92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2024 23:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2024 18:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam nawet ...
... nie raczą odpisać na wysłane zapytanie poprzez e-mail z września 2023roku . Dziękuję bardzo temat załatwiony w innym serwisie bez łaski .
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 13:33
Salon - samochody nowe
Dzial sprzedaży samochodów ...
... używanych uważam za totalne nieporozumienie!!! Sytuacja miala miejsce przed nowym rokiem.. Chciałem kupić samochód używany. Przez telefon rozmawiałem z Panem odnośnie samochodu. Chciałem zostawić swoje dotychczasowe auto w rozliczenie. Wszystko zostało przedstawione przez telefon. Jaka marka, przebieg, rodzaj paliwa, rok produkcji. Twierdzono że nie będzie problemu żeby takie auto rozliczyć (również było to opisane w ogloszeniu) i załatwimy to tego samego dnia. Więc wybrałem się do salonu na wczesniej umowiona godzinę. Sprawę przejął drugi kolega ( pan t.)bo ten pierwszy kończył zmianę. Wchodzac do salonu rownoczesnie wchodzila z nami inna osoba ktora podeszla jak sie potem okazało do Pana ktory potem nas obslugiwal. Żona slyszala rozmowe jak sprzedawca mowil, ze "zaraz wroci tylko musi zalatwic jedna sprawe". Poszlismy ogladac samochod ktory nas interesował. Niezbyt chętnie opowiadał o samochodzie, który mieli na sprzedaż. Pomału zniechęcało to do zakupu, bardziej to było "ciągnięcie za jezyk" niż chęć przedstawienia nam samochodu w miłej atmosferze. Więcej się nie dowiedziałem niż to co pisało na kartce zostawionej w samochodzie, ani propozycji jazdy próbnej ani nic z tych rzeczy. Mimo to Wyraziłem chęć zakupu ale chciałem zostawić swoje auto w rozliczeniu. U Sprzedawcy po usłyszeniu informacji na temat mojego samochodu od razu była widoczna niechęć do dalszej współpracy (przez telefon nie było problemu). Słowa typu: ,,dużo za to nie dostaniecie", " będę musiał to auto wziąć na podnośnik a seriws też chce iść do domu", " lepiej zostawic sobie to auto i jezdzic dalej" totalnie zniechęciły mnie do działania. Cena odkupu mojego auta została zaproponowana taka, żeby tylko mnie zniechęcić (konkurencja odkupiła za 14 tys więcej niż mi tutaj zaproponowano) Odpuściłem temat. Wsiedliśmy do samochodu i po prostu zaczęliśmy odjeżdżać. I wtedy widzieliśmy jak panowie się schodzą. Po prostu szkoda było ciągnąć tematu jak czekal kolega... samochód kupiłem u konkurencji w województwie małopolskim.. szkoda było tylko czasu i paliwa ponad 200km w jedną stronę (a za to przeciez nikt nam nie zwroci) autostrada bramki itp.. Pierwszy raz spotkałem się sytuacja gdzie sprzedawca olewa klienta na całej linii. Byłem przygotowany na to żeby wyłożyć pieniądze na biurko, bo po prostu chcialem kupic samochod. Odradzam bo żadnego zainteresowania nie widziałem od Pana z salonu. Czasy są takie że salonów jest pełno więc wybrałem się do innego salonu i po prostu kupiłem auto.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 09:41
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... obsługę klienta w sprzedaży samochodów używanych według mnie Pan mnie obsługujący zrobił wszytko aby mnie zniechęcić. Byłem zainteresowany zakupem jednego z dwóch wystawionych modeli w salonie. Telefonów nie odbiera niestety nikt i nikt nie oddzwania. Rozumiem sprzedaż idzie jak ciepłe bułeczki. Czas oczekiwania na obsługę na miejscu około 20 minut, co jest ok. Pani w recepcji zaproponowała kawę lub cherbatę. Super. Dwóch Panów przy biurkach, jeden obsługuję. Po zakończeniu obsługi, gdy spotkał się z moim wzrokiem oczekującego klienta zaraz zanurkował swój rozbiegany wzrok w komputer wskazując swoim zachowaniem, że jest bardzo zajęty. Mimo wszystko nieśmiało zapytałem, czy można podejść lub czy mam poczekać. Przekazał mnie drugiemu koledzę. Ten do stojącego klienta (trzy krzesełka przy biurku wolne) Słucham. Wskazuje kolor samochodów, rocznik i cenę. Samochody stoją za oknem. Pan mówi nie ma takich. Ja mówię rocznik, cenę i kolor, Pan mówi nie ma takich. ( trzy razy Pan z dumą wskazał, że nie mam racji i nie ma takich pojazdów) Potem z sakrkazmem stwierdził, że to nie są te kolory bo nie dodałem jasno szary lub ciemno zielony. Więc pytam nadal na stojąco, czy mogę zapytać o te precyzyjnie określone kolorami auta. Pan mówi. Pytaj Pan. Ja stoję. Kiedy sam sobie usiadłem Pan na pytanie o stan techniczny przeczytał datę przeglądu. Potem dwa razy powtórzył z naciskiem - to są auta z długoterminowego wynajmu. Zanaczam. Nie wiem czy miałem w związku z tym uważać, czy co?. Ponadto pytanie o hak było pytaniem dziwnym, nie wiem czemu. Mówiąc szczerze odechciało mi się zakupu tych samochodów. Jeżeli to są standardy dzisiejszej obsługi w tym salonie to dziękuję. Jadę po toyotę do innego miasta tam odbierają telefon i wykazują wysoką kulturę udzielając od siebie szeregu informacji i traktując klienta poważnie. Przykro mi że wystawiam taką opinię, jednak takie są fakty. Dziękuję
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 10:23
Salon - samochody nowe
Chciałem zgłosić samochód ...
