94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 12:52
Salon - samochody nowe
Chciałbym polecić Salon ...
... Toyoty – Walder w Bydgoszczy, gdzie w ubiegłym tygodniu odebrałem nowe auto. Spośród różnych salonów Toyoty [m.in. w Toruniu, czy Trójmieście] zdecydowałem się właśnie na ten salon, ponieważ to za sprawą Pana Krzysztofa udało mi się zrealizować zakup nowej Toyoty, dzięki możliwym i satysfakcjonującym negocjacjom :-) Chciałbym przy tym podkreślić, że zarówno przed zakupem auta (w trakcie ustalania warunków zakupu) jak i w dniu odbioru auta, Pan Krzysztof wykazał się profesjonalizmem, elastycznością i uprzejmością oraz zawsze fachową pomocą, zwłaszcza oddając auto do użytku, szczegółowo opisując „co, gdzie i jak”. Swoją cegiełkę dołożyła także Pani Jowita przygotowując atrakcyjną ofertę ubezpieczeniową i leasingową. Odbierając auto powiedziałem Panu Krzysztofowi, że w skali na 10 na 10 dałbym 11 ;-) co raz jeszcze potwierdzam! Serdecznie pozdrawiam wszystkich pracowników Salonu, życząc tak zadowolonych – jak ja – klientów.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 14:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... sprzedawcy w żadnym wypadku. Miałam wyjątkowo negatywne doświadczenie. Po długich rozmowach i ustaleniu wszystkich szczegółów zdecydowałem się na rezerwację samochodu, a sprzedawca potwierdził, że auto jest zarezerwowane i nikt inny nie będzie miał możliwości go kupić. Niestety, mimo tego, sprzedawca postanowił sprzedać samochód komuś innemu za moimi plecami! Zero profesjonalizmu, brak szacunku dla klienta i kompletny brak słowności. Straciłam czas i nerwy, a mogłam w tym czasie znaleźć uczciwego sprzedawcę. Jeśli ktoś szuka rzetelności i uczciwości, to radzę trzymać się z daleka od tej osoby- Marceli Zlotowski. Totalny brak odpowiedzialności i lekceważące podejście do klienta.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 13:10
Salon - samochody nowe
Bardzo polecamy salon ...
... !!! Gdyby można było dać 10 gwiazdek ,napewno by tyle otrzymał. ! Obsługa na bardzo wysokim poziomie od samego początku do końca . W szczególności ogromne podziękowania dla Pana Mateusza Piernik.! Odpowiednią osobą na odpowiednim stanowisku.Pełen profesjonalizm,zaangażowanie kultura osobista ,uprzejmość to przede wszystkim cechy ,które Pan posiada . Bardzo szczegółowo przedstawiał oferty samochodów ktore nas interesowaly,oraz odpowiadał na wszystkie pytania które mieliśmy dotyczące zarówno kupna jak i samochodu. Pan Mateusz również towarzyszył nam na jeździe próbnej, z której również byliśmy Bardzo zadowoleni! I tu również same plusy! Cierpliwość uprzejmość i dobry humor towarzyszył nam pod czas całej jazdy próbnej. Z pewnością będziemy polecać zarówno salon jak i Pana Mateusza. Umowa oczywiście podpisana czekamy na Naszą Toyote Corolle !! Pozdrawiamy Z, G Wiśniewscy oraz Oskar i Monika
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 12:37
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam jeszcze ...
... przed zakupem używanego Lexusa samochód został sprawdzony i dostałem szczegółowy raport i po zakupie cały czas serwisuje auto.Bardzo miła obsługa czuje się naprawdę zaopiekowany szczególne podziękowania dla Pani Sandry bardzo profesjonalnie i fachowo podchodzi do sprawy dba o każdy szczegół .Pozdrawiam cały zespół i Życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 16:47
Salon - samochody nowe
Obsługa na wysokim ...
... poziomie, salon czyściutki, przyjemny. Serwis trzyma fason, zawsze obsługiwany jestem jak należy, atmosfera bardzo miła, serwisanci robią swoje tak jak powinno to wyglądać. Jednym słowem - to co daje Toyota Walder, tego klient oczekuje. Tak trzymać!
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 14:52
Salon - samochody nowe
miło i profesjonalnie. ...
... bez nachalnego narzucania się. pan Mateusz zaprezentował kilka modeli i ofert. jazda próbna. szczegółowe wyjaśnienia. i w końcu zakup auta. polecamy. po kilku miesiącach użytkowania myślimy zmienić opinię o serwisie i reklamacji - na tylnych lampach pojawiły się pęknięcia czy raczej rozklejenia i serwisant chce nam wmówić że to mechaniczne uszkodzenie i moja wina. będę musiał zmienić serwis Walder na inny.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 16:33
Salon - samochody nowe
Podczas umówienia auta ...
