94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 marca 2025 22:03
Salon - samochody nowe
Niemal rok temu ...
... odebraliśmy nowy samochód Toyota Yaris Cross, od samego początku miała usterkę polegającą na wypadaniu tylnej lampki oświetlenia wnętrza, przez rok samochód był kilkukrotnie na "naprawach" wykonanych przez fachowców z ASO, którzy lampkę przyklejali: klejem, izolacją elektryczną, podkładali strzępy gąbki pod zaczepy i raz lampkę wymienili - co oczywiście nic nie dało. Jakość naprawy godna warsztatu pana Mietka z blaszaka za rogiem. Wielokrotnie mnie okłamali, przesuwali termin naprawy, urządzali sobie "podśmiechujki" z tak nieistotnej ich zdaniem usterki, której naprawy się domagam. Samochód jak zwykle po przeglądzie wydany brudny bo wiecznie mają problem z myjnią.
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 14:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... obsługa malo otwarta i życzliwa, zrezygnowałam z zakupu
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 09:02
Salon - samochody nowe
Około rok temu ...
... miałem założony przez tą firmę hak BRINK/Thule do RAV4 z 2012. Od samego początku coś było nie tak z założonym hakiem, ciężko go się wyciągało i wkładało - jakby cała konstrukcja była przyczepiona za wysoko. Rozmawiałem z dystrybutorem (eHaki)- nic takiego nigdy nie miało miejsca u innych użytkowników. Hak dedykowany konkretnie do tego modelu itd. Obecnie - hak się zaklinował, nie mogę go wyciągnąć. Oprócz tego podczas prac niechlujnie odczepiona skrzynka z elektroniką czujników cofania wisiała sobie na kablach (w oryginale była przyczepiona do boku, wiem bo sprawdzałem przed założeniem haka). Skutek jest taki, że od pół roku nie mam czujników cofania - co sie potem okazało elektronika została zniszczona przez zalanie (bo była odpieta i wisiała na kablach). Prosiłem o kontakt w tej sprawie - zostałem olany. Dramat - nigdy więcej... (po co niby mam Tutaj podać nr rejestracji?)
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 09:59
Salon - samochody nowe
Pomimo akceptacji naprawy ...
... przez gwaranta serwis nie kontaktuje się pomimo ustaleń mailowych, nie odbiera telefonu i nie oddzwania. TMP po interwencji w tej sprawie nie widzi uchybień w mojej sprawie. Samochod przy odbiorze nie odpala, deska rozdzielcza nie zmontowana, niedokręcony zderzak - to tylko część problemów z tym serwisem i marką Toyota.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 16:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam, brak ...
... kompetencji serwisu, nieznajomość procedur Toyota, śmiem twierdzić, że wprost oszukiwanie klienta. Próbowałem wymienić dywanik w nowym aucie na gwarancji , serwisant w systemie nie znalazł w ogóle mojego samochodu , wymagał faktury zakupu za dywanik, ogólnie nastawienie na nie załatwienie sprawy. Auto było kupowane w innym salonie , dedykowany pracownik tego salonu chciał przesłać wszystkie dokumenty zakupu ale Toyota Dobrygowski to chyba inne procedury i zasady jak w pozostałych salonach .
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 15:41
Salon - samochody nowe
Tragiczne podejście do ...
... wymiany opon, czas oczekiwania to jakiś kosmos, 2 godziny wymieniają 4 opony, cyrk na kółkach. U jakiegoś "Mietka" w 30 minut to max robią.
Użytkownik sieci
31 października 2024 12:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 października 2024 10:58
Salon - samochody nowe
Serwis to totalna ...
... porażka, po przeglądzie nie dokręcone korki, jak komputer nie pokaże błędu to nie ma usterki itd ...
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 16:00
Salon - samochody nowe
Rozważamy zakup CHRa ...