... do naprawy po szkodzie. Do salonu skierował mnie leasing. Na dziale szkód telefon odebrał jakiś pań prawdopodobnie pod wpływem środków odurzających... Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. W ciągu 10min rozmowy bez mojegi udziału zrobił wszystko żebym zmienił serwis na inny. Dwa razy byłem zmuszony do kontaktu z tym salonem w ciągu kilku lat i dwa razy wspominam kontakt tak samo.
Użytkownik sieci
31 października 2023 12:13
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... dać mniej jak 1 gwiazdę. Rozczarowałam się bardzo ostatnią , a 2 z kolei wizytą. Po zgłoszeniu ( w sezonie deszczowym) problemu z przednimi wycieraczkami, które pół roku temu wymieniałam w salonie, obsługujący mnie Pan po prostu stwierdził, iż zapewne jest to uszkodzenie mechaniczne - skoro zgłaszam reklamację ( nawet nie był łaskaw wyjść obejrzeć), podejrzewam, że gdybym poprostu zakupiła nowe byłabym także zadowolona. Dramat
Użytkownik sieci
22 października 2023 09:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 października 2023 19:18
Salon - samochody nowe
Płacisz za 0W20, a leją 10W40.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2023 13:16
Salon - samochody nowe
W ubiegły piątek ...
... około 16-ej odwiedziliśmy salon, żeby obejrzeć używane samochody. Nikt się nami nie interesował. Gdy wszedłem do salonu i zapytałem o obsługę, Pani przy wejściu zawołała kolegę z zaplecza, który ze skwaszoną miną wyszedł i zapytał, o co chodzi. Powiedziałem, że ma kilka pytań o jeden z samochodów, a On odparł "proszę pytać". Wyglądało, jakby nie miał w ogóle ochoty wychodzić z salonu, bo gdy poprosiłem o otwarcie auta, z łaską poszedł po kluczyki. Później od niechcenia odpowiadał na nasze pytania. Odnosiliśmy z żoną wrażenie, że nie jesteśmy tu miło widziani. No bo przecież jak śmiemy oglądać roczny samochód w piątek o 16-ej... Gdy salon jest czyny do 21-ej. Po wyjeździe salonu przypominałem sobie, że gdy 5 lat temu kupowałem poprzednią Toyotę, byłem w tym samym salonie i obsługiwał mnie ten sam Pan. Zarówno wtedy jak i teraz kupię auto gdzie indziej, a właścicielom proponuję przyjrzeć się pracy tego Pana, bo odstrasza klientów.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2023 14:44
Salon - samochody nowe
Service geöffnet bis ...
... 14 Uhr. Um 13 Uhr wird man weg geschickt, weil die Werkstatt gleich zu macht.
Użytkownik sieci
18 marca 2023 08:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 15:53
Salon - samochody nowe
Nie ma nawet gdzie stanąć
Użytkownik sieci
16 czerwca 2022 23:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, a obsługa klienta musi udać się na szkolenia, aby dowiedzieć się, że ich zadaniem jest zrobienie wszystkiego, aby klient wyjechał zadowolony. W maju w samochodzie Toyota CH-R przekroczyłem 30 tys. km. W związku z tym umówiłem się na przegląd. Przegląd wyszedł poprawnie żadnych wycieków itp. spraw. Okazało, się jedynie, że mogę mieć małego mieszkańca pod maską, więc zaproponowano mi założenie odstraszacza na kuny. Przed montażem zostałem zapewniony, że takie urządzenie nie rozładuje akumulatora. Odstraszać został założony i pojechałem do domu. Nie minął cały miesiąc a miałem z rana przykrą niespodziankę kiedy nie mogłem odpalić samochodu. Pierwsze co to zadzwoniłem do omawianego salonu Toyoty o zaistniałej sytuacji i zapowiedziałem, że przyjadę na lawecie. Tak też uczyniłem, na miejscu okazało się, że muszą sprawdzić co jest przyczyną (Tutaj dodam, że ja już wiedziałem, bo panowie z lawety od razu zasugerowali akumulator). Były to godzinny poranne to poprosiłem o samochód zastępczy, gdyż tego dnia miałem kilka ważnych spotkań, (Tutaj pierwszy duży minus) okazało się, że nie mają. No ok to zgodziłem się poczekać, aby sprawdzili co z samochodem. Po godzinie dostałem informację, że to akumulator i jest do wymiany (Tutaj drugi minus), ale nie mają akumulatora na miejscu i mogą mieć następnego dnia. Poprosiłem, aby mi go naładowali na tyle, abym mógł podjechać gdzieś do sklepu i sobie wymienił ten akumulator i to się udało. Ogólnie cała sytuacja bardzo mnie zdenerwowała i poirytowała. Uważam, że ten salon powinien stracić autoryzację Toyoty, salon nie zrobił kompletnie nic, abym wyjechał od nich w jakikolwiek sposób zadowolony a zmarnowali mi tylko mój czas. Mam nadzieje, że nowy akumulator nie rozładuje się przez to urządzenie, bo nie chciałbym mieć już nic wspólnego z tym salonem.
Użytkownik sieci
12 maja 2022 15:23
Salon - samochody nowe
drogo --> drożej --> Toyta Czajka-Auto
Użytkownik sieci
23 marca 2022 16:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2022 18:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 07:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 16:38
Salon - samochody nowe
Odradzam pierwszy i ostatni raz
Użytkownik sieci
7 stycznia 2022 21:40
Salon - samochody nowe
Po dzisiejszej wizycie nie polecam.....
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 10:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka