91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 12:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 22:37
Salon - samochody nowe
Serwis jest na ...
... bardzo niskim poziomie, brak umiejętności technicznych oraz chęci wykonania serwisowania auta, a na dodatek mają szowinistyczne podejście wobec kobiet klientek
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 15:33
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy mają klientów ...
... którzy chcą kupić auto całkowicie w nosie.Podeszla do mnie kobieta która siedzi w recepcji i za to bardzo Dziękuję
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 14:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2023 07:51
Salon - samochody nowe
Kolejny dealer/serwis, który ...
... ma klienta flotowego w głębokim poważaniu. Odbiór pojazdu był umówiony wcześniej, więc nie rozumiem zdziwienia obsługi. Nie siedziałem w okopie, by zaskoczyć otwierającego serwis swoją obecnością i chęcią podjęcia pojazdu. Stawiłem się na miejscu 15 min przed wyznaczonym "oknem czasowym", a nie była to 8:00. Po skierowaniu do poczekalni na 15min., otrzymałem informację, że pojazd nie jest gotowy i potrzeba kolejnych 15-20min. na montaż tablic. Po kolejnych 30min. zostałem zaproszony do odbioru auta z zastrzeżeniem, że jest brudne bo nie było czasu go przygotować. Kolejną niespodzianką były nieusunięte z maski ślady kleju po transportowej folii ochronnej. Zostałem zapewniony, tekstem wyjętym z ust "Mirka handlarza", że owe z czasem zejdą same. Pewnie w myśl, że brud powyżej pewnej grubości odpada sam. Nie rozumiem i nie akceptuję takiego traktowania, tym bardziej, że po odbiór nie przyszedłem spacerkiem, tylko przyjechałem 200km na WCZEŚNIEJ UMÓWIONY odbiór. Postawa dealera mocno kłóci się z wytyczanymi przez markę standardami, koncepcją LEAN i ciągłym doskonaleniem procesów. Szczerze nie polecam!
Użytkownik sieci
22 września 2023 09:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Dopóki wszystko jest w porządku albo jeśli chce się kupić nowy samochód to wszyscy są przemili i nawet kawkę zrobią, ale jak już pojawiają się problemy to nie dość, że każdy umywa ręce, to dodatkowo wprowadzają klienta w błąd! Chcemy zdać samochód, sprawa toczy się już od kwietnia 2023. Nowy samochód miał być maj/czerwiec 2023, mamy końcówkę września a ja dalej samochodu nie mam. Osoby pracujące w Toyota Bońkowski kompletnie nie znają procedur i zasad działania firmy. Kilkukrotnie byłam instruowana błędnie i przez ostatnie 3 tygodnie zostało już złożonych prawie 10 dyspozycji, z czego połowa miała błędy (dyspozycje składane przez infolinie, przez pracowników którzy składali je błędnie). Co więcej, według umowy nowy samochód miał być najpóźniej w lipcu, a na placu pojawił się we wrześniu...Jak Toyota Bońkowscy nie wywiązuje się z umowy to nikt żadnych konsekwencji ani kar nie poniesie oczywiście. Teraz pan doradca przyjął już ton bardzo niemiły i z wersji "my pomożemy, wszystko będzie dobrze", jest "ja nie jestem stroną umowy". Jeśli miałabym opcję zrezygnowania z nowej umowy leasingu, zrobiłabym to bez wahania. Na pewno będzie to ostatnia moja umowa z tą firmą.
Użytkownik sieci
22 września 2023 09:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam ani ...
... Toyota Bońkowscy ani Toyoty w ogóle. Z przyjemnością sprzedadzą samochód i kiedy zostawia się im pieniądze to wszystko jest super. Natomiast, kiedy ma się im zdać samochód po zakończonym najmie długoterminowym (SmartPlan - obecnie Kinto) to zaczynają się schody. Pracownicy Toyota Bońkowscy nie mają pojęcia o procedurach obowiązujących w ramach leasingu, nie wiedzą nawet jak wygląda portal klienta, ani jakie i kiedy dyspozycje składać. Proces zdania samochodu i odbioru nowego miał zakończyć się w czerwcu, a mamy wrzesień. W dodatku Toyota zażyczyła sobie 7k zł za wymianę kierownicy (CAŁEJ) bo ma otarcia materiału (bez ubytków czy większych uszkodzeń, po prostu brak lakieru). Kierownica w samochodzie, który przejechał 65k km ma otarcia i to jest efekt prowadzenia trzymając kierownicę. Jest jeszcze kilka innych uwag do Toyoty i procesu zdania samochodu, ale dłuższą opinię może zablokować Google.
