91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 20:25
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. Dziś ...
... 21.02.2025r. odwiedziłem serwis Aso Toyota Jaworski w Bydgoszczy, aby sprawdzić baterię w moim samochodzie oraz zdiagnozować niepokojące stukanie w klapie bagażnika. Niestety, moje doświadczenie było dalekie od satysfakcjonującego. Pracownicy warsztatu, zamiast profesjonalnie podejść do diagnostyki, urządzili swoisty rajd terenowy moim pojazdem, jeżdżąc między podnośnikami oraz po nieutwardzonych, dziurawych drogach. Takie zachowanie miało rzekomo na celu sprawdzenie zawieszenia, choć nie o to prosiłem. Zaniepokojony takim traktowaniem mojego samochodu, zażądałem natychmiastowego przerwania tych działań i zwrotu kluczyków. Po dwóch godzinach oczekiwania, spowodowanych opóźnieniami w serwisie, otrzymałem samochód w stanie gorszym niż przed wizytą. Wszystkie rzeczy w bagażniku były porozrzucane, a tapicerka ubrudzona śladami butów. Dodatkowo, cały pojazd był pokryty kurzem po wspomnianych “rajdach terenowych”. Jako osoba, która z niebywałą starannością dba o swój samochód, byłem niezwykle zdenerwowany takim traktowaniem mojego pojazdu. Co gorsza, stukanie w klapie bagażnika, z którym zgłosiłem się do serwisu, nie zostało zdiagnozowane. Jest mi niezwykle przykro, że zostałem tak potraktowany. Zdecydowanie nie polecam usług serwisu Aso Toyota Jaworski w Bydgoszczy. Brak profesjonalizmu i szacunku dla klienta to główne powody mojej negatywnej opinii.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 15:12
Salon - samochody nowe
Jesli chodzi o ...
... sprzedaż samochodow to i pierwsze podejscie rok temu do kupna gr yarisa kiedy sprzedawca powiedzial mi ze auta nie ma i nie bedzie po czym pakowal powoli sie do domu i probowal mnie zbyc …. Jak i ostatnie po gr rav 4 gdzie wiemy co dokladnie chcemy idziemy po ostateczna wycene , a sprzedawca probuje wciskac w wycenie dodatkowe kola czy alarmy . I probuje nam wmowic ze alarm musi byc nie moze byc zalozony innej firmy na aplikacje z odcieciem zaplonu to totalna porazka . Cena za auto najwyzsza ze wszystkich dealerow . Dobrze ze powstal serwis Waldera ktory ma Zupelnie inne podejscie do klienta jak i konkurencyjne ceny ! Edit : Po kontakcie ze mną Pana z działu handlowego ta sama sytuacja , wiele mówione ale nic nie zrealizowane. Kierownictwo nie słowne , brak szacunku do klienta dlatego opinie spada jeszcze niżej . Odradzam jakąkolwiek współprace z tym dealerem !
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 08:40
Salon - samochody nowe
Faktura była wydrukowana ...
... na papierze brudnym bądź na uszkodzonej drukarce i widać to na pierwszy rzut oka. Pracownik nie powinien wcale podawać takiego dokumentu klientowi do ręki. Zdarza się. Ten sam pracownik, sympatyczny pan, podaje również wizytówki z adresem mailowym "@toytota...", oczywista literówka. Oznacza to, że ani osoba drukująca setki wizytówek, ani pracownik, nie zwrócili uwagi na to, co jest napisane na ich własnej wizytówce. Zrozumieć można literówkę w nazwisku, ale nie w słowie "Toyota". Błahostki, które jednak pokazują standard pracy w salonie. Jak można powierzać większe kwoty ludziom, którzy nawet takich prostych zadań nie wykonują dobrze?
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 16:42
Salon - samochody nowe
Bardzo słabe doswiadczenie ...
... a konkurencja za rogiem . Historycznie było pierwsi w Bydgoszczy więc i sentyment został ale klienta trzeba szanować.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 09:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 00:29
Salon - samochody nowe
Przepisanie cesji to ...
... instna porażka, Pani M. Lewandowska bardzo lekceważy swoją pracę, przede wszystkim brak kontaktu, telefonu nie odbiera oddzwania jak się podoba. Po miesięcznym załatwianiu papierów przez Panią Martę klient zrezygnował ale to nie jej wina. Nie polecałam tego salonu, szkoda nerwów i pieniędzy
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 17:22
Salon - samochody nowe
Najgorszy sprzedawca samochodów, ...
... z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Tutaj naprawdę nie lubi się klientów. Cztery razy dawałem im szansę, przez nieuprzejmość i nieprofesjonalne zachowanie dwa razy wybrałem inny salon Toyoty, a raz zrezygnowałem z zakupu na rzecz innej marki. Dealer roku - to jakiś żart! Bardzo odradzam, tu nie lubi się klientów. Nadmieniam, iż szkoda mi czasu na dyskusje telefoniczne z Państwem, jesteście niereformowalni.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 08:41
Salon - samochody nowe
Umówili mnie na ...
... serwis, ale części nie przyjechały na miejsce. Zapomnieli mnie poinformować o tym fakcie przed wizytą i musiałem przyjechać 2 razy... Nie polecam
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 21:20
Salon - samochody nowe
Warsztat ma w ...
... poważaniu czas swoich klientów Są nieterminowi i niezorganizowani. Nie potrafią zaplanować prostej wymiany opon. Zdecydowanie omijać!
Użytkownik sieci
26 października 2024 15:04
Salon - samochody nowe
Na stronie internetowej ...
