94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 07:43
Salon - samochody nowe
Pierwszy i ostatni ...
... raz zlecałam jakąkolwiek naprawę auta w tym miejscu. Pan Adrian bodajże, który miał nieprzyjemność mnie obsługiwać, bardzo opryskliwy i glupiomadry. Po telefonie, że auto jest do odbioru liczyłam, że jak w innych serwisach przyjadę, odbiorę auto i odjadę - z uwagi na to, że było gotowe. Dlaczego czekałam na ww. Pana 30 min? Podpisać papier odbioru mogłam od razu. Informowałam, że w tym dniu zależy mi na czasie i wiedzieli o tym doskonale. Dlatego po telefonie zaraz jechałam. I co? Gdy zobaczyłam swoje auto wyszłam z zapytaniem czy mogę je odebrać w końcu… na co pan do mnie - a myśli pani że po co nim wyjechałem? Rzeczywiście. Obsługa na poziomie premium…. Złośliwie przechadzając się z nóżki na nóżkę, gdzie dla większości liczy się czas - było to co najmniej nie na miejscu. Więcej nie przyjadę, nie mam ochoty na złośliwe komentarze załogi nieszanującej czasu swoich klientów.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 09:14
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj tj. ...
... 22-01-2025 umówiony na wizytę związaną z bezpłatna aktualizacja systemu w lexus nx. Zostałem w arogancki sposób przyjęty przez pracownika, który proponował zupełnie inna usługę „ja wiem co mam w systemie napisane”. Dostałem dwukrotnie wezwanie do serwisu w celu bezpłatnej aktualizacji systemu bezpieczeństwa. Nie ryzykowałem pozostawienia pojazdu tak niekompetentnym pracownikom. Żenująca obsługa. NIE POLECAM tego serwisu.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 14:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... sprzedawcy w żadnym wypadku. Miałam wyjątkowo negatywne doświadczenie. Po długich rozmowach i ustaleniu wszystkich szczegółów zdecydowałem się na rezerwację samochodu, a sprzedawca potwierdził, że auto jest zarezerwowane i nikt inny nie będzie miał możliwości go kupić. Niestety, mimo tego, sprzedawca postanowił sprzedać samochód komuś innemu za moimi plecami! Zero profesjonalizmu, brak szacunku dla klienta i kompletny brak słowności. Straciłam czas i nerwy, a mogłam w tym czasie znaleźć uczciwego sprzedawcę. Jeśli ktoś szuka rzetelności i uczciwości, to radzę trzymać się z daleka od tej osoby- Marceli Zlotowski. Totalny brak odpowiedzialności i lekceważące podejście do klienta.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 20:24
Salon - samochody nowe
Pan Jacek Z. ...
... ze SERWISU nie nadaje się do obsługi klienta ,w tej firmie kupilam 3 samochody i nigdy tak żle nikt nas nie potraktował ,punkty za kupno nowych samochodow i zestawow kół nie były wliczone do zniżki, samochód zastępczy dostaliśmy na czas przeglądu lexusa z informacją ,że mamy zatankować i to zrobiliśmy ,przejechaliśmy 8 km (do Focusa) za benzynę zaplacilam 7zł, na moją uwagę ze corola h. nie była zatankowana i że ten samochod by musiał palić 10litrow na 100km,Pan J, poszedł sprawdzić zastępczy samochód czy czasami coś nie ukradliśmy lub zniszczyliśmy .skandalem jest ,że stały klient tak był traktowany , Nie polecam tej firmy i wszystkim będę odradzać, za nie cale 2 godziny przeglądu zapłaciliśmy prawie4000zł a przez telefon zapewniano nas zupełnie inaczej, ze punkty z kupna będą liczone, że dostaniemy rabat i cena za usluge bedzie podobna jak rok temu. Takie traktowanie klienta takiej firmie nie przystoi,Na wiosnę chciałam kupic nowy samochód ale w tej firmie nie kupię i nigdy nie przyjadę na przegląd. Do TOYOTY PL napiszę skargę na ten serwis aby ostrzec innych klientów.W domu zauwazyłam na fakturze, ze policzono 3,5 godziny robocizny za 2600zł a samochód byl gotowy do odbioru po prawie 2 godzinach czyli robocizna powinna wynosic okolo1300zl.czekam na wyjaśnienia
Użytkownik sieci
18 października 2024 17:09
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo słaby kontakt z serwisem.
Użytkownik sieci
15 października 2024 22:14
Salon - samochody nowe
Kupiłem Toyotę AygoX ...
... wideo restrator został tak zamontowany że nie mogę do niego zamontować bateria bo nie mogę go zdjąć.Podczas zakupu powiedziano że to proste wystarczy przesunąć i wyjąć urządzenie ,zamontować baterie ,włożyć kartę pamięci i podliczyć do naładowanie. Teraz wiem dlaczego nie przygotowano urządzenia do pracy. Nie pojadę 200km aby to poprawili. Poszukam innego serwisu bliżej może poprawią. Nie wrócę do tego serwisu.
Użytkownik sieci
15 października 2024 20:23
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem, ...
... brak kompetencji, chaos i nieuprzejma obsługa od Pan w recepcji po konsultantów. Kierownik widać robi co może ale ciężko nad tym zapanować.
Użytkownik sieci
15 października 2024 17:35
Salon - samochody nowe
Niestety nie otrzymałem ...
... oferty od handlowca. Po trzech godzinach dzwoniłem na recepcję z przypomnieniem i prośbą o podesłanie oferty, pani zanotowała mój telefon i uspokoiła że ktoś się odezwie. Niestety oferty jak nie było tak nie ma.
Użytkownik sieci
18 września 2024 23:01
Salon - samochody nowe
Bardzo duże niemiłe ...