Użytkownik sieci
15 września 2023 20:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługa ...
... osoby zajmującej się sprzedażą nowych aut a szczególności ton odpowiedzi naganny jakbyśmy mu przeszkadzali rozumiem że do salonu trzeba przyjść w krawacie i koszuli bo inaczej podejście do klienta jako drugiej kategorii, była to nasza pierwsza i ostatnia wizyta w salonie Bonkowski chcieliśmy kupić nową toyotę ale z takim podejściem się nam odechciało auta i tego salonu, nie polecam
Użytkownik sieci
9 września 2023 10:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 10:05
Salon - samochody nowe
Zarezerwowaliśmy u handlowca ...
... 9 dni wcześniej (20 sierpnia) samochód na weekend (29-30 sierpnia) w celu przedzakupowego przetestowania Toyoty RAV4 w hybrydzie z silnikiem 2.5. Dzień przed przyjazdem na odbiór w celu upewnienia na jaką kwotę umówiliśmy się z kaucją wykonaliśmy telefon, żeby ją sobie przypomnieć. Dostaliśmy informację, że nie została zawarta żadna rezerwacja i że auto już jest niedostępne przy okazji wprowadzenia korekty. Poprosiłem również, aby zadzwonił do mnie handlowiec w celu dogrania nowych szczegółów dostając informację, że zadzwoni do mnie tego samego dnia i żebym był pod telefonem. Do dzisiaj nie dostałem żadnego połączenia. Trudno, trzeba skorzystać z oferty innego salonu.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 11:13
Salon - samochody nowe
Za każdym razem strasznie długie kolejki :/
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2023 15:43
Salon - samochody nowe
Najpierw musisz grzecznie ...
... poczekać na Pana z serwisu. Potem pan mówi, że nie wie czy w Hondzie wyzeruje kontrolkę czujnika opon, bo to salon Toyoty. I sam nie wie co zrobić. Może spytać kogoś na warsztacie? Szkoda , że przy umawianiu jak powiedziałam, że będę z Hondą , nikt mi o takich problemach nie powiedział. Brak profesjonalizmu. A dla mnie strata czasu.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 14:48
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... standardowy serwis z 2 godzin wydłużył się do 3 godzin. Zero poinformowania, zero przepraszam. Nigdy więcej.
Użytkownik sieci
30 marca 2023 13:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... gwarancyjnego. Edit. w odp. na komentarz: od roku jeżdżę z wadą, którą mam udokumentowaną na wielu filmach i kilkakrotnie ją zgłaszałam Państwa serwisowi, który regularnie i konsekwentnie mnie spławiał. Nie zamierzam podejmować kolejnych prób ponieważ szkoda bezowocnego wysiłku. Nie wiem po co miałabym się kontaktować z Państwa marketingiem, czy naprawi on wagę gwarancyjną auta, której nie chciał naprawić serwis?
Użytkownik sieci
18 marca 2023 10:18
Salon - samochody nowe
Badanie techniczne trwało ...
... ponad godzinę. Jeżeli ktoś szanuje swój czas to nie polecam.
Użytkownik sieci
13 marca 2023 11:21
Salon - samochody nowe
Będąc w salonie ...
... firmowym i płacąc tak wysoką opłatę za diagnostykę, liczyłam na wskazanie konkretnego problemu, odpowiedzi nie uzyskałam, poza tym dla mnie słowność i punktulność są bardzo cenne, tam jednak mam wrażenie, że jest opinia, że jak klient przyjeżdża to ma cały dzień do dyspozycji, nikt się nie liczy z jego czasem, niestety negatywne wrażenia
Użytkownik sieci
2 marca 2023 22:07
Salon - samochody nowe
Zero fachowości i profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2022 11:34
Salon - samochody nowe
Problemy z naprawą ...
... usterki, usterka nie została usunięta, straciliśmy czas. Faktura wystawiona, efektu naprawy brak. Auto stało ponad tydzień na naprawie. Na plus miła obsługa.
Użytkownik sieci
29 października 2022 02:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2022 10:10
Salon - samochody nowe
Auto 2x na ...
... serwisie klimy, problem przykrego zapachu nie został usunięty. Po raz pierwszy czekałem 2-3 godziny na miejscu, po raz drugi auto zostało w serwisie na tydzień. Za dwie usługi wystawiono fakturę, problem jak był tak występuje nadal, serwis nie zrobił nic. Straciłem czas, jeżdżenie i pieniądze. Wielki zawód. Na plus miły Pan z serwisu, tylko co to zmienia?