94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 12:34
Salon - samochody nowe
Auto miało być ...
... 1.02.2024,zaliczka wpłacona 8.03.2023 Auta nie ma,ponoć ma być w marcu,dealer nie wykazuje inicjatywy w kontakcie Nie polecam,lekceważenie klienta
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 19:39
Salon - samochody nowe
Czego się spodziewacie ...
... po marce Toyota, jakość wykonania to koszmar, tandetny plastik, samochodziki z odpustu, kipi byle jakością z daleka bez dotykania😭 jasne, że do premium duża przepaść, ale żeby tak słabo to w szoku jestem. Oczywiście sprzedawczyki zachwalać muszą.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 17:13
Salon - samochody nowe
Niestety o obsłudze ...
... w dziale samochodów używanych nic dobrego napisać nie mogę. Szkoda, bo oferta była dość bogata, ale niestety panom chyba nie zależy. Poza tym zdjęcia na stronie bardzo dobrze zretuszowane. Na żywo samochody wyglądają dużo gorzej. Odpowiedź dla właściciela: Dzień dobry. Nie twierdziłem, że samochody były brudne. To rzecz naturalna, gdy stoją na zewnątrz. Nie twierdziłem, że była to zima, ani że byłem u Państwa raz. Umawiałem się kilkukrotnie. Byłem też łącznie chyba trzy razy wciągu kilku miesięcy zanim sobie odpuściłem. I nie z powodu samochodów przykrytych śniegiem tylko z powodu lekceważącego podejścia "opiekuna oferty". Raz można by to tłumaczyć jego złym dniem, ale kolejny raz to już nie przypadek. Straciłem tylko czas. Ostatecznie zakupiłem dwie toyoty w innym salonie i z marki jestem bardzo zadowolony, ale Wasz salon omijam szerokim łukiem. Niestety moje doświadczenia z Toyota Dobrygowski są zdecydowanie negatywne.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 16:46
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam zakupy ...
... w tym salonie. Samochód odebrałam 11 grudnia. Zamówione dodatkowo koła zimowe mają wady fabryczne na wszystkich felgach. Reklamacja złożona w dniu odbioru, 22.12 dostałam informację o zamówieniu nowych i do tej pory cisza. Nowe koła letnie spakowane do samochodu brudne i w taki sposób że uszkodziły skórę na tylnej kanapie i odbiły się w bagażniku. Od dnia odbioru nie doczekałam się również telefonu Pana, który miał podać kod i pomóc w połączeniu samochodu z telefonem. Do tego nie otrzymałam także kompletu kosmetyków, które były w przedstawionej ofercie sprzedaży. Gdyby przedmiotem oceny było odbieranie radości z zakupu nowego samochodu to z pewnością uplasowaliby się w czołówce.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 19:39
Salon - samochody nowe
Daje jedną gwizdkę ...
... tylko za pyszną kawę. Jak macie auto oddać do serwisu , to będziecie czekać długo. Mieliśmy do wymiany olej w samochodzie na zarezerwowaną wcześniej godzinę , dostaliśmy info od pracowników że do godziny będzie gotowe. Minęło 2h aż olej został wymieniony , nikt nawet się nie przeprosił za zbyt długi czas oczekiwania… Nie polecam, po prostu szkoda czasu, wystarczyło by tylko nas poinformować iż mamy czekać dłużej…
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu ...
... Pan Denis umawia się na spotkanie na konkretną godzinę i wiedząc o tym że klient jedzie kilkaset kilometrów po przyjeździe informuje że za samochód wpłacono zaliczkę, kilka godzin wcześniej, dlaczego nie uzyskałem wcześniej informacji i traciłem czas i pieniądze na przyjazd do salonu... Totalna porażka nigdy nie spotkałem się z takimi traktowaniem i szczerze odradzam Odpowiedz dla właściciela: jeśli umówienie się na konkretną godzinę nie jest dla pana zapowiedziana wizyta to ja nie wiem jak trzeba to zrobić, poniżej wrzucam screen email gdzie wskazałem ze będę w piątek i o której godzinie
Użytkownik sieci
23 września 2023 20:59
Salon - samochody nowe
Słabo. Kompletny brak ...
