91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 października 2023 07:51
Salon - samochody nowe
Kolejny dealer/serwis, który ...
... ma klienta flotowego w głębokim poważaniu. Odbiór pojazdu był umówiony wcześniej, więc nie rozumiem zdziwienia obsługi. Nie siedziałem w okopie, by zaskoczyć otwierającego serwis swoją obecnością i chęcią podjęcia pojazdu. Stawiłem się na miejscu 15 min przed wyznaczonym "oknem czasowym", a nie była to 8:00. Po skierowaniu do poczekalni na 15min., otrzymałem informację, że pojazd nie jest gotowy i potrzeba kolejnych 15-20min. na montaż tablic. Po kolejnych 30min. zostałem zaproszony do odbioru auta z zastrzeżeniem, że jest brudne bo nie było czasu go przygotować. Kolejną niespodzianką były nieusunięte z maski ślady kleju po transportowej folii ochronnej. Zostałem zapewniony, tekstem wyjętym z ust "Mirka handlarza", że owe z czasem zejdą same. Pewnie w myśl, że brud powyżej pewnej grubości odpada sam. Nie rozumiem i nie akceptuję takiego traktowania, tym bardziej, że po odbiór nie przyszedłem spacerkiem, tylko przyjechałem 200km na WCZEŚNIEJ UMÓWIONY odbiór. Postawa dealera mocno kłóci się z wytyczanymi przez markę standardami, koncepcją LEAN i ciągłym doskonaleniem procesów. Szczerze nie polecam!
Użytkownik sieci
13 października 2023 15:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 października 2023 07:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 października 2023 16:48
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie. Jestem ...
... posiadaczem Toyoty Corolla co prawda jest to auto służbowe. Dość dotkliwie odczułem nadmierne uruchamianie się alarmu. Alarm uruchamiał się z niewiadomych przyczyn i to o różnych porach dnia i nocy. Auto parkuje pod blokiem i zacząłem obawiać się o sąsiadów że w końcu nie wytrzymają i dojdzie do sytuacji nieprzyjemnych. Nie dając sobie rady z opanowaniem alarmu zadzwoniłem o wsparcie do Toyota Bonkowscy. Pani Agnieszka w tak szczegółowy sposób wyjaśniła mi przyczyny zwariowanego alarmu jakby sama była ich producentem:). Mówi się że kobieta w tematach motoryzacyjnych raczej nie daje rady. Tutaj byłem zdumiony ile można mieć wiedzy technicznej i wszystko spokojnie wytłumaczyć i uratować mój i przede wszystkim sąsiadów spokój. Do linczu nie doszło, sytuacja opanowana. Dziękuję Toyota Bonkowscy!!!
Użytkownik sieci
29 września 2023 20:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 września 2023 12:54
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa ...
... we wszystkich sektorach , serwis, wynajem samochodu , a przede wszystkim dział sprzedaży . Bardzo dziękuję p Jakubowi i p. Anecie za profesjonalizm , pomoc w wyborze samochodu i realizacji umowy , za cierpliwość , wyjątkowa uprzejmość i wysoka klasę w podejściu do klienta.
Użytkownik sieci
24 września 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie najlepszy salon ...
... z jakim miałem do czynienia. Świetna obsługa od recepcji, przez sprzedaż i serwis. Na każdym kroku uprzejmie i fachowo. Szczególne podziękowania dla Jakuba Florka za profesjonalną, życzliwą i cierpliwą obsługę od oferty po wydanie auta oraz dla Wiolety Fisher za zawsze miłe, precyzyjne i błyskawiczne odpowiedzi na wszelkie zadawane pytania. W tym salonie na każdym kroku spotyka się uśmiech i profesjonalizm.