... zaskoczenie. Byłem z żoną na wizycie w celu odbioru drugiego pilot do auta i weryfikazji zgłoszonej usterki w Lexusie NX. Otóż, próbowano nam wmówić, że zgłaszaliśmy stuki z tyłu gdzie cały czas była mowa o przedniej części auta ( nawet w głoszeniu - proszę sobie sprawdzić). Rozmowa końcowa prowadzona przez opiekuna serwisowego przebiegła ostatecznie bardzo nerwowo i wręcz z opanowaną ale jednak z namiastką agresji. Tego nikt nie chce :(. Gwałtownie została podjechać decyzja przez opiekuna serwisowego że auta ma zostać w serwisie na tydzień... Na "szczęście"nie było od razu dostępnego auta zastępczego bo w takim sytuacji chyba obawialibyśmy się zostawić w Państwa ręce nasz samochód. Może do wyznaczonego kolejnego terminu wizyty "kurz opadnie"...Druga sprawa nieprzyjemna to wyciągnięcie przewodu od zasilania rejestratora przez obsługę serwisu. Jeśli jest taka procedura to proszę poinformować własciela lub poprosić o odłączenie na czas obsługi serwisowej. Dodam, że po oddaniu samochodu żonie rejestrator nie został włączony i przy niebezpiecznie sytuacji nie spełniły by funkcji.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2023 20:35
Salon - samochody nowe
Nie mam najlepszych ...
... wspomnień z Toyota Walder. W ogóle o istnieniu w Bydgoszczy tego dealera poinformował nas doradca leasingowy. Spróbujemy, stwierdziłem. Okazało się podczas pierwszego kontaktu, że o modelu Toyota Cross wiem więcej niż doradca klienta Pani Justyna. Poza tym system zamówień szwankował i umówiliśmy się na kolejne spotkanie - system miał ruszyć, a Pani Justyna doinformować. Podczas kolejnego spotkania udało się dograć szczegóły i złożyć zamówienie w połowie września z terminem odbioru odległym, bo na 30 kwietnia następnego roku. Ale nam to nawet odpowiadało, pozwoliło na zaplanowanie finansowe naszych działań. Kolejny kontakt miał miejsce w pierwszej połowie kwietnia - informacja że auto nie dotrze na czas, ale jeszcze będą konkretnie informować. Nadszedł 29 kwietnia (sobota), żadnego kontaktu więcej, postanowiłem zadzwonić do salonu. Odebrał doradca (Pani Justyna na urlopie), po zidentyfikowaniu zamówienia informacja, że auto nawet nie zostało przekazane do produkcji i data odbioru to koniec sierpnia. Poza tym zaskoczenie, że nie zostaliśmy o tym poinformowani. Zaskoczyło nas to niemiło. Poza tym w radiu w kwietniu, maju i czerwcu atakowani byliśmy reklamą Yaris Cross, który miał być dostępny "niemal od ręki". Po mailu do zarządu spółki dealera informacja zwrotna, że auto będzie do końca lipca. W końcu w ostatnich dniach czerwca informacja, że udało się przyspieszyć odbiór auta (wg mnie raczej skrócić opóźnienie). Odbiór auta po blisko 10 miesiącach od zamówienia - stanowczo zbyt długo. Przy odbiorze pytanie do Pani Justyny, co dealer ma do zaoferowania aby utrzymać w nas klientów. Wcześniej proponowała komplet kół zimowych za pół ceny, czyli dokładnie taką ofertę jaka była dostępna w maju i czerwcu dla ogółu klientów. Pani Justyna odpowiedziała, że porozmawia z dyrektorem handlowym (rozumiem, nie ma uprawnień do oferowania dodatkowych upominków) i...słuch po niej zaginął. Minęło blisko dwa miesiące. W każdym razie ja do tego dealera już nie wracam, szczęśliwie jest w Bydgoszczy konkurencja.
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 19:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 18:53
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed tym ...
... dealerem, jest nierzetelny - przez niego straciłem kilka tysięcy PLN bo nie wywiązał się ze swoich zobowiązań - nie zamówili auta na które wpłaciłem zaliczkę. Później same kłamstwa i brak zainteresowania dobrem klienta. Rozmawiałem telefonicznie z właścicielem salonu - niegrzeczny, opryskliwy, zarozumiały człowiek, pan nowobogacki ze słomą wystającą z butów. Jeśli chcesz kupić auto, warto udać się do innego salony Toyoty - Toyota Walder odradzam z całego serca.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2022 10:06
Salon - samochody nowe
Została uruchomiona wyjątkowo ...
... agresywna reklama pokazów jakiegoś samochodu, która zasłania cały ekran przeglądarki co ok 30 sek. Trzeba ją zamknąc, aby móc dakej czytac wybrany artykół. Irytująca forma reklamy
Użytkownik sieci
8 października 2022 13:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam komisu ...
... Toyota Pewne Auto przy salonie Toyota Walder. A w szczególności sprzedawcy Pana Mirka, zapewniał o perfekcyjnym stanie auta, o tym że dbają o klienta i wizerunek marki . Auto rzeczywiście było bezwypadkowe ale opony 8 letnie w stanie takim, że strach było na drogę wyjechać, podwozie tak skorodowane, nigdy w żadnej toyocie nie widziałem podwozia w tak złym stanie, alufelgi miały być po renowacji malowane proszkowo, a były pomazane pędzlem, korozja na nadkolach, na klapie bagażnika. Miałem styczność z wieloma salonami Toyoty, kupowałem auta nowe i używane ale nigdzie nie zostałem tak nie uczciwie potraktowany jak tutaj. Sprzedający wiedział że jadę po auto 450 km i i nie raczył udzielić rzetelnej informacji o aucie.