje podejście tym razem telefoniczne w celu umówienia się na jazdę próbną również fatalne - sprzedawca stwierdził że nie ma czasu i mam dzwonić w następnym tygodniu.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 22:29
Salon - samochody nowe
Bez komentarza.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 12:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 stycznia 2020 18:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 października 2019 14:16
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... akcję serwisową samochodu. Przyjechałem praktycznie z drugiego końca miasta w czasie pracy. Usługa miała trwać 1.5h. Poinformowano mnie na miejscu, że jednak przedłuży się do 3h co diametralnie zmieniło mój plan dnia (muszę zostać dłużej w pracy). Przyjechałem odebrać samochód na konkretną godzinę. Czekałem prawie 20 minut zanim osoba odpowiedzialna się pojawiła (kolejek żadnych nie było). Samochód odebrałem. Nieco się zdziwiłem, że przy odbiorze nawet samochodu nie umyto (chociaż tego nigdy nie oczekuję). W innych salonach, w których bywałem samochód po usłudze był zawsze umyty, nawet odkurzone wnętrze. Nie szanujecie klienta czasu. To była moja ostatnia wizyta u Państwa.
Użytkownik sieci
24 września 2019 18:47
Salon - samochody nowe
Byłam z chłopakiem ...
... w salonie po wcześniejszym umówieniu się. Pan Jacek który przyjmował zlecenie stwierdził, że nie jesteśmy umówieni i miał minę jakby pracował tam za karę. Po dłuższym zastanowieniu przyjęli nas na płatne badanie zawieszenia, które chcieliśmy sprawdzić. Badanie przeprowadzone przez serwisanta było profesjonalne i w miłej atmosferze. Jednak podczas trwania diagnostyki kolega Pana Jacka powiedział :"Jacek nie mów mi, że oni przyjechali na sprawdzenie zawieszenia", przewracajac oczami. Myślę że taka sytuacja w tak poważnej firmie nie powinna mieć miejsca tym bardziej, gdy klient siedzi obok i wszystko słyszy. Wkoncu w serwisie wykonuje się wszystkie problemy z samochodem tym bardziej że za to się płaci. Byliśmy w tym salonie już kilkakrotnie większość pracowników jest miła dla klientów lecz czasami zdarzają się wyjątki.
Użytkownik sieci
23 września 2019 08:32
Salon - samochody nowe
Póki co średnio. ...
... Wszedłem do salonu przywitała mnie Pani na recepcji mówiąc dzień dobry. Podszedłem do stanowiska serwis. Przede mną czeka jedna Pani. Nikt nie zwraca na Nas uwagi. Po 5 min. siadam na stanowisku obok - wolne nieobslugiwane. Dzwoniłem wcześniej o wymianę baterii na miejscu. Przyjechałem o czasie. Średnio. Juz z dobre 10 min. czekam niewidoczny. Przed salonem o 9.00 nie ma problemu z parkingiem. Up. Date - po dwóch zmianach stanowisk udało się. 45 minut wymiana baterii i umówienie się na przyszłość. Ponowna wizyta na umówiony serwis. Zgodnie z rozmową jestem 14.30, wszystkie formalności dokonane wcześniej- zlecenie otwarte. I zaskoczenie - to nie ja byłem umówiony tylko moje auto. Ja mam stać w kolejce i czekać, aż auto bedzie przyjęte do serwisu. Uber czeka tylko 5 minut... Więc chodzę i rozmawiam z Paniami na recepcji. Udaje się znaleźć kogoś, kto sprawnie ogląda auto. Podchodzę do stanowiska, gdzie na mój widok chłopak wstaje odwraca sie i przerzuca tabliczki ze zleceniami. Po chwili odwraca się i daje do zrozumienia, że jest w stanie łaski... dla mnie. 30 sekund trwa wydrukowanie zlecenia i mój podpis. Tyle w temacie Toyota.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2019 21:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 11:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 14:57
Salon - samochody nowe
Po wykonanym serwisie, ...
... auto odstawione na plac. Po 30 minutach osobiście przypomniałem się, że auto gotowe i czekam na obiór. Pan obsługujący klienta był na śniadaniu, a ja czekam i czekam. Niektórzy pracownicy rzeczywiście lewą nogą wstali i dość często im się to zdarza. Niestety, za często. Od ASO wymaga się więcej, skoro ceny wyższe.
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 10:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 czerwca 2019 12:39
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... dziale blacharsko-lakierniczym oburzająca. Umówiona na konkretną godzinę celem odbioru auta, czekałam ponad godzinę, ponieważ zgubiono moje kluczyki. Tymczasem w moim aucie został założony kołpak nie pasujący do reszty, na wymianę czekałam około miesiąca - ciągle mnie zbywano i przesuwano terminy. Dopiero zgłoszenie się do kierownika zakończyło sprawę. Na plus czas naprawy szkody - gdyby nie historia z nieszczęsnym kołpakiem, wróciłabym tu
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 20:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 maja 2019 17:28
Salon - samochody nowe
Dwa razy byłam ...
... Za pierwszym razem porysowane drzwi były. Za drugim zapłaciłam za pakiet TOYOTA PO ZIMIE( jest to pakiet przegląd po zimie plus myciem auta)... Zostawiłam samochód na cały dzień przyjeżdżam auto nie zostało umyte!!!!!!