... jest informacja o dniach otwartych (26.10), udaliśmy się do salonu zainteresowani kupnem samochodu tej marki, szlabany podniesione bramka otwarta, można obejrzeć samochody na zewnątrz jednak salon zamknięty. Pełno ludzi przyjechało i po 5 minutach wsiadało do swoich aut i odjeżdżało. Brak szacunku do czasu klienta.
Użytkownik sieci
28 września 2024 16:42
Salon - samochody nowe
Mają niaktualne godziny ...
... pracy. Podają że w sobotę czynne do 15. Niepolecam
Użytkownik sieci
28 września 2024 12:16
Salon - samochody nowe
Byłem dziś w ...
... salonie i odniosłem wrażenie, że panowie od sprzedaży samochodów chyba po jakiejś imprezie mocnej byli bo absolutnie nie byli zainteresowani obsługą klienta. Jeden pan łaskawie podniósł tyłek z krzesła dopiero jak powiedziałem , że kilku klientów szuka informacji i z takim podejściem nic nie sprzedadzą. po chwili pan ponownie poszedł na fotel i pogaduszki z kolegą. niestety zniesmaczyłem się i mimo , że ma dalej podjadę do salonu w centrum , może tak uzyskam informacje które są mi o samochodzie potrzebne
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 13:27
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... swoją historią związaną z zakupem samochodów Toyota w Toyota Jaworski. Jest to historia zupełnie nie zrozumiała ale od początku. W pierwszych dniach sierpnia bieżącego roku jeden z Doradców Handlowych napisał maila do firmy, której interesy reprezentuje z zapytaniem czy nie chcemy kupić samochodów osobowych, kontakt z DH był wzorowy i po ok dwóch tygodniach i złożeniu oferty na zakup kilkunastu samochodów Toyota Yaris Cross dowiedziałem się że zakup niestety nie będzie możliwy z powodów, które nie zostały mi ujawnione. Poprosiłem więc DH o kontakt z jego bezpośrednim przełożonym Panem Piotrem ale otrzymałem informację że Pan Szef Sprzedaży nie będzie ze mną rozmawiał. Spróbowałem więc dodzwonić się do niego osobiście co nie było łatwe ale się udało. Nie dowiedziałem się niczego innego niż tego że oferta, która została mi złożona nie będzie sfinalizowana. Poprosiłem o zastanowienie się nad podjętą decyzją ponieważ według polskiego prawa oferta zaakceptowana przez klienta nie może być wycofana. Mimo ustalenia godziny kontaktu dnia następnego nie doczekałem się informacji ani telefonicznej ani mailowej co świadczy według mnie o niejprofesionaliźmie kadry zarządzającej. Generalnie bardzo słabo firma powinna się wstydzić takiego podejścia do klienta. Nie polecam traktowanie klientów jak w PRL-u
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 22:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 15:35
Salon - samochody nowe
Poziom rozmowy z ...
... klientem jak "Mirek handlarz". Nie wszyscy są klienci są "Januszami". Brak profesjonalizmu choćby z uwagi na naśmiewanie się z innych marek - tu ewidentne kompleksy. Odsyłanie klienta do tańszych marek w przypadku próby dostosowania sensownej oferty. Na zasadzie nie masz kasy na full opcje to szukaj gdzie indziej. Przy aucie za 180tys. doliczają cenę dywaników jako pozycję płatną - to żenada.
Użytkownik sieci
20 maja 2024 14:17
Salon - samochody nowe
Może konkurs na ...
... najdłuższą naprawę toyoty w Jaworski Bydgoszcz trwa już 1.5 roku ? Toyota Polska to mit niezawodności, mi od przeszło 1.5 roku naprawiają mi stacje multimedią ( Jaworski Bydgoszcz ) doszło do tego że zamiast bezpiecznie się poruszać i korzystać z zestawu głośnomówiącego korzystam z słuchawek, brawo Toyota za niezawodność i szybkość napraw
Użytkownik sieci
4 lutego 2024 23:01
Salon - samochody nowe
Jesli chodzi o ...
... serwis nie moge powiedziec zlego slowa . Zawsze bylem zadowolony dlatego za serwis daje te dwie gwiazdki . Jesli chodzi o sprzedaż samochodow to i pierwsze podejscie rok temu do kupna gr yarisa kiedy sprzedawca powiedzial mi ze auta nie ma i nie bedzie po czym pakowal powoli sie do domu i probowal mnie zbyc …. Jak i ostatnie po gr rav 4 gdzie wiemy co dokladnie chcemy idziemy po ostateczna wycene , a sprzedawca probuje wciskac w wycenie dodatkowe kola czy alarmy . I probuje nam wmowic ze alarm musi byc nie moze byc zalozony innej firmy na aplikacje z odcieciem zaplonu to totalna porazka . Cena za auto najwyzsza ze wszystkich dealerow . Dobrze ze powstal serwis Waldera ktory ma Zupelnie inne podejscie do klienta jak i konkurencyjne ceny !
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 12:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam 3 ...
... raz jestem w salonie z chęcią jazdy testowej albo nie ta godzina i korki albo mają wydania i brak czasu. Sprzedawca mówi prosze podjechać a na miejscu wychodzę z kwitkiem. Kpina. Konkurencja daje auta na cały dzień lub weekendy z uśmiechem na ustach. Sprzedawcy z centrali dzownia z ofertą na auta w leasingu a na miejscu wszystko wygląda inaczej. Jedyna opcja to umawiać się z dużym wyprzedzeniem ale w tych czasach kto ma na to czas.
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 11:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwis ...
... na duży minus , miałem czeka ci tylko godzinie czekam 5 godzin :( brak informacji
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 08:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki