91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2018 17:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 08:19
Salon - samochody nowe
Nie wrócę...dlaczego?! Historia ...
... dość długa... W zeszłym roku kończyła mi się 3 letnia gwarancja, akurat przypadał termin wymiany oleju, w aucie buczał od dłuższego czasu tłumik, co zignorowano na ostatnim przeglądzie(za to wykryto u mnie skrzypiące drzwi, które mechanik nasmarował, o czym obsługujący mnie trumfalnie poinformował). Ale do rzeczy, zgłosiłem przy okresowym przeglądzie problem akustyczny z tłumikiem. Pan M. przyjął, serwis potwierdził, że jest problem. I zaczynają się jaja, Pan M. do mnie, że on sprawdzi, czy nie było żadnej akcji serwisowej na tłumiki, abym co za to nie płacił. Czekam na kontakt 3 dni, nic. Przypominam się, zapomniał koleś o mnie. Czekam kolejne 3 dni, nic. Dzwonię do Suchego Lasu do Toyoty, jak to jest itd. Okazuje się, że tłumik jest normalnie na gwarancji do wymiany, umawiam się, przyjeżdżam, robią. Nieświadomy byłem, ale już nie jestem, dzwonię do Pan M., już lekko poddenerwowany, nagle wszystko zaczyna działać, tłumik zamówiony, mam przyjeżdżać na wymianę za tydzień, wszystko w ramach gwarancji (to o co chodziło wcześniej?!, czekali na koniec mojej gwarancji czy co??!!) no ok, długo się nie fosze, ja nie z tych, zjeżdżam do Bońkowskich, idę po oddaniu auta na kawę, jeszcze dobrze nie siadłem, przychodzi M. ze spłaszczoną miną, taki trochę smutny, tłumika nie ma... Buhahaha nie wierzę. Ale jestem spokojny, obiecał mi wynagrodzić stracony czas i pieniądze, przy następnym przeglądzie... Po tygodniu mam tłumik, nowy, nie pierdzi, ale nieśmak został straszny. Niestety to nie koniec historii, na następnym przeglądzie M. już mnie kompletnie nie pamięta, po przypomnienie sytuacji, załatwia mi rabat po niby płaszczeniu się u kierownika, dając mi cenę 30zł niższą niż w Suchym Lesie(tak, zorientowałem się o ceny). Szok! I to dalej nie koniec, auto znowu pierdzi, po 14 miesiącach, niestety dowiaduje się w toyocie, że na części wymienione po gwarancji obowiązuje aż jednoroczne gwarancja, istny lider niezawodności!! Tylko płacić, a od siebie minimum, słabo Toyota Bońkowsky,, moja rodzina też była u wad, też nie zadowolona, co się dzieje!? Gdzie jakość?
Użytkownik sieci
20 czerwca 2018 18:52
Salon - samochody nowe
Zostawiłem auto (czwartek ...
... popołudnie) na wymianę szyby, naciąganie/wymianę paska alternatora i wymianę żarówki. Przyjęcie auta ok. Problemy zaczęły się później. W piątek na koniec dnia przyjechałem i otrzymałem informację, że auto będzie na poniedziałek - wszystko zrobione, pasek naciągniety, żarówki wymienione, tylko szyba musi odczekać. W poniedziałek znów na koniec dnia przyjechałem pewny, że auto już czeka - okazało się, że nie. Zapewniano mnie że auto w ramach rekompensaty zostanie 'wypucowane' -na obiecaniu się skończyło. Wspomnę tylko, że kiedyś auto było gruntownie czyszczone po każdej wizycie w serwisie. To trzecia Toyota w rodzinie, a z każdą kolejną wspomnienia z serwisu coraz słabsze. Ubolewam, ale mam nadzieję że ta jakość z poprzednich lat wróci.
Użytkownik sieci
4 maja 2018 20:22
Salon - samochody nowe
Witam, Zwykle nie ...
... pisze takich opini ale w tym wypadku nie moge sie powstrzymać. Kilka miesięcy temu zostałem skontaktowany przez pracownika Toyota Bonkowscy bym przyjechał z moja 2007 toyota Avenisis na szczegółowy przegląd. Po przedstawieniu opcji jake mam zdecydowałem sie na usługę za blisko 1800zl (plus minus) tyle mnie wyszło ze wszystkim. Pan na serwisie stwierdził ze samochód jest zdatny do jazdy i trzeba sie tylko zainteresować alternatorem, który juz był regenerowany 2 lata wczesniej w tym samym salonie. Ku mojemu zdziwieniu moj elektryk oznajmił ze mam kompletnie przegniłe wahacze i absolutnie nie mam jeździć samochodem. Zdziwiony pojechałem do salonu ponownie gdzie na dzień dobry zostałem wyśmiany przez panów w serwisie „jak to elektryk ocenia zawieszenie” po wjechaniu na kanał panowie zwrócili honor panu elektrykowi. Ale na moje pytanie co sie stało i za co zapłaciłem w sumie to juz nikt nie mógł mi odpowiedzieć. Reasumując miałem chyba najdroższa wymianę oleju w życiu.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2018 11:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2018 14:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 16:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 marca 2018 21:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 marca 2018 15:18
Salon - samochody nowe
Tak se😶🙄
Użytkownik sieci
12 marca 2018 13:03
Salon - samochody nowe
Zalecam daleko idącą ...