... i była to nasza pierwsza wizyta w salonie Z natury nie wystawiam negatywnych opinii jednak po dzisiejszej wizycie pozostał żal i wewnętrzna złość, dlaczego pani Anna potraktowała nas tak zdawkowo. Nie specjalnie miała ochotę odpowiadać na pytania i cały czas sprawiała wrażenie osoby której się w czymś przeszkodziło. A szkoda bo salon bardzo przyjemny w dobrej lokalizacji i duży wybór modeli. Być może pani miała gorszy dzień bo taki każdemu się może zdarzyć, a może my tam nie pasowaliśmy (?). Niesmak pozostał i trzeba będzie pojechać gdzieś do konkurencji. Szkoda 🥹
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 17:46
Salon - samochody nowe
Doradca klienta niezbyt zainteresowany sprzedażą samochodu.
Użytkownik sieci
6 lipca 2024 17:52
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... serwisu. Miałam do wymiany szybę czołową. W nowej szybie uszczelka zastała zagięta na odcinku około 30 cm, dodatkowo ma zadrapanie / dziurę. Po lewej stronie samochodu uszczelka łącząca dach z szybą "zapadła" się na odcinku około 1,5 cm, a po prawej stronie tego nie ma. Szyba została nierównomiernie przyklejona tzn. z lewej strony odległość od słupka do szyby jest mniej więcej o połowę mniejsza od odległości z prawej strony, co więcej w prawym górnym rogu odległość ta jest większa niż w prawym dolnym rogu. Dodatkowe usługi serwisu to: zadrapanie lakieru słupka, zostawienie odłamków szkła starej szyby w komorze silnika (niestety nie wiem ile zdążyło wylecieć w drodze powrotnej z serwisu), pozostawienie całego przodu samochodu w kleju, w szczególności okolice szyby. Przy drugiej wizycie poprawiono tylko to największe zagięcie uszczelki, a reszta wad została. Uzgodniłam wtedy z serwisem, że napiszą reklamację tej szyby do centrali Toyoty. Odpowiedź miała być do 2 tygodni, czekam już drugi miesiąc na jakąkolwiek informacje. Koszt naprawy był bardzo duży. Edycja: Serwis w ramach rekompensaty (po moim niezdecydowaniu się na wymianę samej uszczelki szyby) odblokował funkcję domykania/otwierania szyb bocznych z kluczyka oraz obiecał upust przy następnym przeglądzie, za co z góry dziękuję.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 22:50
Salon - samochody nowe
Obsługa i zakup ...
... ok ale nie polecam wypełnić ankiety satysfakcji klienta bo bez tego nie będzie" premii " ...gdy brakuje chociażby wycieraczek i obiecują dosłać za chwilę... Trwa to przynajmniej pół roku, po wypełnieniu ankiety już tak fajnie nie jest 🤷♀️
Użytkownik sieci
17 maja 2024 15:38
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu sprzedaży ...
... miła, ale tak naprawdę nie zainteresowana klientem. Nie wymagam by ktoś koło mnie skakał albo od razu podchodził gdy tylko stanę w drzwiach, ale po 20 minutach to jednak mogliby się trochę zainteresować… Zwłaszcza że brakowało koloru w próbniku i podeszliśmy poprosić o pomoc. Pomoc ograniczyła się do (fakt: uprzejmego) stwierdzenia „tamto auto jest w takim kolorze”. I dalej oglądaj sobie samochód kliencie i radź sobie sam 😉 Finalnie zdecydowaliśmy się na RAV4, ale od innej firmy. Jeszcze jeden minus: głośna muzyka, zupełnie nie sprzyjająca skupieniu.
Użytkownik sieci
16 maja 2024 20:40
Salon - samochody nowe
Właśnie się dowiedziałam, ...
... że opony mogę wymienić dopiero 27 listopada. Dziś jest 03.11. Tak traktuje się stałych klientów. Zabieram swoje opony i na przeglądzie rocznym mnie już ten dealer nie zobaczy. Nafoszona obsługa telefoniczna pozostawia wiele do życzenia! P.S. Dziękuję za odpowiedz. Zamiast zając się wadliwym systemem, to jeszcze się usprawiedliwiają! Napiszę do centrali, a jak trzeba będzie do samej Japonii, jak z renomowanej marki robicie kilo gnoju!