... na wizytę Pani Oliwia nie była przyjemna w rozmowie nie wysuchała problemu związanego z usterką auta.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 10:54
Salon - samochody nowe
Zainteresowała mnie Nowa ...
... Toyota Camry. Zostawiłem namiary Pani w recepcji salonu z prośbą o kontakt jak będzie możliwa jazda testowa. Jak auto się pojawiło zostałem zaproszony do salonu. Jazda odbyła się punktualnie w umówionym terminie, mimo że raz została przełożona z dużym wyprzedzeniem. Kontakt ze wszystkimi pracownikami Salonu Walder, z którymi miałem okazję rozmawiac mega rzeczowy, profesjonalny a zarazem na luzie i sympatyczny. Szczególna pochwala dla Pana Marcelego, odpowiedni fachowiec na odpowiednim miejscu. Auta nie kupiłem, zmieniła się sytuacja ale jeśli będę kiedykolwiek chciał kupić Toyotę, najpierw jadę do Nich...
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 07:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 13:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 14:27
Salon - samochody nowe
Wysoce profesjonalne wsparcie ...
... w zakresie kupna kolejnej Toyoty. Na równie wysokim poziomie obsługa serwisowa.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 13:23
Salon - samochody nowe
Po samochód przyjechałem ...
... z Rybnika. Używany/nowy samochód w najtańszej cenie w Polsce. Współpraca z Panem Tomaszem Gryta była profesjonalna. Polecam !👍
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 14:12
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 07:35
Salon - samochody nowe
Bardzo mili i profesjonalni Pracownicy, super. Serdecznie polecam
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 11:13
Salon - samochody nowe
Przyjazny salon i ...
... sprawny serwis. Dostępne jazdy testowe i doświadczeni specjaliści. Od zakupu, po ubezpieczenia i kredyty, aż po pełną obsługę posprzedażową. Polecam
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 22:16
Salon - samochody nowe
Tydzień temu zakupiłam ...
... nową Toyote Yaris Cross jestem bardzo zadowolona.Salon godny polecenia a w szczególności polecam pana Mateusza pracownik na medal pełen profesjonalizm i zaangażowanie. POZDRAWIAM.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 17:12
Salon - samochody nowe
Jak serwisować Toyotę ...
... w Bydgoszczy, to tylko u WALDERA. Przy każdej wizycie wita nas uśmiechnięty personel, który stara się szybko obsłużyć klienta. Pan Krzysztof K. to wspaniały doradca, który umie rzeczowo wyjaśnić, co było zrobione w samochodzie i polecić odpowiedni pakiet serwisowy. Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia wiosną!
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 08:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 12:26
Salon - samochody nowe
Człowiek czuje się ...
... badrzo dobrze zaopiekowany na każym etapie. Jeżeli pojawią się probemy automtycznie wręcz, są adresowane. Szczególnie słowa uznania należą sie panu Mateuszowi Piernikowi... pilotuje każdy szczegół czy to zgloszenia serwisowego czy zapytania ogólnego. Oby tak dalej :)
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 20:24
Salon - samochody nowe
Pan Jacek Z. ...
... ze SERWISU nie nadaje się do obsługi klienta ,w tej firmie kupilam 3 samochody i nigdy tak żle nikt nas nie potraktował ,punkty za kupno nowych samochodow i zestawow kół nie były wliczone do zniżki, samochód zastępczy dostaliśmy na czas przeglądu lexusa z informacją ,że mamy zatankować i to zrobiliśmy ,przejechaliśmy 8 km (do Focusa) za benzynę zaplacilam 7zł, na moją uwagę ze corola h. nie była zatankowana i że ten samochod by musiał palić 10litrow na 100km,Pan J, poszedł sprawdzić zastępczy samochód czy czasami coś nie ukradliśmy lub zniszczyliśmy .skandalem jest ,że stały klient tak był traktowany , Nie polecam tej firmy i wszystkim będę odradzać, za nie cale 2 godziny przeglądu zapłaciliśmy prawie4000zł a przez telefon zapewniano nas zupełnie inaczej, ze punkty z kupna będą liczone, że dostaniemy rabat i cena za usluge bedzie podobna jak rok temu. Takie traktowanie klienta takiej firmie nie przystoi,Na wiosnę chciałam kupic nowy samochód ale w tej firmie nie kupię i nigdy nie przyjadę na przegląd. Do TOYOTY PL napiszę skargę na ten serwis aby ostrzec innych klientów.W domu zauwazyłam na fakturze, ze policzono 3,5 godziny robocizny za 2600zł a samochód byl gotowy do odbioru po prawie 2 godzinach czyli robocizna powinna wynosic okolo1300zl.czekam na wyjaśnienia