... ostrożność. Kupiłem samochód praktycznie nowy (4tyś km przebiegu). Zaufałem salonowi, że samochód jest w porządku, taki jak z fabryki i nic nie było w nim kombinowane. Jakież było moje zdziwienie, kiedy w innym salonie dowiedziałem się że nie dość, że zamieniono mi felgi z 17 na 16stki (moja wersja powinna mieć inny wzór felg), to nawet dywaniki zostały zamienione na jakieś z Opla i nie do końca pasowały. Żarówki też mi zmieniliście na tańsze? No ludzie kochani, sprzedajecie auto za prawie 100tysięcy i robicie takie kombinacje? Wstyd i żenada. Omijać z daleka. Moja wina, że dokładniej nie sprawdziłem, ale w życiu bym nie pomyślał, że trzeba być ekspertem od Toyot by od Was kupić samochód i nie zostać zrobionym w konia.
Użytkownik sieci
9 lutego 2018 15:32
Salon - samochody nowe
Dużo klientów, a ...
... warunki oczekiwania na samochód bądź decyzję fatalne. Porównać można do identycznego serwisu Fitza w Poznaniu - kilka klas eyze6
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 16:23
Salon - samochody nowe
Stacja przeglądowa woła ...
... o pomstę do nieba. Drodzy Państwo JAK NAJDALEJ!!! 4 osoby na około auta a podsumowanie diagnosty - nie jestem mechanikiem i nie wiem jak to powinno wyglądać ale wydaje mi się, że jest nie tak i ja tu wydaje decyzje :) Panie diagnosto, jeśli 30 letnie auto nie ma regulacji wysokości lamp przednich czy światła środkowego stop, to nie będzie miało i tu Pańska niewiedza niewiele wniesie. Ba u mechanika okazuje się, że nie jeden ale dwa elementy wymagają naprawy i mimo, że nie jest to słyszalne dla kierowcy ponoć ewidentnie widoczne dla diagnosty czy osoby pod autem sprawdzającej zawieszenie!!!!!!!!!!! Drodzy Państwo tak jak rozumiem, że trzeba eliminować elementy nadające się do wymiany nawet jeśli o nich nie wiemy i po to jesteście, to tolerować niewiedzy i chamstwa nie zamierzam. ps. ta korekta dotyczy Państwa odpowiedzi. Wyjaśniam też, że mam 4 zabytkowe samochody, o wszystkich wiem prawie wszystko i o wszystkie dbam jak można najlepiej, mam do Was blisko i to błąd... To był już Wasz drugi przegląd drugiego mojego auta, szkoda, że mnie przy tym nie było! pps. zatrudnił bym kobietę, być może skrupulatniej poszuka tabliczki znamionowej silnika - diagnosta nie znalazł. Do tego tematu wrócimy albo my albo stacja okręgowa bo ja na zabawy czasu nie mam! Powtarzam, coś jest niesprawne wymieniamy, nie ma gadania, stare czy nowe sprawne być musi! Pozdrawiam
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 10:44
Salon - samochody nowe
Obsługa taka sobie ...
... dają radę z udzieleniem informacji ale zapominają o całej reszcie. Nie słowni nie przesyłają materiałów na maila choć wcześniej sami takie rozwiązanie proponują.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2017 11:09
Salon - samochody nowe
Niestety nie stać ...
... mnie na nowa Toyotę dlatego pozwoliłem się udać po auto używane ale niestety osoba, która mnie obsługiwała dała mi do odczucia że jestem gorszy bo kupuje używany samochód. Trochę poczułem się niemiło. Dla mnie to duże przeżycie bo ciężko pracowałem na to jak dla mnie nowe auto. Salon na przeciwko Was również posiada auta używane i tam zdecydowanie obsługa nienaganna klientów aut używanych mimo iż nie posiadali w swojej ofercie pojazdów marki Toyota. Teraz sam już nie wiem czy nadal chce Toyotę.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2017 18:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2017 17:19
Salon - samochody nowe
Niska ocena wynika ...
... bardziej z faktu, że ceny samochodów są w toyocie mocno nie ma moje możliwości
Użytkownik sieci
11 lipca 2017 11:40
Salon - samochody nowe
Dzisiaj 11 lipca ...
... byłem umówiony na jazdę testową hybrydową RAV-4. Po przyjeździe do salonu zadzwoniłem do osoby, z którą byłem umówiony. Nie odbierała. Ponowiłem telefon - nie odbierała. Podszedłem do pani w recepcji zapytałem o pana, z którym byłem umówiony. Powiedziałem, że nie odbiera telefonu, a pani na to, że zadzwoni. Ręce opadają. Może to tylko mój pech ale obsługa do bani!!!!
Użytkownik sieci
1 lipca 2017 17:20
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, sprzedawcy ...
... chyba tam siedzą za karę, szczególnie w używanych.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2017 22:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2017 15:16
Salon - samochody nowe
Pracownicy mało zorientowani w temacie własnych samochód...