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 12:34
Salon - samochody nowe
Auto miało być ...
... 1.02.2024,zaliczka wpłacona 8.03.2023 Auta nie ma,ponoć ma być w marcu,dealer nie wykazuje inicjatywy w kontakcie Nie polecam,lekceważenie klienta
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 19:39
Salon - samochody nowe
Czego się spodziewacie ...
... po marce Toyota, jakość wykonania to koszmar, tandetny plastik, samochodziki z odpustu, kipi byle jakością z daleka bez dotykania😭 jasne, że do premium duża przepaść, ale żeby tak słabo to w szoku jestem. Oczywiście sprzedawczyki zachwalać muszą.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 17:13
Salon - samochody nowe
Niestety o obsłudze ...
... w dziale samochodów używanych nic dobrego napisać nie mogę. Szkoda, bo oferta była dość bogata, ale niestety panom chyba nie zależy. Poza tym zdjęcia na stronie bardzo dobrze zretuszowane. Na żywo samochody wyglądają dużo gorzej. Odpowiedź dla właściciela: Dzień dobry. Nie twierdziłem, że samochody były brudne. To rzecz naturalna, gdy stoją na zewnątrz. Nie twierdziłem, że była to zima, ani że byłem u Państwa raz. Umawiałem się kilkukrotnie. Byłem też łącznie chyba trzy razy wciągu kilku miesięcy zanim sobie odpuściłem. I nie z powodu samochodów przykrytych śniegiem tylko z powodu lekceważącego podejścia "opiekuna oferty". Raz można by to tłumaczyć jego złym dniem, ale kolejny raz to już nie przypadek. Straciłem tylko czas. Ostatecznie zakupiłem dwie toyoty w innym salonie i z marki jestem bardzo zadowolony, ale Wasz salon omijam szerokim łukiem. Niestety moje doświadczenia z Toyota Dobrygowski są zdecydowanie negatywne.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 16:46
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam zakupy ...
... w tym salonie. Samochód odebrałam 11 grudnia. Zamówione dodatkowo koła zimowe mają wady fabryczne na wszystkich felgach. Reklamacja złożona w dniu odbioru, 22.12 dostałam informację o zamówieniu nowych i do tej pory cisza. Nowe koła letnie spakowane do samochodu brudne i w taki sposób że uszkodziły skórę na tylnej kanapie i odbiły się w bagażniku. Od dnia odbioru nie doczekałam się również telefonu Pana, który miał podać kod i pomóc w połączeniu samochodu z telefonem. Do tego nie otrzymałam także kompletu kosmetyków, które były w przedstawionej ofercie sprzedaży. Gdyby przedmiotem oceny było odbieranie radości z zakupu nowego samochodu to z pewnością uplasowaliby się w czołówce.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 19:39
Salon - samochody nowe
Daje jedną gwizdkę ...
... tylko za pyszną kawę. Jak macie auto oddać do serwisu , to będziecie czekać długo. Mieliśmy do wymiany olej w samochodzie na zarezerwowaną wcześniej godzinę , dostaliśmy info od pracowników że do godziny będzie gotowe. Minęło 2h aż olej został wymieniony , nikt nawet się nie przeprosił za zbyt długi czas oczekiwania… Nie polecam, po prostu szkoda czasu, wystarczyło by tylko nas poinformować iż mamy czekać dłużej…
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu ...
... Pan Denis umawia się na spotkanie na konkretną godzinę i wiedząc o tym że klient jedzie kilkaset kilometrów po przyjeździe informuje że za samochód wpłacono zaliczkę, kilka godzin wcześniej, dlaczego nie uzyskałem wcześniej informacji i traciłem czas i pieniądze na przyjazd do salonu... Totalna porażka nigdy nie spotkałem się z takimi traktowaniem i szczerze odradzam Odpowiedz dla właściciela: jeśli umówienie się na konkretną godzinę nie jest dla pana zapowiedziana wizyta to ja nie wiem jak trzeba to zrobić, poniżej wrzucam screen email gdzie wskazałem ze będę w piątek i o której godzinie