Użytkownik sieci
22 września 2023 09:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Dopóki wszystko jest w porządku albo jeśli chce się kupić nowy samochód to wszyscy są przemili i nawet kawkę zrobią, ale jak już pojawiają się problemy to nie dość, że każdy umywa ręce, to dodatkowo wprowadzają klienta w błąd! Chcemy zdać samochód, sprawa toczy się już od kwietnia 2023. Nowy samochód miał być maj/czerwiec 2023, mamy końcówkę września a ja dalej samochodu nie mam. Osoby pracujące w Toyota Bońkowski kompletnie nie znają procedur i zasad działania firmy. Kilkukrotnie byłam instruowana błędnie i przez ostatnie 3 tygodnie zostało już złożonych prawie 10 dyspozycji, z czego połowa miała błędy (dyspozycje składane przez infolinie, przez pracowników którzy składali je błędnie). Co więcej, według umowy nowy samochód miał być najpóźniej w lipcu, a na placu pojawił się we wrześniu...Jak Toyota Bońkowscy nie wywiązuje się z umowy to nikt żadnych konsekwencji ani kar nie poniesie oczywiście. Teraz pan doradca przyjął już ton bardzo niemiły i z wersji "my pomożemy, wszystko będzie dobrze", jest "ja nie jestem stroną umowy". Jeśli miałabym opcję zrezygnowania z nowej umowy leasingu, zrobiłabym to bez wahania. Na pewno będzie to ostatnia moja umowa z tą firmą.
Użytkownik sieci
22 września 2023 09:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam ani ...
... Toyota Bońkowscy ani Toyoty w ogóle. Z przyjemnością sprzedadzą samochód i kiedy zostawia się im pieniądze to wszystko jest super. Natomiast, kiedy ma się im zdać samochód po zakończonym najmie długoterminowym (SmartPlan - obecnie Kinto) to zaczynają się schody. Pracownicy Toyota Bońkowscy nie mają pojęcia o procedurach obowiązujących w ramach leasingu, nie wiedzą nawet jak wygląda portal klienta, ani jakie i kiedy dyspozycje składać. Proces zdania samochodu i odbioru nowego miał zakończyć się w czerwcu, a mamy wrzesień. W dodatku Toyota zażyczyła sobie 7k zł za wymianę kierownicy (CAŁEJ) bo ma otarcia materiału (bez ubytków czy większych uszkodzeń, po prostu brak lakieru). Kierownica w samochodzie, który przejechał 65k km ma otarcia i to jest efekt prowadzenia trzymając kierownicę. Jest jeszcze kilka innych uwag do Toyoty i procesu zdania samochodu, ale dłuższą opinię może zablokować Google.
Użytkownik sieci
17 września 2023 09:53
Salon - samochody nowe
Doskonała obsługa, uśmiech, ...
... uprzejmość, profesjonalizm, szacunek do Klienta…, no i dobra kawa 😀
Użytkownik sieci
15 września 2023 20:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługa ...
... osoby zajmującej się sprzedażą nowych aut a szczególności ton odpowiedzi naganny jakbyśmy mu przeszkadzali rozumiem że do salonu trzeba przyjść w krawacie i koszuli bo inaczej podejście do klienta jako drugiej kategorii, była to nasza pierwsza i ostatnia wizyta w salonie Bonkowski chcieliśmy kupić nową toyotę ale z takim podejściem się nam odechciało auta i tego salonu, nie polecam
Użytkownik sieci
13 września 2023 15:33
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, niestety, ...
... brak gazownika w serwisie, brak informacji gdzie i u kogo jest serwisowana instalacja.
Użytkownik sieci
10 września 2023 08:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 września 2023 00:15
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 września 2023 10:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 września 2023 09:28
Salon - samochody nowe
Posiadam już drugie ...
... auto służbowe Toyoty. Miałem parę problem dotyczących zapalającej się kontrolki ciśnienia w oponach choć wszystko było w porządku. Dzwoniłem do Toyota Bonkowscy i spotkałem się z bardzo miłą obsługę i wyjaśnieniem do cna problemu. Bardzo dziękuję Pani Agnieszce Jarzyna za cierpliwość i profesjonalna rozmowę. Polecam salon z całą odpowiedzialnością.
Użytkownik sieci
4 września 2023 16:19
Salon - samochody nowe
Polecam salon samochodowy ...
... Toyota Bońkowski, zakupiłem pojazd używany, wszelkie formalności związane z zakupem zostały sprawnie przeprowadzone - klient prowadzony jest jak po sznurku, obsługa klienta na wysokim poziomie, ogólnie stwierdzam że przyjemnie się kupuje samochód w tym miejscu, mam nadzieję wrócić po raz kolejny za kilka lat
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 19:59
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i rzetelna ...
... obsługa klienta Pani Weroniki i innych pracowników salonu, firma godna polecenia!!!!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 18:21
Salon - samochody nowe
Super miejsce
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 14:48
Salon - samochody nowe
Ok