... zainteresowania personelu. Pani chciała mnie umówić na rozmowę telefoniczną. Zniechęcili mnie do kupna jak i do marki. Leksus widocznie nawet w tym jest lepszy.
Użytkownik sieci
14 września 2023 10:24
Salon - samochody nowe
Na wstępie muszę ...
... przyznać, że się obsługa potrafi być przemiła. Niestety to tyle w kwestii zalet. Oddawałem auto na serwis blacharsko - lakierniczy i nie potrafili spasować ze sobą 2ch części (drzwi) przez ponad miesiąc. Za każdym razem zapewniali że wszystko jest OK i czterokrotnie (!) im udowodnilem że tak nie jest. Dopiero po tych wielu razach mojego jeżdżenia do nich, po godzinach w korkach udało im się zrobić coś, co powinni byli za pierwszym razem. Rewelacja prawda? Straszne jest to, że mają politykę robienia z klienta głupka licząc na to, że już nie będą musieli nic robić. A jeszcze coś - porysowali mi auto podczas serwisu - ale oczywiście musiałem ich złapać za rękę z tym aby się przyznali. Wszystko weryfikują na zdjęciach i nagraniach z jakością jak sprzed 10 lat więc oglądajcie auta dokładnie dookoła jeśli macie odwagę swoje auta w ogóle u nich zostawiać. Nadal czekam na nagrania z monitoringu szanowna pani kierowniczko działu blacharskiego ;) chyba, że polityka obiecywania aby olać klienta to taki wasz standard. Szkoda gadać - omijać to miejsce jeśli nie chcecie tracić czasu i pieniędzy.
Użytkownik sieci
12 września 2023 22:53
Salon - samochody nowe
Ogarnijcie ten alarm ...
... bo ludzie normalnie spać nie mogą co chwilę się włącza i działa po parę godzin!!!!!!!!!!! Najlepiej jak jeszcze cały weekend wyje jak wściekły
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 11:07
Salon - samochody nowe
Obsługa może i ...
... miła, ale przyjechaliśmy na przegląd o godzinie umówionej wcześniej, po czym dostaliśmy informację, że będziemy czekać aż 2 godziny. No dobrze, więc czekamy, ale samochód był gotowy po ponad 3 godzinach, z czego sam przegląd trwał 30 minut, bo samochód stał po prostu w kolejce.. nie sądzę, żeby to był dobry system.
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 18:13
Salon - samochody nowe
1. Zaskoczeniem dla ...
... mnie było odbycie rozmowy o samochodzie z dealerem przy recepcji zamiast przy stanowisku. 2. Dealer nie był w stanie przedstawić spalania samochodów, mimo iż toyota tak mocno reklamuje mniejsze spalanie hybryd. 3. Ogólnie dealerzy nie znają oferty, myląc wersję wyposażenia. 3. Absurdalne zasady jazdy testowej. W przypadku zdarzenia kara umowna 500 zł. 4. Wprowadzanie w błąd: informowanie o konieczności wzywania policji do zdarzeń, gdzie nie ma takiego obowiązku w regulaminie, zatajenie informacji o konieczności pokrycia kosztów, jeżeli ubezpieczyciel uzna, że nie sfinansuje uszkodzeń. 5 zero poszanowania zasad RODO,w samochodzie znajdowały się dane innego klienta Ogólnie mam wrażenie, że kupuję kilo cukierków a nie przewartościowany samochód.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 12:20
Salon - samochody nowe
Ostatnio byłem na ...
... wymianie opon w serwisie. Wcześniej miła pani zadzwoniła do mnie potwierdzić wizytę i poinformować, że mogę przyjechać o wcześniejszej godzinie i zostanę obsłużony. Niestety cała procedura od przyjęcia zlecenia do oddania auta trwała 2godziny!!! Dopiero przy oddaniu samochodu zostałem poinformowany, że było znaczne opóźnienie, o którym powinienem zostać poinformowany na początku. Nie po to jeździ się 3x dalej i płaci kilka razy drożej, by na wymianie opon stracić 2h zamiast 20min.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 14:24
Salon - samochody nowe
Nie wiem skąd ...
... te wysokie oceny, ale coś nie tak jest jeśli w procesie zainteresowania kupnem auta łapię sprzedawcę na kłamstwach (w końcu trzeba sprzedać i wycisnąć max z planów sprzedażowych, nie?) to nie wróży dalej dobrze przyszłej relacji. Ale to chyba przypadłość wszystkich sprzedawców wszędzie.
Użytkownik sieci
16 maja 2023 13:58
Salon - samochody nowe
Około rok temu ...
... miałem założony przez tą firmę hak BRINK/Thule do RAV4 z 2012. Od samego początku coś było nie tak z założonym hakiem, ciężko go się wyciągało i wkładało - jakby cała konstrukcja była przyczepiona za wysoko. Rozmawiałem z dystrybutorem (eHaki)- nic takiego nigdy nie miało miejsca u innych użytkowników. Hak dedykowany konkretnie do tego modelu itd. Obecnie - hak się zaklinował, nie mogę go wyciągnąć. Oprócz tego podczas prac niechlujnie odczepiona skrzynka z elektroniką czujników cofania wisiała sobie na kablach (w oryginale była przyczepiona do boku, wiem bo sprawdzałem przed założeniem haka). Skutek jest taki, że od pół roku nie mam czujników cofania - ponieważ od ciężaru cześć kabli się wypięła. Prosiłem o kontakt w tej sprawie - zostałem olany. Dramat - nigdy więcej...
Użytkownik sieci
28 marca 2023 22:34
Salon - samochody nowe
Tak jak zostawił ...
... samochód na Serwis na godzinę i poszedłem na poczekalnia wypić kawę, no jakąś kobieta przyszła wyłączyła ekspres i schowała wszystko, co u państwa z obsługą jest nie tak???
Użytkownik sieci
7 marca 2023 15:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 września 2022 13:43
Salon - samochody nowe
To już chyba ...
... ostatni przegląd w tym ASO. Jak zawsze czy umyć samochód, ale po raz kolejny oddali brudny. W tym roku mechanik dodatkowo wybrudził niezabezpieczoną kierownice i wszystko czego tylko dotykał. Zakres przeglądu też nie zgadzał się z tym co widziałem wg Pana oddającego samochód czyszczenie i smarowanie układu hamulcowego, wg mnie prysniecie spreyem do prowadnic :)
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 10:26
Salon - samochody nowe
Początkowo byłam zadowolona ...
... z obsługi- zakupiłam w salonie 3 samochody. W zeszłym tygodniu pojechałam na serwis jednym z nich ( wymiana opon ) po wyjechaniu z salonu, na autoradzie wyskoczyła kontrolka ostrzegawcza ciśnienia w ogumieniu. Po powrocie do domu zadzwoniłam na serwis Toyoty jednak wtedy usłyszałam przez telefon od Pana, iż powinnam udać się do wulkanizatora gdyż Oni wymieniają oponę tylko w razie wypadku. Jestem kompletnie zawiedziona.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 15:03
Salon - samochody nowe
Pierwszy i ostatni ...
... raz dokonałam przeglądu samochodu w tym serwisie. Półtorej godziny samochód był w warsztacie z czego 15 min to efektywny czas nakładu pracy mechanika , za 1300zł ! + koszt przeglądu rejestracyjnego ,do którego salon Toyoty nie posiada uprawnień ! ( pracownik obsługi poinformował, że samochod w tym celu odwożą do serwisu, z którym wspolpracują w Giebultowie) co do czego mam duże wątpliwości. Obsługa miła, warunki lokalowe salonu na wysokim poziomie z poczekalnią dla klientów z widokiem na warsztat samochodowy.
Użytkownik sieci
25 lutego 2022 13:42
Salon - samochody nowe
Przy odbiorze używanej ...
... Toyoty obejrzeć trzeba dokładnie całą karoserię ja niestety zaufalem salonowi i przy wymianie oleju mechanik pokazał malowany zderzak.